SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
Je hebt twee euro verdiend door mij!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:31 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Heb meteen al 2 bezoekers, eentje ben ik maar wie is de andere?![]()
http://www.zakelijkthuis.nl/promo/index.php?x=7243
Kan maar 1x.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:34 schreef Julis het volgende:
Wajoo. We kunnen elkaar rijk maken, wisten jullie dat.
quote:
Is tijdelijk en cumulatief, je kreeg vorige keer 1 cent en weer 1 cent, er stond toen ik klikte dus 2 cent bij jou. Wat de tijdspan is weet ik echter nietquote:Op zondag 11 maart 2012 23:36 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Kan maar 1 IP per account klikken. Of dat tijdelijk is weet ik niet.
Lol ik heb 46 euro. Je kan ook 1x bij jezelf klikkenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Is tijdelijk en cumulatief, je kreeg vorige keer 1 cent en weer 1 cent, er stond toen ik klikte dus 2 cent bij jou. Wat de tijdspan is weet ik echter niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg deze melding:quote:Op zondag 11 maart 2012 23:36 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Kan maar 1 IP per account klikken. Of dat tijdelijk is weet ik niet.
Verdiensten
De eigenaar van deze pagina heeft geen geld verdient door uw bezoek.
(Dit komt omdat u deze pagina al eerder heeft bezocht deze week)
Volgende week weer proberen
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:38 schreef Eagle_99 het volgende:
ik ga maar slapen, morgen na een maand weer op maandag naar schoolHoop als een miljonair wakker te worden
Nice, had dus niet goed gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Krijg deze melding:
Verdiensten
De eigenaar van deze pagina heeft geen geld verdient door uw bezoek.
(Dit komt omdat u deze pagina al eerder heeft bezocht deze week)
Volgende week weer proberenwe kunnen echt rijk worden!
Ik wel, Ik vin eigenlijk wel dat je dat moet weten.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
Weten jullie de namen van jullie overgrootouders? Ik ben ze vergeten![]()
Zo ja, hoe heette ze?
Post je link dan.quote:
http://www.zakelijkthuis.nl/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bayram-Serife, Ismail-Ümmühanquote:Op zondag 11 maart 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
Weten jullie de namen van jullie overgrootouders? Ik ben ze vergeten![]()
Zo ja, hoe heette ze?
Nee vergetenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:41 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Ik wel, Ik vin eigenlijk wel dat je dat moet weten.
[..]
Post je link dan.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:41 schreef Julis het volgende:
[..]
http://www.zakelijkthuis.nl/xD niet die onderaan in home staat een link met cijfers, die moet je geven. Tevens Postalgold reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwaar oud.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:42 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
xD niet die onderaan in home staat een link met cijfers, die moet je geven.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:41 schreef Julis het volgende:
[..]
http://www.zakelijkthuis.nl/Ik bedoelde jou linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
15, en zeker wel. Wie niet?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:44 schreef Ayca het volgende:
Hoe oud is menszonderwens eigenlijk? En heb je echt geen wensen?
Tot hoever reikt je stamboom?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:42 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Bayram-Serife, Ismail-Ümmühan
Ömer-Satiye, Hüseyin-Hasene
Ging wel effe spieken op mijn stamboom
http://www.zakelijkthuis.nl/promotie.php?x=6023quote:
Niet geschoten is altijd misquote:
Je kan zo meedoen aan een missverkiezing.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:48 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Dat er geen ziektes meer zijn bijvoorbeeld. En dat 3e wereld landen niet meer zo arm zijn.
Ahww.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:48 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Dat er geen ziektes meer zijn bijvoorbeeld. En dat 3e wereld landen niet meer zo arm zijn.
Echt waar?!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan zo meedoen aan een missverkiezing.
Ja man, ben jij dat in je UI? Knappe jongen, ik ga het uitprinten en er even een avondje op los.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:50 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Echt waar?!want ik ben eigenlijk wel serieus.
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja man, ben jij dat in je UI? Knappe jongen, ik ga het uitprinten en er even een avondje op los.
Bovenstaande 2 wensen en enorme rijkdom.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:54 schreef Ayca het volgende:
Stel je mag 3 wensen doen, wat zouden jullie wensen?
En nee, je mag niet wensen om meer wensen
Dat iedereen moslim is.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:54 schreef Ayca het volgende:
Ik vind dit moeilijk. Ik wil niets wensen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:54 schreef Ayca het volgende:
Dat zijn er meer dan 3.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat iedereen moslim is.
Dat er genoeg water en voedsel voor iedereen is, met een menswaardig leven voor iedereen.
Alle ziektes en problemen de wereld uit.
Je mag je wensen wel aan mij gevenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind dit moeilijk. Ik wil geen wensen.
Alle problemen de wereld uit. Om te weten wat dat inhoudt moet degene die mijn wens zal vervullen weten wat mijn visie op de wereld is. Dan zal ook elke wens die ik hierboven heb gezegd vervuld worden.quote:
ok.. ook aan jou.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hadi ga slapen, Allah rahatlik versin askim.
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb 8 boterhammen met nutella gegeten. Nog steeds honger
Ben ik welkom hier? Ben eigenlijk geen Turk maar ik heb wel een sterke connectie met Türkiyequote:
Natuurlijk ben je welkom. Volgens mij had jij eerder in dit topic gepost? Ik kan het mis hebben. Wat zijn je connecties met Turkije dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:04 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ben ik welkom hier? Ben eigenlijk geen Turk maar ik heb wel een sterke connectie met Türkiye.
Eiwitten stillen je honger niet.... Waar heb je dat in hemelsnaam vandaanquote:Op maandag 12 maart 2012 00:04 schreef Julis het volgende:
[..]. Je moet dan ook eiwitten eten. Dat stilt eerder je honger.
2x p/w kapsalon eten waarschijnlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 00:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je welkom. Volgens mij had jij eerder in dit topic gepost? Ik kan het mis hebben. Wat zijn je connecties met Turkije dan?
Klopt, maar ik kwam niet zo vaak op fok... mijn vriendin is Turksequote:Op maandag 12 maart 2012 00:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je welkom. Volgens mij had jij eerder in dit topic gepost? Ik kan het mis hebben. Wat zijn je connecties met Turkije dan?
Ah je bent zo'n type die onze vrouwen gapt! GA WEG HEIDENE.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:06 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kwam niet zo vaak op fok... mijn vriendin is Turkse.
WAZ MET JOU ?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:06 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kwam niet zo vaak op fok... mijn vriendin is Turkse.
Hehehequote:Op maandag 12 maart 2012 00:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah je bent zo'n type die onze vrouwen gapt! GA WEG HEIDENE.
Nee grapje, ben je moslim geworden o.i.d.? Vertel je hele verhaal maar
Nee, hoeft niet per sequote:Op maandag 12 maart 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eiwitten stillen je honger niet.... Waar heb je dat in hemelsnaam vandaan? Tevens zit er 4,6 gram proteïne per 100 gram in een nutella pot en dat is echt behoorlijk veel. Heb ook net een pak cashewnoten leeggegeten (19gr proteine/pak), nog steeds hongerrrrrrrr
Wat moet ik vertellen hahahaquote:Op maandag 12 maart 2012 00:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah je bent zo'n type die onze vrouwen gapt! GA WEG HEIDENE.
Nee grapje, ben je moslim geworden o.i.d.? Vertel je hele verhaal maar
Je hele levensverhaal vanaf het moment dat jij je iets kan herinneren.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:08 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen hahaha
Nee, dan had je dat zo moeten formuleren.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alle problemen de wereld uit. Om te weten wat dat inhoudt moet degene die mijn wens zal vervullen weten wat mijn visie op de wereld is. Dan zal ook elke wens die ik hierboven heb gezegd vervuld worden.
U mad?
Waarom alleen voor je eigen als je dat allemaal voor iedereen kan wensen voor iedereen?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, dan had je dat zo moeten formuleren.
Ik zou voor alle kennis over alles, oneindig veel rijkdom, en een goede gezondheid voor de rest van m'n leven gaan. Egoistisch? misschien, maar met die 3 dingen kan ik ook heel veel bereiken.
Nou ik ben zelf geen Turkquote:Op maandag 12 maart 2012 00:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hele levensverhaal vanaf het moment dat jij je iets kan herinneren.
Uiteraard gewoon de dingen die voor ons relevant zijn. Ben je mooiboy en heb je bekeerd tot het kemalisme? Anders laten we je gewoon zitten hoor.
Nutellaquote:Op maandag 12 maart 2012 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb 8 boterhammen met nutella gegeten. Nog steeds honger
Tfoe, gew een koert dus, wannabe birquote:Op maandag 12 maart 2012 00:13 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf geen TurkBen zelf half Marokkaans half Syrisch (rare combo ik weet het) en mijn vriendin is toevallig ook een Turkse Arabier uit Antakya
. Vlakbij Syrië ook hahaha
Nietus. Wel grappig, bij Turken (vriendinnen, restaurants, dönertoko's) praat ze Turks en als wij iets privé te bespreken hebben schakelen we over op het Arabischquote:Op maandag 12 maart 2012 00:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tfoe, gew een koert dus, wannabe bir
In welke taal kreunt ze ?quote:Op maandag 12 maart 2012 00:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nietus. Wel grappig, bij Turken (vriendinnen, restaurants, dönertoko's) praat ze Turks en als wij iets privé te bespreken hebben schakelen we over op het Arabisch
Biji! Biji!..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |