Dat zeg je alleen omdat jij er niet in staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je dat wel zo erg moet vinden.
Droom lekker verder.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat jij er niet in staat.
Handjes boven de dekens he!quote:
Klopt, sorry voor de late reactie maar ik moest naar bed. Ik zou je wel in mijn lijst zetten trouwens, als je dat een goed gevoel geeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mannen komen ook niet in de TT voor.
Profiteurquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
Juminelle, of Phantomesse of Vaseline_ .
In willekeurige volgorde of allemaal tegelijk.
Zag laatst een arm van Vaseline, would not hit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
Juminelle, of Phantomesse of Vaseline_ .
In willekeurige volgorde of allemaal tegelijk.
En dan heb je die puntige knieën nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zag laatst een arm van Vaseline, would not hit.
Zeg Etha, hou jij je smoel eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zou die junamii, yvonne, juminelle of snakelady raken
Nice save.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was junamii nog vergeten inderdaad.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb een vleesstaaf dat nog in jouw baarmoeder gegraveerd zal blijven nadat we de geiligheid hebben bedrevenquote:
Dat mag je zelf weten hoor, je moet niks.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt, sorry voor de late reactie maar ik moest naar bed. Ik zou je wel in mijn lijst zetten trouwens, als je dat een goed gevoel geeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |