Dat zeg je alleen omdat jij er niet in staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je dat wel zo erg moet vinden.
Droom lekker verder.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat jij er niet in staat.
Handjes boven de dekens he!quote:
Klopt, sorry voor de late reactie maar ik moest naar bed. Ik zou je wel in mijn lijst zetten trouwens, als je dat een goed gevoel geeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mannen komen ook niet in de TT voor.
Profiteurquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
Juminelle, of Phantomesse of Vaseline_ .
In willekeurige volgorde of allemaal tegelijk.
Zag laatst een arm van Vaseline, would not hit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
Juminelle, of Phantomesse of Vaseline_ .
In willekeurige volgorde of allemaal tegelijk.
En dan heb je die puntige knieën nog niet eens gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zag laatst een arm van Vaseline, would not hit.
Zeg Etha, hou jij je smoel eensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zou die junamii, yvonne, juminelle of snakelady raken
Nice save.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was junamii nog vergeten inderdaad.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb een vleesstaaf dat nog in jouw baarmoeder gegraveerd zal blijven nadat we de geiligheid hebben bedrevenquote:
Dat mag je zelf weten hoor, je moet niks.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt, sorry voor de late reactie maar ik moest naar bed. Ik zou je wel in mijn lijst zetten trouwens, als je dat een goed gevoel geeft.
Ik vond het grappig omdat je zo geirriteerd reageerdequote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jullie ecto's kunnen het gewoon niet hebben
Denken dat ik geirriteerd reageerde, bitch please. Kijk naar de PIquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vond het grappig omdat je zo geirriteerd reageerde, leek wel of hij het expres hier zette omdat hij wist dat jij erop zou reageren, dát is wat het grappig maakt
.
Oja, je arm zou ik raken![]()
Kijk naar de PI van jouw post boven mijn vorige post, ik wist dat je óók zou reageren op mijn post op geirriteerde toonquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denken dat ik geirriteerd reageerde, bitch please. Kijk naar de PI
Ey.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kijk naar de PI van jouw post boven mijn vorige post, ik wist dat je óók zou reageren op mijn post op geirriteerde toon, ik moest al lachen omdat ik wist dat je (weer?) geirriteerd zou reageren, begrijp je het nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |