Dus? Je kunt ook 1300 lappen voor die Carisma en 2 maanden later daar ook 500 euro in moeten steken. Garantie dat je er geen problemen en kosten aan krijgt heb je nooit bij een gebruikte auto, helemaal niet in deze prijsklassequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:04 schreef kanovinnie het volgende:
Het gaat mij er meer om dat ik niet nu 500/600 betaal en een auto denk te hebben waar ik achteraf nog meer aan kwijt ben.
Maar misschien ff langs een garage ja.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dus? Je kunt ook 1300 lappen voor die Carisma en 2 maanden later daar ook 500 euro in moeten steken. Garantie dat je er geen problemen en kosten aan krijgt heb je nooit bij een gebruikte auto, helemaal niet in deze prijsklasse
Bij een MTB kan ik zo het voorwiel eruit halenquote:
Er staat hier in de buurt een Opel Corsa 1.4i voor ongeveer 1500 euro aangeboden. Bouwjaar 1997, bijna 130.000 km op de teller. Volgens de verkoper in goede staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kan, moeten we wel wat meer info hebben me dunkt
zelfs de letters op de wielen zijn geelquote:
Nekschot geven?quote:Op maandag 12 maart 2012 19:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En wat wil je dat wij er aan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Kreeg een stadsfiets met uitstekend wiel in de AX. Dan moet een MTB waar je het voorwiel zo uit kan halen naar mijn idee best in een 323 passen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een MTB kan ik zo het voorwiel eruit halenEn het frame is veel kleiner. Maar hij is wel kleiner dan een carisma.
Ik kan dat wel ff gaan proberen morgen oidquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kreeg een stadsfiets met uitstekend wiel in de AX. Dan moet een MTB waar je het voorwiel zo uit kan halen naar mijn idee best in een 323 passen.
Als ik het goed begrijp een neue Auspuff?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregenIk heb een cadeautje gekregen
!
Een brrpfrpruttlebroembrom voor de brommert, van SD-tje. En hij zit er al op ook
.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp een neue Auspuff?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |