abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109058284
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregen *O* Ik heb een cadeautje gekregen *O* !

Een brrpfrpruttlebroembrom voor de brommert, van SD-tje O+. En hij zit er al op ook O+.
een blerpijp?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:23:23 #152
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_109059279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 15:34 schreef VKV het volgende:

[..]

Er staat hier in de buurt een Opel Corsa 1.4i voor ongeveer 1500 euro aangeboden. Bouwjaar 1997, bijna 130.000 km op de teller. Volgens de verkoper in goede staat.
Vraag me af of dit een degelijke auto is of dat ik straks met allerlei onverwachte kosten zit. Ik ben bekend met de distributieriem, maar misschien zijn er met betrekking tot deze auto nog bepaalde aandachtspunten.
Verder vraag ik me af of de prijs passend is of dat ik, mocht ik over willen gaan tot de aanschaf, (veel) lager moet bieden.
Op zich zijn ze wel degelijk, zwakke punt is alleen roest voor zover ik weet, belangrijkste punten zijn de dorpels en de veerschotels achter. 1500 is een redelijke prijs, áls hij verder hard en netjes is en goed onderhouden. Vraag bonnen en rekeningen van onderhoud..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:25:22 #153
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_109059384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef Paladijn het volgende:
Een achterom/steeg achter je huis die niet afgesloten is, daar is de gemeente toch verantwoordelijk voor? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, óf de woningstichting/verhuurder :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:27:39 #154
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_109059487
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef densmee het volgende:

[..]

een blerpijp?
'not for road use' voortaan door de bermen rijden dus :P

De mijne maakte meer herrie volgens mij, maar die zal wel een beetje leeggestookt zijn :7
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:28:23 #155
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_109059525
Ik heb een mail gekregen van de camping waar wij gaan kamperen. Omdat er weinig leeftijdsgenoten zijn (ik ben 19) en er weinig tot geen uitgaans mogelijkheden zijn willen ze weten met wat voor doel wij er komen. :D :')

Volgens mij knijpen ze zich nu al.
pi_109059548
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
Een auto die veel witte rook uitbraakt na een weekje stilstand en een gek geluid maakt in de versnellingsbak, kopen of niet?

Het zit zo, als ik van stilstand ging rijden en dan van 1 naar 2 naar 3 ging had ik in 1 en 2 een raar geluidje. Een soort koffiemolengeluidje. Zodra ik in mijn 3 zat deed ie dat niet meer. Ook als ik stilstond en hem in zijn vrij zette had ik dat geluid. Weet iemand wat dat kan zijn?
Hangt er vanaf, als het een dikke wolk is en blijft ook als de motor op temperatuur is dan is-ie koelvloeistof aan het verdampen, kans is dan groot op een lekke koppakking oid. Dat zie je wel door vervuiling van het koelwater of witte smurrie in de oliedop. Sommige - oudere - auto's roken bij een koude start en als het buiten koud of vochtig is wel redelijk door condensvorming.

Bij het in z'n vrij, was de koppeling ingetrapt? Zo niet en je hoort het ook niet meer als je de koppeling intrapt, dan klinkt het als het druklager. Die hoor je bij lagere snelheden ook nog vrij goed, op hogere snelheden steeds minder.
Slecht schakelen kan komen door de koppeling, versleten synchromeshen of soms doet een olie wissel al wonderen. Als je twijfelt, of eerst uitgebreid naar een garage na laten kijken, of gewoon niet kopen; zijn genoeg alternatieven op de markt :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:29:30 #157
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_109059601
laptop is weer maar de klote. Ik vreet die dingen toch niet op ofzo? De vorige ging 5 jaar mee en dit is al de 2de keer in een kwart jaar ofzo. En klantenservice laat of helemaal koken van woede. Ik ga even een pilsje drinken en filmpje kijken om af te koelen...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_109059677
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb een mail gekregen van de camping waar wij gaan kamperen. Omdat er weinig leeftijdsgenoten zijn (ik ben 19) en er weinig tot geen uitgaans mogelijkheden zijn willen ze met wat voor doel wij er komen. :D :')

Volgens mij knijpen ze zich nu al.
Ze zijn een beetje bang dat jullie je gaan vervelen en gaan lopen ouwehoeren :P

Jaar of 7 terug stonden we tijdens een fietstocht op een camping in Hoenderloo, waren toen allemaal rond de 17. Campingeigenaar vroeg ons ook of er wel wilde staan, want het was zo rustig en voor lui uit onze leeftijdsgroep helemaal niets te doen :P
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:31:02 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_109059690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
laptop is weer maar de klote. Ik vreet die dingen toch niet op ofzo? De vorige ging 5 jaar mee en dit is al de 2de keer in een kwart jaar ofzo. En klantenservice laat of helemaal koken van woede. Ik ga even een pilsje drinken en filmpje kijken om af te koelen...
Is it joe? PNG?

mooi kut, hebben ze het de vorige keer gefikst of heb je een andere gekregen?
pi_109059694
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
5 jaar is netjes in ieder geval.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:31:59 #161
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_109059744
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Dingest het volgende:

[..]

Hangt er vanaf, als het een dikke wolk is en blijft ook als de motor op temperatuur is dan is-ie koelvloeistof aan het verdampen, kans is dan groot op een lekke koppakking oid. Dat zie je wel door vervuiling van het koelwater of witte smurrie in de oliedop. Sommige - oudere - auto's roken bij een koude start en als het buiten koud of vochtig is wel redelijk door condensvorming.

Bij het in z'n vrij, was de koppeling ingetrapt? Zo niet en je hoort het ook niet meer als je de koppeling intrapt, dan klinkt het als het druklager. Die hoor je bij lagere snelheden ook nog vrij goed, op hogere snelheden steeds minder.
Slecht schakelen kan komen door de koppeling, versleten synchromeshen of soms doet een olie wissel al wonderen. Als je twijfelt, of eerst uitgebreid naar een garage na laten kijken, of gewoon niet kopen; zijn genoeg alternatieven op de markt :)
Ik had de koppeling niet ingetrapt. Als ik hem wel intrapte ging het geluid gek genoeg weer weg tot ik 'm in zijn 1 zetten.

Schakelen zelf ging eigenlijk goed. Ik heb iig afgesproken dat er morgen een monteur naar gaat kijken. En je hebt gelijk, er zijn zat andere auto's.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:34:47 #162
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_109059884
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:30 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ze zijn een beetje bang dat jullie je gaan vervelen en gaan lopen ouwehoeren :P

Jaar of 7 terug stonden we tijdens een fietstocht op een camping in Hoenderloo, waren toen allemaal rond de 17. Campingeigenaar vroeg ons ook of er wel wilde staan, want het was zo rustig en voor lui uit onze leeftijdsgroep helemaal niets te doen :P
Waar ik heen ga is een familie camping. In het hoogseizoen (zomer dus) zijn er vooral ouders met hun kinderen. Dan valt het kwartje bij hun ook wel als ze een boeking van twee negentien jarige personen binnenkrijgen :P

Mwah, dat vervelen en ouwehoeren zal wel wat meevallen. Overdag gaan we waarschijnlijk de Ardennen in en blijven we niet de hele dag op de camping.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2012 @ 19:37:23 #163
25682 2cv
Niet subtiel
pi_109060018
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:12 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, de vakantie is iig "voorlopig" geboekt :P.
Wat is de mooiste route om er heen te gaan eigenlijk? aangezien ik in het noorden woon kan ik via de polder of via zwolle
Polder.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_109060027
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik had de koppeling niet ingetrapt. Als ik hem wel intrapte ging het geluid gek genoeg weer weg tot ik 'm in zijn 1 zetten.

Schakelen zelf ging eigenlijk goed. Ik heb iig afgesproken dat er morgen een monteur naar gaat kijken. En je hebt gelijk, er zijn zat andere auto's.
Schakelen had ik eerst verkeerd begrepen, dacht eerst dat je het merkte bij het schakelen :P
Dan gok ik zo op het druklager gezien de klachten, zal de garage wel in 2 tellen kunnen bevestigen. Dat zou gewoon de koppeling zijn die dan vervangen moet worden eigenlijk, da's wel prijzig. Is het die 323 of gewoon een auto die al bij een garage staat?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:39:08 #165
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_109060116
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef 2cv het volgende:

[..]

Polder.
Duidelijk. Iemand uit Twente(die hier ook woont) zegt dat via zwolle de route veel beter is? De polder is 2-baans en de route via zwolle 6?

Overigens maakt het eigenlijk ook geen ruk uit, als we er maar komen.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:41:11 #166
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_109060219
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Duidelijk. Iemand uit Twente(die hier ook woont) zegt dat via zwolle de route veel beter is? De polder is 2-baans en de route via zwolle 6?

rij via Duitsland ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_109060259
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Waar ik heen ga is een familie camping. In het hoogseizoen (zomer dus) zijn er vooral ouders met hun kinderen. Dan valt het kwartje bij hun ook wel als ze een boeking van twee negentien jarige personen binnenkrijgen :P

Mwah, dat vervelen en ouwehoeren zal wel wat meevallen. Overdag gaan we waarschijnlijk de Ardennen in en blijven we niet de hele dag op de camping.
We hebben in Wales op een camping gestaan die verboden was voor alleen mensen jonger dan 18. Balspelen mochten ook niet :P

Dat weten zij niet dat het meevalt :P Wij hebben in de jaren daarna als jongeren ook op 'gewone' niet-populaire bestemmingen gestaan met de groep, maar jongeren hebben niet altijd een even goed imago :') Dat maakt sommige campinghouders wat nerveus :D
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2012 @ 19:42:53 #168
25682 2cv
Niet subtiel
pi_109060322
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Google Maps/TomTom de snelste route laten berekenen.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2012 @ 19:44:43 #169
25682 2cv
Niet subtiel
pi_109060433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
Een auto die veel witte rook uitbraakt na een weekje stilstand en een gek geluid maakt in de versnellingsbak, kopen of niet?

Het zit zo, als ik van stilstand ging rijden en dan van 1 naar 2 naar 3 ging had ik in 1 en 2 een raar geluidje. Een soort koffiemolengeluidje. Zodra ik in mijn 3 zat deed ie dat niet meer. Ook als ik stilstond en hem in zijn vrij zette had ik dat geluid. Weet iemand wat dat kan zijn?
Hoe 'diep' zit het koppelingspedaal ? Moet je dat echt zo'n beetje door de bodemplaat hen rossen ?

En hoe ziet die rook er uit ? Dichte, witte rook die lijkt op watten en niet opstijgt ?
pi_109060737
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef Dingest het volgende:

[..]

We hebben in Wales op een camping gestaan die verboden was voor alleen mensen jonger dan 18. Balspelen mochten ook niet :P

Dat weten zij niet dat het meevalt :P Wij hebben in de jaren daarna als jongeren ook op 'gewone' niet-populaire bestemmingen gestaan met de groep, maar jongeren hebben niet altijd een even goed imago :') Dat maakt sommige campinghouders wat nerveus :D
Gelukkig hebben wij geen problemen gehad op onze korte Oostenrijk trip toen. Scheelt ook als je overal op de bonnefooi heen gaat :P. Laatste camping was zo primitief en achteraf dat je ook maar gewoon ergens je tent kon neerzetten. Wel tofste camping, daar leefde het 's avonds tenminste nog een beetje.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_109061349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:49 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij geen problemen gehad op onze korte Oostenrijk trip toen. Scheelt ook als je overal op de bonnefooi heen gaat :P. Laatste camping was zo primitief en achteraf dat je ook maar gewoon ergens je tent kon neerzetten. Wel tofste camping, daar leefde het 's avonds tenminste nog een beetje.
O, wij hebben ook nooit gereserveerd hoor. Gewoon een aantal uitgezocht in de regio waar we heen wilden - één primair, de rest als reserves - en dan gaan :P We gaan ook nooit naar bestemmingen die populair zijn bij jongeren en als je met een Xsara Picasso met aanhanger aan komt zetten kom je ook niet echt als een hooligan over :D

Dat soort campings vind je vooral op de afgelegenere plekken, zijn meestal ook niet zo groot. Als je meer naar het noorden of oosten gaat kom je heel veel van dat soort relaxte campings tegen. Familiecampings zijn wat meer geordend. Maar zoiets hoef je echt niet in Frankrijk of Italië te proberen aan de kust of iets als het Gardameer - en zonder reservering helemaal niet in het hoogseizoen. Daar sta je echt op een klein rotvak op een volgestouwde camping :X
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:12:24 #172
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_109062042
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is it joe? PNG?

mooi kut, hebben ze het de vorige keer gefikst of heb je een andere gekregen?
vorige keer kreeg ik een nieuwe maar nu zit het probleem in windows niet in hardware. Ik betwijfel dus of dat nog eens lukt.
En ik zit mobiel nu dus autocorrect is actief.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:30:09 #173
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_109063019

!
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:31:33 #174
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_109063098
Met knoppix (oid) alle bestanden backuppen en vervolgens windows opnieuw installeren is geen optie trouwens? :X
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:31:46 #175
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_109063111
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef lipje het volgende:

[..]

rij via Duitsland ^O^
dan rij ik juist dik om

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef 2cv het volgende:

[..]

Google Maps/TomTom de snelste route laten berekenen.
de polder dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Dingest het volgende:

[..]

O, wij hebben ook nooit gereserveerd hoor. Gewoon een aantal uitgezocht in de regio waar we heen wilden - één primair, de rest als reserves - en dan gaan :P We gaan ook nooit naar bestemmingen die populair zijn bij jongeren en als je met een Xsara Picasso met aanhanger aan komt zetten kom je ook niet echt als een hooligan over :D

Dat soort campings vind je vooral op de afgelegenere plekken, zijn meestal ook niet zo groot. Als je meer naar het noorden of oosten gaat kom je heel veel van dat soort relaxte campings tegen. Familiecampings zijn wat meer geordend. Maar zoiets hoef je echt niet in Frankrijk of Italië te proberen aan de kust of iets als het Gardameer - en zonder reservering helemaal niet in het hoogseizoen. Daar sta je echt op een klein rotvak op een volgestouwde camping :X
Ik sta dus ook op een familiecamping in de ardennen. Alleen omdat mijn vriend er ook werkt :P. Hij gaat de terugreis weer met ons mee naar huis. en trouwens, het is de eerste keer dat ik op vakantie ga :P, dus dan is het altijd leuk, ook al is het een familiecamping
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:34:03 #176
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_109063239
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef Dingest het volgende:

[..]

Schakelen had ik eerst verkeerd begrepen, dacht eerst dat je het merkte bij het schakelen :P
Dan gok ik zo op het druklager gezien de klachten, zal de garage wel in 2 tellen kunnen bevestigen. Dat zou gewoon de koppeling zijn die dan vervangen moet worden eigenlijk, da's wel prijzig. Is het die 323 of gewoon een auto die al bij een garage staat?
Dat is een auto die bij de garage staat. Ik weet niet precies wat er met die 323 moet gebeuren, zal die vriendin ff mailen.
pi_109063243
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:58 schreef Dingest het volgende:

[..]

Wij zaten juist aardig toeristisch :P. Eerst vlak bij St. Johann, daarna paar dagen Zell am See en als afsluiter een paar dagen bij Salzburg.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:34:48 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_109063280
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:44 schreef 2cv het volgende:

[..]

Hoe 'diep' zit het koppelingspedaal ? Moet je dat echt zo'n beetje door de bodemplaat hen rossen ?

En hoe ziet die rook er uit ? Dichte, witte rook die lijkt op watten en niet opstijgt ?
Nee, dat viel wel mee. De rook was niet echt superdik, maar wel dikker dan wat er normaal uit een uitlaat komt (dan zie je niets als 't goed is :P ) Was wel echt wit maar het verdween vrij snel. Op youtube kan ik geen voorbeeldfilmpje vinden.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:47:43 #179
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_109063986
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:50:53 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_109064149
quote:
Wat een mongolen _O-
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:51:31 #181
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_109064190
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:12 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

vorige keer kreeg ik een nieuwe maar nu zit het probleem in windows niet in hardware. Ik betwijfel dus of dat nog eens lukt.
En ik zit mobiel nu dus autocorrect is actief.
Ik heb nog wel een leuk blond nerdje in de verhuur; interesse?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109064512
pi_109065117
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Wij zaten juist aardig toeristisch :P. Eerst vlak bij St. Johann, daarna paar dagen Zell am See en als afsluiter een paar dagen bij Salzburg.
Dat valt wel redelijk mee qua drukte :) Tenzij er een evenement of zo is staan zelfs dat gebieden nooit propvol. Probeer maar eens op de echte grote populaire plaatsen te staan die ik eerst opnoemde, dan betaal je echt de hoofdprijs voor een dor afgebakend stukje gras :') Daar wil je gewoon niet heen :P Binnenlanden als Oostenrijk en Zwitserland en gebergten van Frankijk/Italië zijn nooit zo enorm druk omdat ze betere spreiding kennen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is een auto die bij de garage staat. Ik weet niet precies wat er met die 323 moet gebeuren, zal die vriendin ff mailen.
Dan de garage erop wijzen, fatsoenlijke garage zal het defect toegeven en zit reparatie bij de prijs inbegrepen of met schappelijke korting. Anders zou ik die auto laten staan.
Witte rook is water, maar dat kan dus ook condensopbouw zijn. Sommige auto's zijn daar wat gevoeliger voor. Als het na een ritje nog steeds dikke wolken zijn is er meer aan de hand - of als dus olie of koelvloeistof vervuild zijn en helemaal als de boel te heet wordt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:31 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

dan rij ik juist dik om

[..]

de polder dus.

[..]

Ik sta dus ook op een familiecamping in de ardennen. Alleen omdat mijn vriend er ook werkt :P. Hij gaat de terugreis weer met ons mee naar huis. en trouwens, het is de eerste keer dat ik op vakantie ga :P, dus dan is het altijd leuk, ook al is het een familiecamping
Niets mis met familiecampings, zijn doorgaans wel goed onderhouden met prettig sanitair in een goede omgeving waarin genoeg te doen is :Y Daarom iets drukker bezocht, wat strikter ingericht en wat hoger aan de prijs in verhouding.
Maar als je vriend er al werkt, waarom vinden ze het dan zo raar dat jullie die camping hebben uitgezocht? :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Dingest op 13-03-2012 21:36:07 ]
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:08:10 #184
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_109065245
[quote]0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:31 schreef Paladijn het volgende:
Met knoppix (oid) alle bestanden backuppen en vervolgens windows opnieuw installeren is geen optie trouwens? :wachttijd...aar begint het ergeren. Hp recovery geeft ook een bsod en om ecologische redenen geven ze ook niet zomaar meer recovery cd's uit. Die werd niet geleverd met het ding en mag ik nu dus bestellen met bijbehorende wachttijd...
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:09:25 #185
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_109065319
backup0heb ik trouwens gewoon uiteraard. Harde schijf mag wmb gewoon geformatteerd worden.
pi_109065388
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
backup0heb ik trouwens gewoon uiteraard. Harde schijf mag wmb gewoon geformatteerd worden.
gewoon dikke magneet overheen halen kumt het allemaal goe
pi_109065989
Wist je dat....

2000 jaar geleden de Marokkanen het eerste volk waren die het condoom uitvonden en gebruikten.
Zij gebruikten hiervoor een geitendarm.
Pas veel later, omstreeks 1880, hebben de Britten deze techniek verfijnd door de darm eerst uit de geit te halen !
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:30:07 #188
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_109066363
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
isootje downloaden en de key die op je laptop gestickerd zit gebruiken voor de installatie? :)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:33:27 #189
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_109066558
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef Dingest het volgende:

[..]

Dat valt wel redelijk mee qua drukte :) Tenzij er een evenement of zo is staan zelfs dat gebieden nooit propvol. Probeer maar eens op de echte grote populaire plaatsen te staan die ik eerst opnoemde, dan betaal je echt de hoofdprijs voor een dor afgebakend stukje gras :') Binnenlanden als Oostenrijk en Zwitserland en gebergten van Frankijk/Italië zijn nooit zo enorm druk omdat ze betere verspreiding kennen, daar wil je gewoon niet heen :P

[..]

Dan de garage erop wijzen, fatsoenlijke garage zal het defect toegeven en zit reparatie bij de prijs inbegrepen of met schappelijke korting. Anders zou ik die auto laten staan.
Witte rook is water, maar dat kan dus ook condensopbouw zijn. Sommige auto's zijn daar wat gevoeliger voor. Als het na een ritje nog steeds dikke wolken zijn is er meer aan de hand - of als dus olie of koelvloeistof vervuild zijn en helemaal als de boel te heet wordt.

[..]

Niets mis met familiecampings, zijn doorgaans wel goed onderhouden met prettig sanitair in een goede omgeving waarin genoeg te doen is :Y Daarom iets drukker bezocht, wat strikter ingericht en wat hoger aan de prijs in verhouding.
Maar als je vriend er al werkt, waarom vinden ze het dan zo raar dat jullie die camping hebben uitgezocht? :D
Hij werkt er nog niet. Volgende maand begint ie er. Tsja, verder zou ik het ook niet weten. Misschien een waarschuwing van: wat moeten jullie nou op deze camping, is er niet wat anders voor jullie leeftijd?... Maar als je van sport houdt is het een prima plek :P. Dat zeggen ze.
pi_109066835
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef Dingest het volgende:

[..]

Dat valt wel redelijk mee qua drukte :) Tenzij er een evenement of zo is staan zelfs dat gebieden nooit propvol. Probeer maar eens op de echte grote populaire plaatsen te staan die ik eerst opnoemde, dan betaal je echt de hoofdprijs voor een dor afgebakend stukje gras :') Daar wil je gewoon niet heen :P Binnenlanden als Oostenrijk en Zwitserland en gebergten van Frankijk/Italië zijn nooit zo enorm druk omdat ze betere spreiding kennen.

[..]

[..]

Gelukkig trekt Oostenrijk mij veel meer dan de Nederlandse enclaves bij het Gardameer en langs de Franse/Spaanse kust.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:47:34 #191
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_109067264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef Paladijn het volgende:

[..]

isootje downloaden en de key die op je laptop gestickerd zit gebruiken voor de installatie? :)
kan ik van het weekend proberen. ik heb geen andere computer nu.
pi_109068115
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een leuk blond nerdje in de verhuur; interesse?

SPOILER
Fixed :Y) :6.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:10:51 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_109068680
OK, beschikbaar per nu ^O^
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:16:07 #194
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_109069048
"Een leuk blond nerdje" klinkt alsof je een schandknaapje in de aanbieding hebt. Ik weet niet hoor...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_109069422
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Hij werkt er nog niet. Volgende maand begint ie er. Tsja, verder zou ik het ook niet weten. Misschien een waarschuwing van: wat moeten jullie nou op deze camping, is er niet wat anders voor jullie leeftijd?... Maar als je van sport houdt is het een prima plek :P. Dat zeggen ze.
Dan zou ik er niet teveel achter zoeken en gewoon beschouwen als een soort van herinnering van 'als je wilt feesten, is dit niet de beste plek' :Y
pi_109069827
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Gelukkig trekt Oostenrijk mij veel meer dan de Nederlandse enclaves bij het Gardameer en langs de Franse/Spaanse kust.
Zwitserland :Y

O, Gardameer is nog wel boeiend en mooi. Zolang je maar niet in juli/augustus gaat :P
Aan de kusten is zelden wat interessants te doen om er een week te staan. Vaak wel dingen die de moeite waard zijn om voor langs te trekken - Pisa en Venetië bijvoorbeeld. Maar dan ben je de hele dag al weg en boeit het niet zoveel waar je een nachtje of hooguit 2 staat :) Voor de rest is het een verzameling van mensen die op het strand willen liggen bakken. Wij zouden twee jaar geleden eerst naar Venetië en omgeving gaan voor ruim een week, maar konden niets vinden naast de stad zelf wat de moeite waard was. Uiteindelijk hebben we een week in Aosta gestaan, beviel prima en we hadden ruimte zat met onze grote piramidetent ^O^

Sowieso heb ik de laatste 12 jaar niet meer meegemaakt dat een camping volstond, puur door keuze in vakantiegebied. Alleen in de UK zijn we een aantal keer geweerd omdat ze een maf idee hebben dat je niet met een tent op een camping mag staan :')
pi_109069998
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:29 schreef Dingest het volgende:

[..]

Zwitserland :Y

O, Gardameer is nog wel boeiend en mooi. Zolang je maar niet in juli/augustus gaat :P
Aan de kusten is zelden wat interessants te doen om er een week te staan. Vaak wel dingen die de moeite waard zijn om voor langs te trekken - Pisa en Venetië bijvoorbeeld. Maar dan ben je de hele dag al weg en boeit het niet zoveel waar je een nachtje of hooguit 2 staat :) Voor de rest is het een verzameling van mensen die op het strand willen liggen bakken. Wij zouden twee jaar geleden eerst naar Venetië en omgeving gaan voor ruim een week, maar konden niets vinden naast de stad zelf wat de moeite waard was. Uiteindelijk hebben we een week in Aosta gestaan, beviel prima en we hadden ruimte zat met onze grote piramidetent ^O^

Sowieso heb ik de laatste 12 jaar niet meer meegemaakt dat een camping volstond, puur door keuze in vakantiegebied. Alleen in de UK zijn we een aantal keer geweerd omdat ze een maf idee hebben dat je niet met een tent op een camping mag staan :')
Waar is een tent anders voor? Om in de tuin van het hotel te zetten? :').. Ben nu in de 21 jaar dat ik kampeer één keer aan de kust geweest in Frankrijk, van mij hoeft het nooit meer. Enige wat daar ook echt te doen was, was op het strand liggen en dat had ik na een dag wel weer gezien. De interessante bezienswaardigheden waren op een uur rijden. Doe mij maar mooi het binnenland met een meer of iets dergelijks waar je mooie wandeltochten kan maken :9
pi_109071074
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Waar is een tent anders voor? Om in de tuin van het hotel te zetten? :').. Ben nu in de 21 jaar dat ik kampeer één keer aan de kust geweest in Frankrijk, van mij hoeft het nooit meer. Enige wat daar ook echt te doen was, was op het strand liggen en dat had ik na een dag wel weer gezien. De interessante bezienswaardigheden waren op een uur rijden. Doe mij maar mooi het binnenland met een meer of iets dergelijks waar je mooie wandeltochten kan maken :9
Daarom kan je het ook beter andersom doen idd, goed in het binnenland zitten en dan kan je als je wilt een dagje naar het strand. Deden we met bepaalde bezienswaardigheden zoals steden ook. We hebben eens een vakantie 3 weken lang in centraal Italië gezeten, voor uitstapjes naar Pisa, Napels/Vesuvius en Venetië hebben we de grote tent laten staan en dan twee dagen in kleine tenten doorgebracht op campings daar in de omgeving. Je kunt er ook een week gaan staan, maar dan moet je wel héél dol op zo'n plek zijn en dat zijn wij nou ook weer niet :P

In de UK hebben ze meer met caravans, en die staan keurig op grindvakken en zo :') Dus wat ze adverteren als een 'camping site' is de helft van de tijd eigenlijk alleen gericht op campers/caravans. Tenten (sommigen weren alle tenten, anderen laten alleen trekkerstentjes toe voor een nacht) moeten ze er niet. Op een gewone camping bij Ben Nevis in Schotland stond bijv. ook dat je, als je langer dan 5 dagen bleef, de boel een stuk moest opschuiven om het gras gezond te houden :D
pi_109071242
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef Dingest het volgende:

[..]

Daarom kan je het ook beter andersom doen idd, goed in het binnenland zitten en dan kan je als je wilt een dagje naar het strand. Deden we met bepaalde bezienswaardigheden zoals steden ook. We hebben eens een vakantie 3 weken lang in centraal Italië gezeten, voor uitstapjes naar Pisa, Napels/Vesuvius en Venetië hebben we de grote tent laten staan en dan twee dagen in kleine tenten doorgebracht op campings daar in de omgeving. Je kunt er ook een week gaan staan, maar dan moet je wel héél dol op zo'n plek zijn en dat zijn wij nou ook weer niet :P

In de UK hebben ze meer met caravans, en die staan keurig op grindvakken en zo :') Dus wat ze adverteren als een 'camping site' is de helft van de tijd eigenlijk alleen gericht op campers/caravans. Tenten (sommigen weren alle tenten, anderen laten alleen trekkerstentjes toe voor een nacht) moeten ze er niet. Op een gewone camping bij Ben Nevis in Schotland stond bijv. ook dat je, als je langer dan 5 dagen bleef, de boel een stuk moest opschuiven om het gras gezond te houden :D
Snel zal ik denk ik toch niet aan de andere kant van de Noordzee komen. Wil graag Scandinavië verkennen maar met mijn/ons studentenbudget laat dat nog even op zich wachten. Aangezien er ook wat festivals op de planning staan.
pi_109072147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Snel zal ik denk ik toch niet aan de andere kant van de Noordzee komen. Wil graag Scandinavië verkennen maar met mijn/ons studentenbudget laat dat nog even op zich wachten. Aangezien er ook wat festivals op de planning staan.
Denk dat de UK je op zich qua kosten nog mee gaat vallen ;) Noorwegen is behoorlijk duur en Stockholm is vanuit de Randstad een stuk verder weg dan noord-Wales (en dan zit je in Zweden dan nog niet eens zó noordelijk). Je hebt wel een overtocht naar de UK, maar die prijzen vallen redelijk mee als je de wat minder populaire tijden kiest. Naar Noorwegen/Zweden heb je of ook een boot, of twee keer tol bij bruggen per reis. En Scandinavië is een stuk groter dan je denkt, de UK juist een stuk kleiner :P

Scandinavië is overigens wel een beduidend stuk mooier, vooral Noorwegen langs de kustgebieden en gletsjers. Maar de UK heeft - vooral in Wales en Schotland - ook erg mooie stukken natuur en meer geschiedenis, en leuke wegen/weggetjes om te rijden. Als je wat krapper bij kas zit zou ik een UK-vakantie ook gewoon eens uitrekenen, beetje afhankelijk wat je in beide landen wilt kon het nog wel eens voordeliger zijn dan je dacht :P
Je moet dan alleen wel even links durven rijden :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')