Dan pleur je de Fellali toch op de keien?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Ja zo een auto wil ik dus hebben!
Of een westfield
maar ja, geen stalling he
heeft je baas geen ruimte over in het magazijn?quote:Op maandag 12 maart 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
Ja zo een auto wil ik dus hebben!
Of een westfield
maar ja, geen stalling he
Is geen kloon, aangezien Lotus de rechten aan Caterham heeft verkocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:26 schreef lipje het volgende:
Lotuskloon.... jammer
wel een leuk scheurbakkie
Het is dus niet repliceren, aangezien zij de rechtmatige eigenaar van het model zijn. Het is dus geen kloon.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:15 schreef Paladijn het volgende:
Kloon zegt weinig over rechten, ongeacht wie wie nou betaald om het model te mogen repliceren, het blijft een kloon
Cassandra?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Stomme doos. Ik heb haar meer dan een maand geleden al een berichtje gestuurd via Facebook dat ze op mijn e-mailadres een abonnement heeft opgevraagd. Krijg je een reactie "hoezo?" terug, dus nogmaals uitgelegd, hoor je er niks meer van. Maar ondertussen krijg ik wel alle inloggegevens en dus dit soort mailtjes toegestuurd.
Ze zoekt het maar uit. Ik heb mijn best gedaan.
Als ik jou een keer tegenkom zal ik ook toeteren en seinen.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Het toeteren en seinen op de weg is ook weer begonnen. Komt zeker door het mooie weer![]()
. Schiet het testosteron zeker omhoog.
Toeteren en seinen?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Het toeteren en seinen op de weg is ook weer begonnen. Komt zeker door het mooie weer![]()
Niet omdat je nog grootlicht voert om maar iets te noemen?quote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Of te zichtbaar en daarom reactie.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Misschien waren Anne's eigen koplampen kapot.
Oh ik had er gisteren ook eentje, een opgefokte tokkie opa in een Daewoo kadettquote:Op maandag 12 maart 2012 17:57 schreef Anne het volgende:
Weinig verhullende koplampen, levensgevaarlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Of te zichtbaar en daarom reactie.
Nope. Toet toet, knipper knipper, zwaai zwaai.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:05 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Niet omdat je nog grootlicht voert om maar iets te noemen?
Bij mij zijn het vrijwel alleen maar vrachtwaggels en bestelbussies.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:15 schreef blup het volgende:
[..]
Oh ik had er gisteren ook eentje, een opgefokte tokkie opa in een Daewoo kadett.
Sjongejonge, rijden met grootlicht, mistlampen aan en een loshangende bumper en kapotte lampjes en mevrouw denkt dat iedereen seint omdat ze er zo leuk uitzietquote:Op maandag 12 maart 2012 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope. Toet toet, knipper knipper, zwaai zwaai.
Da's sinds ik blond ben.
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Het is dus niet repliceren, aangezien zij de rechtmatige eigenaar van het model zijn. Het is dus geen kloon.
Ik heb het donkerblauwe vermoeden dat je de muts in kwestie ook al gebeld hebt ?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Stomme doos. Ik heb haar meer dan een maand geleden al een berichtje gestuurd via Facebook dat ze op mijn e-mailadres een abonnement heeft opgevraagd. Krijg je een reactie "hoezo?" terug, dus nogmaals uitgelegd, hoor je er niks meer van. Maar ondertussen krijg ik wel alle inloggegevens en dus dit soort mailtjes toegestuurd.
Ze zoekt het maar uit. Ik heb mijn best gedaan.
Genoeg ruimte maar dat gaat nooit mogenquote:Op maandag 12 maart 2012 16:44 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft je baas geen ruimte over in het magazijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |