Ja, dát weet ik niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:43 schreef 2cv het volgende:
Allemaal niet belangrijk. Hoe vond je Legoland ?
eilandjeshoppenquote:
Als dat die bij de garage was en die al lawaai maakte; sowieso weglopen. Als je nu al het druklager goed kunt horen gaat die écht niet 1 jaar mee, laat staan 4. Paar maanden hooguit. Op zichzelf is het geen ongewone reparatie, maar een fatsoenlijke garage zou een auto niet met zo'n defect verkopen maar het oplossen voor verkoopquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
Die carisma gaat 't niet worden. Zou de koppeling zijn. En dat kon na 1 of 2 jaar, max 4 jaar voor een reparatie van 500 euro gaan zorgen. Ja doehoei
Maar dan wordt ie 400 euro duurder en wil niemand hem meer hebben want "te duur".quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als dat die bij de garage was en die al lawaai maakte; sowieso weglopen. Als je nu al het druklager goed kunt horen gaat die écht niet 1 jaar mee, laat staan 4. Paar maanden hooguit. Op zichzelf is het geen ongewone reparatie, maar een fatsoenlijke garage zou een auto niet met zo'n defect verkopen maar het oplossen voor verkoop
Ik zou thuis alles na willen maken in verbeterde versie. Ik heb foto's gezien en de bouwstijl die Legoland aanhoudt vind ik niet mooi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben ook een keer naar Legoland in Denemarken geweest, dat was echt gaaf (toen was ik ook jonger). Daarna thuis natuurlijk alles na proberen te maken
Komt omdat ze de oude bouwstijl gebruiken, met alleen blokjes bij bijvoorbeeld auto's enzo en geen 'speciale' onderdelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou thuis alles na willen maken in verbeterde versie. Ik heb foto's gezien en de bouwstijl die Legoland aanhoudt vind ik niet mooi.
Wat?!quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:18 schreef 2cv het volgende:
En ze bouwen alles 'plat', dus niet of nauwelijks SNOT-technieken.
Niet als je een fatsoenlijke garage hebt, die ook met dit soort dingen rekening houdt. Heb dat wel vaker meegemaakt. Zeiden ze ook gewoon toen ik uitwees dat de koppeling slipte 'o, nou ja, dan moeten we die maar gewoon vervangen als je hem koopt, zo kunnen we hem niet afleveren'quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar dan wordt ie 400 euro duurder en wil niemand hem meer hebben want "te duur".
Google maar eensquote:
Daar hoef je geen expert voor te zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef Dingest het volgende:
O god, er rijdt een bus op een muur van een vluchthaven in een tunnel, en opeens is iedereen tunnel-, wegen- en veiligheidsexpert over hoe zo'n nis eigenlijk gebouwd zou moeten worden
Voeg het woordje 'lego' eens toe.quote:
Dat is waar. Je kunt ergens jarenlang voor geleerd hebben, en er dan gedegen onderzoek naar doen omdat iets ontzettend complex is en aan tal van eisen moet voldoen alvorens je iets bouwt. Of je kunt het door een stel emotionele pipo's die niet verder kijken dan hun neuzen lang zijn op een forum in vijf seconden laten regelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Daar hoef je geen expert voor te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |