Acne is natuurlijk wel heel tof, maar die je liet zien is ook best een mooi broekje hoor voor een dame. En als je collega dezelfde heeft en die fade flink, dan is het denk ik toch een dry.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:17 schreef electronique het volgende:
acne is zo duuren ik moet op mn werk jeans aan die ze daar verkopen, en ze verkopen geen acne
Men@work?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:21 schreef electronique het volgende:
@ali: g-star, diesel, replay, levi's, hilfiger, kuyichi, denham zo even uit mijn hoofd. ben vast nog iets vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 22:26 schreef electronique het volgende:
nee geen ketenOk maar je hebt iig werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je krijgt zkr korting?
We fear that which we cannot see
Haha... Mijn chick past mijn denimz niet eens. Maargoed ook!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:52 schreef T_Fuff het volgende:
En voor de lolzzz een foto van mijn chicken in mijn Artist Denim (die met patroonfout)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijgezellig.![]()
Waar?!quote:Op maandag 19 maart 2012 23:23 schreef MrPantoffel het volgende:
Wat een geweldig jeans topic![]()
Mooie jeans voorbij zie komen!
Goeie fitpics!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
Weinig progress in vergelijking met een maand geleden, dus nu maar fitpics in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
Weinig progress in vergelijking met een maand geleden, dus nu maar fitpics in het zonnetje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Primaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij staat je leuk Dittyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Ditty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het wel Mistral, je moet net onder de knie kijken (dus boven in dit plaatjequote:
Ik ben blij zat dat daar ook eindelijk een beetje fades komen ja.quote:
Hij ziet het wel, maar wil gewoon even haten haha. Stugheid valt reuze mee nu, maar de eerste keer dat ik hem aantrok had ik rode duimen en blauwe nagels eer ik alle knopen dicht had. En klopt ja, 15,7 oz., wat dikker dan gemiddeld, maar niet heel dik ofzo. Lekkere dikte tot een graad of 20.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:26 schreef xSanjay het volgende:
Ik zie het wel Mistral, je moet net onder de knie kijken (dus boven in dit plaatje), toch heerlijk zo'n zwaardere jeans met het zonnetje
, is de 0201 behoorlijk dik/stug? 15,7 oz toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |