Koekhappen en aan het einde allemaal een dropveter met Nibb its meequote:
Wanneer ben/was je jarig dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee man. Volgende week zaterdag pas
Hoelaat worden we verwacht?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee man. Volgende week zaterdag pas
Wat leukquote:
Hoe oud wordt hij dan? Tegen mij verteld hij steeds verschillende leeftijdenquote:
22 maart.quote:
Zondag 25 Maart een VBL-meet. Lekker op 2 schermen PSV - HEE en TWE - FEY kijken? Iktrakteer.quote:
14.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Hoe oud wordt hij dan? Tegen mij verteld hij steeds verschillende leeftijden
Zeer zeker, ik ga alleen amper naar wedstrijden toe omdat ik geen tijd, geld of vervoer hebquote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Volg je zelf ook een beetje voetbal?
Ik ben aanwezig.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22 maart.
[..]
Zondag 25 Maart een VBL-meet. Lekker op 2 schermen PSV - HEE en TWE - FEY kijken? Iktrakteer.
Ik ben ook aanwezigquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22 maart.
[..]
Zondag 25 Maart een VBL-meet. Lekker op 2 schermen PSV - HEE en TWE - FEY kijken? Iktrakteer.
Dan zal je je zeker thuisvoelen hierquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik ga alleen amper naar wedstrijden toe omdat ik geen tijd, geld of vervoer heb
Deden ze toch al, kijk maar een keer naar het Ajax topicquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet dat nou? Gaan ze dadelijk hele tijd om pics van je tieten vragen
Jeejquote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zal je je zeker thuisvoelen hier![]()
Dan ben je meerderjarig?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar over 3 jaartjes kan een VBL-meet best.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wou al vragen zijn pappie en mammie een weekendje weg
Die ziet al die nerds op de stoep staan en denkt dat hij en grote bek heeft gehad op WoWquote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Wel lachen als we allemaal op 25 maart naar Ajacied422 gaan, schrikken z'n ouders zich kapot.
Misschien lust je het wel helemaal niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
17 jaar dan. Kan er wel een pilsje doorheen
Hij had ooit een foto in z'n fobo staan geloof ik. Toen ik dagelijks ruzie met hem had.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou best eens willen weten wie er nou achter Davy schuilt.
Idd. Ook allemaal je clubmuts en sjaal aandoen en boos door de ramen naar binnen kijken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Wel lachen als we allemaal op 25 maart naar Ajacied422 gaan, schrikken z'n ouders zich kapot.
Wanneer was datquote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had ooit een foto in z'n fobo staan geloof ik. Toen ik dagelijks ruzie met hem had.
Jij was vroeger een irritante troll?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had ooit een foto in z'n fobo staan geloof ik. Toen ik dagelijks ruzie met hem had.
En dan met z'n alle net als die PSV'ers om die bus heen gaan zingen 'Ajacied422! Kom naar bui-ten toe!'.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ook allemaal je clubmuts en sjaal aandoen en boos door de ramen naar binnen kijken.
Inderdaad, van die mensen die dan ook nog niks 'weg willen geven' maar daardoor kun je niet fatsoenlijk verder spelenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutkneusjes heb je soms op wordfeud. Alleen maar van die kleine woordjes leggen waardoor je heel lastig op een helft van een bord iets neer kan leggen/
Niet irritant, wel een troll.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij was vroeger een irritante troll?
ALS JE EEN EKTE FOK!KER BENT KOM JE NU NAAR BUITEN!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan met z'n alle net als die PSV'ers om die bus heen gaan zingen 'Ajacied422! Kom naar bui-ten toe!'.
Heb ik helaas gemistquote:
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er achter HMF schuiltquote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou best eens willen weten wie er nou achter Davy schuilt.
Een voor een of allemaal tegelijkertijd?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef Gnieperd het volgende:
Komen jullie anders allemaal bij mij slapen,
Allemaal tegelijkertijdquote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een voor een of allemaal tegelijkertijd?
Davy is veel ouder man, die zit hier al zolang ik me kan herinneren.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat achter Davy zo'n klein dik mannetje van 14 zit.
Zou je niet eerst vragen of je van de ketting mag?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Allemaal tegelijkertijdPyamafeestje
![]()
sinds 2005 al een accountquote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is veel ouder man, die zit hier al zolang ik me kan herinneren.
Hmm okequote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is veel ouder man, die zit hier al zolang ik me kan herinneren.
Zal ik volgende keer doenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je niet eerst vragen of je van de ketting mag?
Niet twijfelen, gewoon doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Tering 2005, ik zit hier nog niet zo lang en twijfel vaak al om te stoppen
Nee dat is Ritmo.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat achter Davy zo'n klein dik mannetje van 14 zit.
Nou zeg, ik denk je zou me wel willen overtuigen om te blijven.. maar je wilt gewoon men chick.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet twijfelen, gewoon doen.
Wel je vriendin hier laten aub.
Oh ja, nu moet ik mij gedragen he.. ik ben gewend dat dit 'onder de mannen' (en Jojoortje) is.. dan hoef je niet zo op te letten wat je zegtquote:
IK HEB ER ZIN IN. JAJAJAJAJAquote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben de niet-Ajacieden ook al zoveel zin in Studio Voetbal?!
Vast niet, maar die zijn dan ook een stuk minder belangrijk dan Ajaciedenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja heb je m'n uitleg niet gelezen?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vandaag nog met je: 'WAT ZIJN DE MOFFEN STIL'.
Wie ben jij man?quote:
Is dit dus dat meisje waar je al 80 delen zo stoer over praat?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja, nu moet ik mij gedragen he.. ik ben gewend dat dit 'onder de mannen' (en Jojoortje) is.. dan hoef je niet zo op te letten wat je zegt
Ik ben wel benieuwd, hoop alleen niet dat ze te kontkusserig gaan doen en dat ze wel gewoon kritische vragen stellen / normaal discussieren ook al zit Vertonghen er.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
SV en kritische vragen stellen?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, hoop alleen niet dat ze te kontkusserig gaan doen en dat ze wel gewoon kritische vragen stellen / normaal discussieren ook al zit Vertonghen er.
Dan zal dat we nieuw zijn.. is nog nooit gebeurt.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, hoop alleen niet dat ze te kontkusserig gaan doen en dat ze wel gewoon kritische vragen stellen / normaal discussieren ook al zit Vertonghen er.
SPOILER: Chick:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MeisjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het verschilI knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
Wat loop je mij in verlegenheid te brengen jongequote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit dus dat meisje waar je al 80 delen zo stoer over praat?
SV met Vertonghen is gewoon AIDS op je beeldscherm man.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt mij een paar maand geleden een waarschuwing gegeven in het Ajax topic... Pff... weet je dat nie tmeer?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heb je m'n uitleg niet gelezen?
[..]
Wie ben jij man?
Is dat jouw chick wat hier post?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loop je mij in verlegenheid te brengen jonge![]()
ik hou dat soort dingen liever stil. (Zeker gezien zij geen mede PSVer is....)
Goed idee, straks gaat ze teruglezen. Gelukkig zijn de ergste dingen verwijderd.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loop je mij in verlegenheid te brengen jonge![]()
ik hou dat soort dingen liever stil.
Oh toen ja!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Je hebt mij een paar maand geleden een waarschuwing gegeven in het Ajax topic... Pff... weet je dat nie tmeer?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Gnieperd het volgende:
SPOILER: Chick:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschil: Plastice oorbellen vs sieraden, duck face vs schattig kijken en anal beads vs niks.SPOILER: MeisjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het verschil![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed idee, straks gaat ze teruglezen. Gelukkig zijn de ergste dingen verwijderd.
Succes nog met je relatie.
Wil je dan dat ik mij zo ga kleden en gedragen als die chick?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verschil: Plastice oorbellen vs sieraden, duck face vs schattig kijken en anal beads vs niks.
Nee, mijn meisje.quote:
In de PM mag allesquote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och, ik vind het niet netjes me daarover uit te laten.
Hoax?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, mijn meisje.Know the difference
![]()
Ze weten dat ik een kloon benquote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wat wat, heeft ze zich misdragen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ze weten dat ik een kloon benThat's for sure. Ik weet alleen niet of ze weten van wie ik een kloon ben
Ik hoop toch van niet
Een kloon van Scarlett Johanson jaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ze weten dat ik een kloon benThat's for sure. Ik weet alleen niet of ze weten van wie ik een kloon ben
Ik hoop toch van niet
Weet je van wie jaquote:
SHEquote:Op zondag 11 maart 2012 21:54 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Weet je van wie jaDan lach je je vast een breuk
![]()
Hoe was het?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
Back![]()
Vriendin maakt nu hamburgers voor me terwijl ik lig te iPadten
Ooooooh echt, wat heb ik toen gelachenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Half WOS heeft fucking veel geld betaald voor een fotosessie. Nou, die ging mooi niet door.
Ze is wel lekker. Er hebben heel wat man niet kunnen lachen toendertijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooooooh echt, wat heb ik toen gelachen
Ja mooi tochquote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze is wel lekker. Er hebben heel wat man niet kunnen lachen toendertijd.
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik hier antwoord op geef, ben ik dan getrolled?
Ben ik nu getrolled?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah, heb er nog genoeg liggen. Maar naakt mag wel, daar is grof geld voor betaald, en die belofte is nooit nagekomenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik mocht der wel fotograferen hoor.. pics kopen?
Ik weet het echt nietquote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even kijken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
en uiteindelijk ging ze niet naakt, zo ging het verhaal toch?
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:58 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
FOK!ster SHE gaat naakt voor 3FM
en uiteindelijk ging ze niet naakt, zo ging het verhaal toch?
Brabanders schelden toch niet met kk?quote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Brabanders schelden toch niet met kk?
jawel, met een zachte kquote:Op zondag 11 maart 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Brabanders schelden toch niet met kk?
Nog even een test, of je echt wat van voetbal weet:quote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef Gnieperd het volgende:
Ik ga over 10 minuutjes slapen. Ik dacht, ik meld het maar even
Ik raak er niet over uit hoe sneu dat volk is.quote:
Voetbal International.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog even een test, of je echt wat van voetbal weet:
Wat is een beter programma?
Voetbal International of Studio Voetbal?
Serieus, dat weet zelfs mijn nichtje van 3quote:
quote:
Oké, dan de vervolgvraag: welk programma is meer journalistiek?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:03 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Serieus, dat weet zelfs mijn nichtje van 3
Was dat nou die ongelooflijk zware ontroening waar geo het over had?quote:
Dat is een strikvraag. SV is propagandaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog even een test, of je echt wat van voetbal weet:
Wat is een beter programma?
Voetbal International of Studio Voetbal?
Studio Voetbal doet alsof ze meer journalistiek zijn, maar VI komt met het échte nieuws dat er ook toe doet, dus ik ga voor VI.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, dan de vervolgvraag: welk programma is meer journalistiek?
VI of SV?
Ja, alweer goed, ongelofelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:05 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Studio Voetbal doet alsof ze meer journalistiek zijn, maar VI komt met het échte nieuws dat er ook toe doet, dus ik ga voor VI.
Nee, je moet nog pics van je tieten posten.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Was dat nou die ongelooflijk zware ontroening waar geo het over had?
Nee die komt nog, wanneer je het niet verwacht.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Mag niet, dat zou je moeten weten als mod.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je moet nog pics van je tieten posten.
Oeps gemist......!!!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo dat was TopGear voor dit seizoen de tv kan weer een halfjaar uit(VI kijk ik toch vaak via de Mp4 download)
gvd nu net ik mijn afstandsbediening kwijt ben.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee die komt nog, wanneer je het niet verwacht.
Caland en de Kromme moeten nog komen.
Gij moet ook niet denken, dat gaat mis.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ik met mijn 13 jaar volwassener ben dan jullie bij elkaar.
Wie heeft het over nadenken gehad? Aan mijn water voelen etc.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gij moet ook niet denken, dat gaat mis.
Als het nou een vrouw was...quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je moet nog pics van je tieten posten.
Idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef Smoofie het volgende:
Wat is dat toch met die gasten die bij hun gender female doen.
Wat is deze?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee die komt nog, wanneer je het niet verwacht.
Caland en de Kromme moeten nog komen.
Nee, die vindt morgen in het Kralinger Bos pas plaats.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Naar West Ham United dacht ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat is deze?
Waar is Caland eigenlijk? Die heb ik al een tijd niet gezien. Zal wel weer zijn verdriet van Feijenoord aan het wegdrinken zijn.
Lekker toch.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef Smoofie het volgende:
Wat is dat toch met die gasten die bij hun gender female doen.
Ken jij niet lekker de tering krijgen?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Idd.Zoals Jojoortje (heb ik in de wandelgangen vernomen).
Wat is dat met al die mods hier? Kunnen jullie geen eigen slowchat oprichten?
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar West Ham United dacht ik.
[..]
Lekker toch.
Neem het eens met een korreltje zout man. Ik snap dat je gefrustreerd bent dat Feijenoord het af heeft laten weten, maar uit die woede lekker buiten de slowchat.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken jij niet lekker de tering krijgen?
Idd. 'Denken moet je aan een paard overlaten! Die hebben een veel groter hoofd!'quote:Op zondag 11 maart 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gij moet ook niet denken, dat gaat mis.
Ja, die gast is naar London idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar West Ham United dacht ik.
[..]
Lekker toch.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. 'Denken moet je aan een paard overlaten! Die hebben een veel groter hoofd!'
Ach kwetsender dan DonRanja worden jullie niet. Vandaag niet gezien dus wellicht is mijn TR serieus genomen.quote:
niet in Oude-Stad wonenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
TILBURG WEST OP TVTBW STYLO JWZ BOELERRRRRSSSS
Alberto hosselt die shit in TBW.
Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach kwetsender dan DonRanja worden jullie niet. Vandaag niet gezien dus wellicht is mijn TR serieus genomen.
Hoezo? Ik betaal 20 euro contributie per maandquote:Op zondag 11 maart 2012 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen stoppen niet met Fok!. Fok! stopt met mensen.
Hij noemde me domquote:
Neejoh, gewoon bij dat onthaal van fredje rutten.quote:
TBW aanknoopt punt voor VWhandelquote:Op zondag 11 maart 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
TILBURG WEST OP TVTBW STYLO JWZ BOELERRRRRSSSS
Alberto hosselt die shit in TBW.
ssst.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vuurwerk, daar gaan ze allemaal naar toe
Wat is dat nou weer voor een rare opmerking? Of herkent hij ze van een gayplaydate?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen noemde de Psv'ers die de bus stopte net 'vuile homo's'
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen noemde de Psv'ers die de bus stopte net 'vuile homo's'
Was een grapje van onze huiskomediant Littlerabbit.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare opmerking? Of herkent hij ze van een gayplaydate?
Was wel treurig ja, maar ik voelde mij iets wat misselijk door het moeten staren naar en in 'T Hek zijn reusachtige neusgaten.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was een grapje van onze huiskomediant Littlerabbit.
Kun je idd 2 campers in parkeren.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was wel treurig ja, maar ik voelde mij iets wat misselijk door het moeten staren naar en in 'T Hek zijn reusachtige neusgaten.
ah dicht bij de uni, zeker fijn.quote:
Heel fijn idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah dicht bij de uni, zeker fijn.
Ik woon lekker dicht bij het stationquote:Op zondag 11 maart 2012 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel fijn idd.Moet soms niet veel meer dan een minuut lopen.
Centraal?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik woon lekker dicht bij het station. 1 meter naast een chinees en bakker.
Ze wordt tegen betaling verbaal mishandeld zodra een kind geen VWO advies krijgt. Gelukkig kun je het tegenwoordig op ADHD/autisme gooien.quote:
jup. Tilly Centje, woon in oude stad geloof ik dat het hier heetquote:
Telegraafstraat, telexstraat etc. Dat gedeelte bedoel je?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup. Tilly Centje, woon in oude stad geloof ik dat het hier heet
nee boven het station. niet in het centrum, enschotse straat dat soort gedoe.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Telegraafstraat, telexstraat etc. Dat gedeelte bedoel je?
Oh ok. Woon je bij zo'n van Iersel bakkerij?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee boven het station. niet in het centrum, enschotse straat dat soort gedoe.
jaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ok. Woon je bij zo'n van Iersel bakkerij?
Die bij het Wilhelminapark daar of zit je echt aan de Enschotsestraat bij Pizzeria/Shoarmeriaria Didim?quote:
dichtbij de ringbaan oost.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die bij het Wilhelminapark daar of zit je echt aan de Enschotsestraat bij Pizzeria/Shoarmeriaria Didim?
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken jij niet lekker de tering krijgen?
MOTD man.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
Lekker 90 minutes kijken, is toch heerlijk man.
Terecht.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:14 schreef Replicat het volgende:
Een vrouw als lijnrechter voorkomt de 1-1
Tijd dat dit een maandelijks fenomeen wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
Het is sowieso maar behelpen nu er geen songfestival op tv is.
Die kunnen hun eigen naam nog niet schrijven en gaan Fred Rutten vertellen hoe 't moet.quote:
Fredje laat je kop eens zien.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die kunnen hun eigen naam nog niet schrijven en gaan Fred Rutten vertellen hoe 't moet.
Die gasten zijn erger dan Feyenoord en Ajax supporters. Niet dat de Feyenoord en Ajax fans zo goed zijn, maar dit vind ik echt onzin.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Fredje laat je kop eens zien.![]()
En dat accent maakt het helemaal af.
Utrecht supporters leiden gelukkig nog die betreden het trainingsveld zelfs als de club in een voor hun doen goede periode zittenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die gasten zijn erger dan Feyenoord en Ajax supporters. Niet dat de Feyenoord en Ajax fans zo goed zijn, maar dit vind ik echt onzin.
Ze zijn blijven hangen in New Kids Nitro jonguhquote:Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Fredje laat je kop eens zien.![]()
En dat accent maakt het helemaal af.
idd kutquote:Op zondag 11 maart 2012 23:19 schreef Replicat het volgende:
[..]
Ze zijn blijven hangen in New Kids Nitro jonguh
Je een beetje uit de bus laten commanderen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die gasten zijn erger dan Feyenoord en Ajax supporters. Niet dat de Feyenoord en Ajax fans zo goed zijn, maar dit vind ik echt onzin.
Ze zitten nog in de EL, gaan de beker winnen, en hebben alle kans op de titel.
Hij viel me reuze mee, ik heb hem weleens arroganter gezien..quote:Op zondag 11 maart 2012 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
vertonghen is een prima gozer, hoop voor hem dat ie naar arsenal kan
Precies, ze zullen toch nooit van waarde zijn voor de wereld.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je een beetje uit de bus laten commanderen.![]()
Vol gas over die gasten heen.
Dan nog luisteren en naar buiten komen ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je een beetje uit de bus laten commanderen.![]()
Vol gas over die gasten heen.
Is bij feyenoord of ajax niet anders..quote:Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Dan nog luisteren en naar buiten komen ook.
met capuchons jaquote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Gaat er wel iets anders aan toe dan daar in Eindhoven.
Treurig om te zien, maar hij is niet de enige. Ik herinner met ook nog scenes bij de Arena.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Dan nog luisteren en naar buiten komen ook.
Dat je als supporters je verhaal wilt komen halen oké, maar je spelers uitschelden en trainer fysiek willen aanvallen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Treurig om te zien, maar hij is niet de enige. Ik herinner met ook nog scenes bij de Arena.
Als je weet dat er fans staan te wachten, dan rij je toch lekker naar een hotel of een McDonalds?
Idd. Je gaat jezelf toch niet voor een stel gasten die zich gedragen als losgeslagen bavianen lopen verantwoorden?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Dat je als supporters je verhaal wilt komen halen oké, maar je spelers uitschelden en trainer fysiek willen aanvallen.![]()
Het beste wat je kan doen is om gewoon door te rijden.
Ik zag slechts een flard voorbij komen, wouden ze Fred klappen? Hebben ze hem geklapt?!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Dat je als supporters je verhaal wilt komen halen oké, maar je spelers uitschelden en trainer fysiek willen aanvallen.![]()
Het beste wat je kan doen is om gewoon door te rijden.
Ja...wil ik ook wel eens weten. Wouden ze dit?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zag slechts een flard voorbij komen, wouden ze Fred klappen? Hebben ze hem geklapt?!
Stond ergens op zo'n forum. Stewards ertussen. In het filmpje hoor je alleen iets van: "Wel van Fredje afblijven" door zo'n steward. Ach ja... denk overigens niet dat het zover zal komen. Ik hoop toch echt dat tussen die fans daar ook nog wat verstandige koppen bij zijn die de andere fans corrigeren.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja...wil ik ook wel eens weten. Wouden ze dit?
Waar Fred na dit seizoen terecht komt, is één groot vraagteken. Misschien wel in de zandbak.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoop wel dat Rutten in de Eredivisie blijft. Hij zal wel eerst een jaartje vakantie nemen.
Ik ga echt helemaal stuk, dat noemt zich supportersquote:Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef Rens-Reith het volgende:
Werken voor je k*nker geld. Naar buiten komen jonguhh!
Die is financieel wel binnen met o.a de Schalke afkoopsom hij heeft toch ook al een jaar vakantie aangekondigd?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Waar Fred na dit seizoen terecht komt, is één groot vraagteken. Misschien wel in de zandbak.
Klopt en klopt.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is financieel wel binnen met o.a de Schalke afkoopsom hij heeft toch ook al een jaar vakantie aangekondigd?
Goed plan. Komt hij er tijdens sabbatical achter dat hij toch meer een korfbaltrainer is.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is financieel wel binnen met o.a de Schalke afkoopsom hij heeft toch ook al een jaar vakantie aangekondigd?
Ik ben bang dat zijn dagen als toptrainer (in spé) definitief geteld zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt en klopt.
Daarna bij een middenmoter als FC Groningen zou ik wel vet vinden.
Ook wel zielig voor Engelaar nu Rutten geen nieuwe club zal aannemen moet hij ook voor het eerst zelf opzoek gaan naar een nieuwe club.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zijn dagen als toptrainer (in spé) definitief geteld zijn.
Fred gaat korfballen, Orlando basketballen bij de Magic.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel zielig voor Engelaar nu Rutten geen nieuwe club zal aannemen moet hij ook voor het eerst zelf opzoek gaan naar een nieuwe club.
Als zelfs Been een club vond, dan vindt Fred die zeker.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:38 schreef eight het volgende:
Ben wel benieuwd waar hij straks terecht komt.
Het lijstje met werkloze coaches is echt enorm...
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als zelfs Been een club vond, dan vindt Fred die zeker.
Goedenavond btw!
Als Fred bij Twente was gebleven had hij op den duur vanzelf een prijs gepakt. Of niet? Misschien was Steve dan naar PSV gegaan, en had hij...quote:Op zondag 11 maart 2012 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat moet zeker te doen zijn, want hij doet het prima, maar pakt geen prijzenBij middenmoters hoef je geen prijzen te pakken, daar zal hij wel op zijn plaats zijn.
Misschien als veldtrainer bij een PL-club? Maar dan niet 1 met een -s- in de naam...quote:Op zondag 11 maart 2012 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat moet zeker te doen zijn, want hij doet het prima, maar pakt geen prijzenBij middenmoters hoef je geen prijzen te pakken, daar zal hij wel op zijn plaats zijn.
Je noemt 'm kleinkonijn, oh oh TR gemacht.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:05 schreef DonRaja het volgende:
Oh en kleinkonijn ik heb een TR over jou post aangemaakt, ik voel me beledigd omdat je me DonRanja noemt.
Je weet zelf! Oh en niks mis met Don Ranja echte mannen drinken aardbeilimonade.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je noemt 'm kleinkonijn, oh oh TR gemacht.
TR aangemaakt vanwege onnodig gebruik van het duits, ik voel me daardoor bedreigd.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je noemt 'm kleinkonijn, oh oh TR gemacht.
Grenadine.quote:Op maandag 12 maart 2012 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet zelf! Oh en niks mis met Don Ranja echte mannen drinken aardbeilimonade.
Es tut mir leid herr Ranjaquote:Op maandag 12 maart 2012 00:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
TR aangemaakt vanwege onnodig gebruik van het duits, ik voel me daardoor bedreigd.
Nog altijd beter dan bierdiscussies die geen einde kennenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:18 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker hier rajando over Roosvicee..................
Die variant ben ik nog niet tegengekomenquote:Op maandag 12 maart 2012 00:18 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker hier rajando over Roosvicee..................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
Dat 010 bevalt me niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2012 00:33:31 ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Werkelijk onvoorstelbaar, mensen die meer dan 400 of zelfs 500 posts hebben op 1 dag... En dat met dit weer! Dat dit kan in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Blij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |