Koekhappen en aan het einde allemaal een dropveter met Nibb its meequote:
Wanneer ben/was je jarig dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee man. Volgende week zaterdag pas
Hoelaat worden we verwacht?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee man. Volgende week zaterdag pas
Wat leukquote:
Hoe oud wordt hij dan? Tegen mij verteld hij steeds verschillende leeftijdenquote:
22 maart.quote:
Zondag 25 Maart een VBL-meet. Lekker op 2 schermen PSV - HEE en TWE - FEY kijken? Iktrakteer.quote:
14.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Hoe oud wordt hij dan? Tegen mij verteld hij steeds verschillende leeftijden
Zeer zeker, ik ga alleen amper naar wedstrijden toe omdat ik geen tijd, geld of vervoer hebquote:Op zondag 11 maart 2012 21:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Volg je zelf ook een beetje voetbal?
Ik ben aanwezig.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22 maart.
[..]
Zondag 25 Maart een VBL-meet. Lekker op 2 schermen PSV - HEE en TWE - FEY kijken? Iktrakteer.
Ik ben ook aanwezigquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
22 maart.
[..]
Zondag 25 Maart een VBL-meet. Lekker op 2 schermen PSV - HEE en TWE - FEY kijken? Iktrakteer.
Dan zal je je zeker thuisvoelen hierquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik ga alleen amper naar wedstrijden toe omdat ik geen tijd, geld of vervoer heb
Deden ze toch al, kijk maar een keer naar het Ajax topicquote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet dat nou? Gaan ze dadelijk hele tijd om pics van je tieten vragen
Jeejquote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zal je je zeker thuisvoelen hier![]()
Dan ben je meerderjarig?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar over 3 jaartjes kan een VBL-meet best.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wou al vragen zijn pappie en mammie een weekendje weg
Die ziet al die nerds op de stoep staan en denkt dat hij en grote bek heeft gehad op WoWquote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Wel lachen als we allemaal op 25 maart naar Ajacied422 gaan, schrikken z'n ouders zich kapot.
Misschien lust je het wel helemaal niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
17 jaar dan. Kan er wel een pilsje doorheen
Hij had ooit een foto in z'n fobo staan geloof ik. Toen ik dagelijks ruzie met hem had.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou best eens willen weten wie er nou achter Davy schuilt.
Idd. Ook allemaal je clubmuts en sjaal aandoen en boos door de ramen naar binnen kijken.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Wel lachen als we allemaal op 25 maart naar Ajacied422 gaan, schrikken z'n ouders zich kapot.
Wanneer was datquote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had ooit een foto in z'n fobo staan geloof ik. Toen ik dagelijks ruzie met hem had.
Jij was vroeger een irritante troll?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had ooit een foto in z'n fobo staan geloof ik. Toen ik dagelijks ruzie met hem had.
En dan met z'n alle net als die PSV'ers om die bus heen gaan zingen 'Ajacied422! Kom naar bui-ten toe!'.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ook allemaal je clubmuts en sjaal aandoen en boos door de ramen naar binnen kijken.
Inderdaad, van die mensen die dan ook nog niks 'weg willen geven' maar daardoor kun je niet fatsoenlijk verder spelenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutkneusjes heb je soms op wordfeud. Alleen maar van die kleine woordjes leggen waardoor je heel lastig op een helft van een bord iets neer kan leggen/
Niet irritant, wel een troll.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij was vroeger een irritante troll?
ALS JE EEN EKTE FOK!KER BENT KOM JE NU NAAR BUITEN!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan met z'n alle net als die PSV'ers om die bus heen gaan zingen 'Ajacied422! Kom naar bui-ten toe!'.
Heb ik helaas gemistquote:
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er achter HMF schuiltquote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou best eens willen weten wie er nou achter Davy schuilt.
Een voor een of allemaal tegelijkertijd?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef Gnieperd het volgende:
Komen jullie anders allemaal bij mij slapen,
Allemaal tegelijkertijdquote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een voor een of allemaal tegelijkertijd?
Davy is veel ouder man, die zit hier al zolang ik me kan herinneren.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat achter Davy zo'n klein dik mannetje van 14 zit.
Zou je niet eerst vragen of je van de ketting mag?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Allemaal tegelijkertijdPyamafeestje
![]()
sinds 2005 al een accountquote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is veel ouder man, die zit hier al zolang ik me kan herinneren.
Hmm okequote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is veel ouder man, die zit hier al zolang ik me kan herinneren.
Zal ik volgende keer doenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je niet eerst vragen of je van de ketting mag?
Niet twijfelen, gewoon doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Tering 2005, ik zit hier nog niet zo lang en twijfel vaak al om te stoppen
Nee dat is Ritmo.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat achter Davy zo'n klein dik mannetje van 14 zit.
Nou zeg, ik denk je zou me wel willen overtuigen om te blijven.. maar je wilt gewoon men chick.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet twijfelen, gewoon doen.
Wel je vriendin hier laten aub.
Oh ja, nu moet ik mij gedragen he.. ik ben gewend dat dit 'onder de mannen' (en Jojoortje) is.. dan hoef je niet zo op te letten wat je zegtquote:
IK HEB ER ZIN IN. JAJAJAJAJAquote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben de niet-Ajacieden ook al zoveel zin in Studio Voetbal?!
Vast niet, maar die zijn dan ook een stuk minder belangrijk dan Ajaciedenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja heb je m'n uitleg niet gelezen?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vandaag nog met je: 'WAT ZIJN DE MOFFEN STIL'.
Wie ben jij man?quote:
Is dit dus dat meisje waar je al 80 delen zo stoer over praat?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja, nu moet ik mij gedragen he.. ik ben gewend dat dit 'onder de mannen' (en Jojoortje) is.. dan hoef je niet zo op te letten wat je zegt
Ik ben wel benieuwd, hoop alleen niet dat ze te kontkusserig gaan doen en dat ze wel gewoon kritische vragen stellen / normaal discussieren ook al zit Vertonghen er.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
SV en kritische vragen stellen?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, hoop alleen niet dat ze te kontkusserig gaan doen en dat ze wel gewoon kritische vragen stellen / normaal discussieren ook al zit Vertonghen er.
Dan zal dat we nieuw zijn.. is nog nooit gebeurt.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, hoop alleen niet dat ze te kontkusserig gaan doen en dat ze wel gewoon kritische vragen stellen / normaal discussieren ook al zit Vertonghen er.
SPOILER: Chick:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MeisjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het verschilI knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
Wat loop je mij in verlegenheid te brengen jongequote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit dus dat meisje waar je al 80 delen zo stoer over praat?
SV met Vertonghen is gewoon AIDS op je beeldscherm man.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt mij een paar maand geleden een waarschuwing gegeven in het Ajax topic... Pff... weet je dat nie tmeer?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heb je m'n uitleg niet gelezen?
[..]
Wie ben jij man?
Is dat jouw chick wat hier post?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loop je mij in verlegenheid te brengen jonge![]()
ik hou dat soort dingen liever stil. (Zeker gezien zij geen mede PSVer is....)
Goed idee, straks gaat ze teruglezen. Gelukkig zijn de ergste dingen verwijderd.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loop je mij in verlegenheid te brengen jonge![]()
ik hou dat soort dingen liever stil.
Oh toen ja!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Je hebt mij een paar maand geleden een waarschuwing gegeven in het Ajax topic... Pff... weet je dat nie tmeer?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:48 schreef Gnieperd het volgende:
SPOILER: Chick:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschil: Plastice oorbellen vs sieraden, duck face vs schattig kijken en anal beads vs niks.SPOILER: MeisjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie het verschil![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed idee, straks gaat ze teruglezen. Gelukkig zijn de ergste dingen verwijderd.
Succes nog met je relatie.
Wil je dan dat ik mij zo ga kleden en gedragen als die chick?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verschil: Plastice oorbellen vs sieraden, duck face vs schattig kijken en anal beads vs niks.
Nee, mijn meisje.quote:
In de PM mag allesquote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och, ik vind het niet netjes me daarover uit te laten.
Hoax?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, mijn meisje.Know the difference
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |