abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109320413
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:54 schreef Murmeli het volgende:
Dank je!!! Ik heb hem gezet bij Moose tattoo op de kleiweg :)

Hey Jannuk, leuk om jou aan te treffen hier. Al hoop ik niet dat je hier bent omdat je zelf een dip hebt.
Hoe gaat het met je?
nee hoor, geen dip, al weer 2 jaar therapieloos *O* , heb een heel ander leven en dat doet me goed, ik kijk niet meer steeds achterom. Alleen nog wat pilletjes, maar die zal ik nog wel even nodig hebben.

Ik las het verhaal over die moeder en moest even reageren.

Gave tattoo! Poezels O+

Hoe is het met jou? Ben je nu al een keer de goede AD tegen gekomen? :*
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
  dinsdag 20 maart 2012 @ 18:11:11 #152
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_109320858
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:59 schreef Jannuk het volgende:

[..]

nee hoor, geen dip, al weer 2 jaar therapieloos *O* , heb een heel ander leven en dat doet me goed, ik kijk niet meer steeds achterom. Alleen nog wat pilletjes, maar die zal ik nog wel even nodig hebben.

Ik las het verhaal over die moeder en moest even reageren.

Gave tattoo! Poezels O+

Hoe is het met jou? Ben je nu al een keer de goede AD tegen gekomen? :*
Jeejjj wat goed!!! Nog steeds happy met A? Fijn om te horen dat verandering je goed heeft gedaan.

Snap dat je even moest reageren ja, herkenbaar voor jou natuurlijk.

Met mij is het nog altijd wisselend. Ik ben weer terug op mijn eerste AD's omdat de rest qua bijwerkingen niet te houden was. Ff afwachten of dat goed komt. Ik slik ze pas weer net 2 weken (+2 weken halve dosis), dus nog niet veel over te zeggen.
Op het moment voel ik me goed (al een tijdje eigenlijk, zelfs ondanks wisselingen met ad), maar de afgelopen jaren zijn eigenlijk een voortzetting van de jaren ervoor. Vorig jaar was een heftig jaar, met het overlijden van Noes (die nu gelukkig in mijn zij staat) en mijn relatie die uitging. Dit jaar ook weer een hoop heftige shit meegemaakt, dus ik hoop dat t nu ff rustig wordt :) Ik heb in ieder geval wel weer wat vertrouwen in het leven dus dat is al heel wat. En ben bezig met ontdekken wat ik leuk vind qua hobbies enzo (tekenen!) dus dat is wel erg leuk en fijn enzo ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_109332244
Vandaag heb ik iets geweldigs (voor mijn doen) gedaan!

Gisteren na het gesprek met m'n psych, had ik een vriendin gebeld en gesmst met de vraag of ik even een bakkie thee kon komen doen omdat ik wel even een vriendinnetje kon gebruiken (dat ik dat al deed was heel wat). Uiteindelijk werd dat dan vandaag.

Het met haar gehad over kkp en hoe het verder met me ging. En dat ik zo'n zin had om te huilen. Ze reageerde heel lief en hield me heel lang gewoon even vast ik ik kon eindelijk eens eventje huilen!!
Het verder ook gehad over waar ik mee zit, hoe ik me vroeger heb gevoeld en welk effect dat nu nog op me heeft. En ook dat ik dan weer bang ben dat ik meer waarde hecht aan het gesprek dan zij en dat ze zegt dat dat niet zo is en ik dan denk dat dat alleen maar uit beleefdheid ofzo is.

Het was echt zo fijn! Het was echt zo'n drempel. Klinkt misschien heel raar allemaal, maar zo met iemand praten is voor mij zoiets nieuws, onbekend en eng. Trots op mezelf! Het ook allemaal opgeschreven toen ik thuis kwam, aangezien ik nogal de neiging heb om het dus achteraf allemaal weer onbelangrijk te maken.

Ik merk nu dan ook dat negatieve gedachten er weer insluipen. Ik heb vaker wel eens wat aan haar verteld en gezegd dat ik het zo fijn vond dat bij haar te kunnen doen en vervolgens hoorde ik maar weinig meer van haar. Dus tja, waarom zou het nu anders zijn? Ik moet moeite doen om die gedachten weer naar bujiten te schoppen.

En die kortdurende klinische psychotherapie. Tja, misschien is het ook wel heel goed voor mij. Intensief met mezelf bezig zijn, even geen andere dingen en druk van dingen moeten doen (die ik vaak voor mezelf creeer). Lastig. Maar als ik nu vandaag zo'n stap zet, is het dan wel nodig en is zo'n stok achter de deur niet al genoeg? Of is het dan juist handig om wel zo'n traject in te gaan?

Ga er maar weer eens een nachtje over slapen. Hopelijk nu een wel fijne nacht :*
pi_109332457
Leuk verhaal, ik denk dat zoiets niet in 1 stap anders is, ook al heb je 1 erg sterke stap gezet..
Is dit een systematische verandering in je leven? Dan is het wellicht niet nodig... Anders zou ik het gewoon lekker doen denk ik.
Rustig aan.
pi_109332667
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
Leuk verhaal, ik denk dat zoiets niet in 1 stap anders is, ook al heb je 1 erg sterke stap gezet..
Is dit een systematische verandering in je leven? Dan is het wellicht niet nodig... Anders zou ik het gewoon lekker doen denk ik.
Nee, dat is ook zo zeker zo. Maar de laatste tijd vertel ik sowieso wel steeds meer over mezelf ook aan anderen (en dat valt sommigen ook echt op en vinden dat heel goed). Dat sterkt me wel.

En kkp ga je natuurlijk niet even lekker doen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:44:30 #156
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_109332712
*is trots op nyota*

Misschien kan je het met je vriendin bespreken dat je er onzeker van kan worden als je na zo'n openhartig gesprek een tijdje niets van haar hoort?

Slaap lekker! Morgen nog veel op t programma staan?
Ik ga zo ook eens slapen.
pi_109333001
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Murmeli het volgende:
*is trots op nyota*

Misschien kan je het met je vriendin bespreken dat je er onzeker van kan worden als je na zo'n openhartig gesprek een tijdje niets van haar hoort?

Slaap lekker! Morgen nog veel op t programma staan?
Ik ga zo ook eens slapen.
Ja, ik heb haar ook gevraagd vandaag me soms echt te vragen hoe het met me gaat. Vaak antwoord ik wat vaag of geef ik het idee dat het wel goed gaat of er niet over wil praten (daar hadden we het ook nog over vandaag en dat ik het dan zelf allemaal in stand houd enzo).

Morgen een dagje sauna met een andere vriendin. Kan ik ook weer op haar oefenen :)
pi_109333262
Fijn in de saune uithuilen bij je naakte vriendin klinkt niet helemaal ehh... :P
Rustig aan.
pi_109333316
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
Fijn in de saune uithuilen bij je naakte vriendin klinkt niet helemaal ehh... :P
Nee, dat uithuilen zal hem niet worden nee... Uitzweten meer :P
pi_109333424
Ik vraag me trouwens wel af hoe dat er aantoe gaat in de sauna, wat voorn volk er komt en of er naar elkaar gegluurd wordt ofzo, maar dat is offtopic.. Verder zou ik nooit met een vriend / vriendin naar een sauna gaan denk ik _O-
Rustig aan.
pi_109333847
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoe dat er aantoe gaat in de sauna, wat voorn volk er komt en of er naar elkaar gegluurd wordt ofzo, maar dat is offtopic.. Verder zou ik nooit met een vriend / vriendin naar een sauna gaan denk ik _O-
Nou, ik ga liggen op mijn handdoek, sluit m'n ogen en ontspan!! Laat al die warmte m'n lijf in komen en rest kan me gestolen worden (zou ik daarbuiten ook ns wat vaker moeten denken...). En verder legaal de hele dag in m'n badjas en af en toe slapen :)

Moest zeggen dat ik in t begin ook dacht: wtf, maar daar wen je aan :)

En normaal volk hoor, vanalles wat soms wel.
pi_109334395
Nouja ik zou ergens niet alleen durven, en anderzijds lijkt het me heeeeeeeeel raar om iemand anders mee te vragen.
Rustig aan.
pi_109339743
nyota wat super goed!!! trots op jou!
wat betreft het verder gaan met de dagelijkse dingen van andere mensen, ik heb daar mijn eigen theorie op ontwikkeld, voor ons is de depressie of de angst of een burn-out een heeeeel groot deel van ons leven, wij hebben er dagelijks mee te maken maar mensen die wat verder van ons afstaan niet! en dan vergeten ze wel eens te informeren, en dat is geen onwil, gewoon drukte van hun kant en mijn inziens betekent t niet dat het ze niet boeit maar dat ze druk zijn :) maar goed das mijn leken verstand ;)
S. 2014
J. 2016
pi_109343491
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja ik zou ergens niet alleen durven, en anderzijds lijkt het me heeeeeeeeel raar om iemand anders mee te vragen.
Zullen we in de sauna afspreken? ;)

En gewoonmezelf, ik weet ook dat anderen vaak gewoon druk zijn en het niet kunnen voorstellen hoe t voor "ons" is. En als ze t dan wel vragen en ik n beetje half antwoord geef, omdat ik anders van mezelf vind dat ik zeur of dat ik denk dat het de ander toch niet echt boeit, blijft het een cirkeltje...

Die kkp kan me misschien best wel een hoop goed doen en inderdaad dingen versnellen. Maar ja, zit nu al weer te denken wat ik in hemelsnaam tegen m'n familie moet zeggen (jaja, gewoon wat het is, ook dat is makkelijker gezegd dan gedaan etc etc). Denk er nog steeds rustig verder over na en ga morgen een lijstje maken.
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:37:01 #165
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_109345729
Na een nacht met veel te veel schreeuwerige drukke dromen, ben ik nu net een uur m'n bed uit. De dag wordt zo wel ingekort en het is zulk mooi weer. Ga zo maar douchen en daarna toch nog even de zon in.

Gisteren bij de psycholoog erachter gekomen dat ik mezelf toch te veel naar beneden haal en daardoor nog steeds niet uit de neerwaardse spiraal kom. Heb nu een opdracht meegekregen om me bewust te worden van mijn gedachten en hoe die de dagelijkse gebeurtenissen en mijn gedrag beïnvloeden. Pff vind het nog maar lastig onder woorden te brengen hoe het in mijn hoofd allemaal gaat.
pi_109358225
heb even teruggelezen...

@Nyota, goed bezig hoor!! Het is een hele stap geweest *O* *O* ^O^

@MSmessy,
jezelf onderuit halen is iets wat mensen zowieso vrij makkelijk doen...net zoals ik met tentamens..ik praat mezelf altijd aan dat het slecht is gegaan terwijl het neit zo was.
En heel veel dingen hebben daar invloed op..

Hier gaat het wel...school zorgt voor wat zenuwen en stress vanwege 2 vakken die opgeschoven worden door ernstig zieke docent(die mogelijk niet meer terugkeert)..
Verder probeer ik zoveel mogelijk te genieten van 't weer..morgen vrije dag en vrijdag korte dag. Dus het loopt wel...
ook een hertentamen gehaald met een 8.. *O* nu nog 1 cijfer afwachten.. }:| :{
pi_109400497
Blegh MOE!! Vandaag waren mijn moeder en zus op bezoek en altijd als ze hier zijn willen ze naar de primark! En ik HAAT die winkel! Maar goed, we hebben t weer overleefd en ik heb samen met lief lekker buiten in het zonnetje zitten wachten O+
Ik merk dat ik de laatse dagen sowieso meer moe ben, een beetje overprikkeld zeg maar, Ik ben natuurlijk verhuisd, en moet ineens de dingen zelf doen, en daarnaast wil ik het allemaal graag goed doen, dat het allemaal ook best wel logisch is dat het ff op is! Maar daar baal ik dan wel van, Gisternavond weer behoorlijke paniekaanval gehad, en veel moeten huilen,en daarna een preek van mijn vent gehad dat ik pas op de plaats moet maken, en vandaag heeft mijn moeder de zaak nog dunnetjes over gedaan! Volgende week gaan we op vakantie, en ik heb heel dapper (maar toch niet makkelijk) besloten dat ik daar ook echt ga genieten, en me niet mee laat slepen naar een indoor speelparadijs, waarvan ik nu al weet dat ik daar overprikkeld ga raken! Maar goed genoeg gezeurd!

Gisteren nog even bij mijn puppy wezen kijken en hij groeit heel snel, Nog ruim een week en dan komt hij eindelijk thuis! Hij herkent mij nu ook en dan komt hij heel lief op mij afgedribbeld! met zijn dikke puppykont! Nu lekker met koffie op de bank, en zo echte dames op zoek naar zichzelf kijken, En morgen ga ik taart maken met Murmeli! Leuk O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 22 maart 2012 @ 20:38:02 #168
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_109402233
Ja, zin in!
kan je het er nog wel bij hebben morgen? eerlijk zeggen he!
pi_109405566
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:38 schreef Murmeli het volgende:
Ja, zin in!
kan je het er nog wel bij hebben morgen? eerlijk zeggen he!
ja hoor meid,. taarten maken werkt voor mij ontzettend ontspannend! alles wat ik klaar kon zetten staat al op je te wachten ;)
S. 2014
J. 2016
pi_109410415
@Gewoonmezelf, goed dat je toch dingen onderneemt..alleen mischien is het handiger om dingen iets meer te doseren..dus bijvoorbeeld om de dag een rustdag te nemen en verplicht telefoon uit, en deurbel uitschakelen(als dat kan)..en gewoon de hele dag ontspannen en rust.

Veel plezier morgen gewoonmezelf en murmeli!! En stuur een stukje taart... :D oo..wacht ik moet van de taart afblijven }:|

hier gaat het nog redelijk, goed de zenuwen slopen me wel afwachtend voor het cijfer van de laatste herkansing..maar ik weet dat het cijfer uiterlijk volgende week woensdag bekend zal zijn :X
Verder vandaag geen les, morgen maar 2 uurtjes...'s ochtends dus kan genieten van het weer. Vandaag de hele dag een stad gaan verkennen met ma.

En ik ben trots..na maanden wel/niet/wel/niet heb ik me ingeschreven bij een huisvester voor studenten..moet nog wel betalen voor ik kan inloggen maar dat komt van 't weekend of morgen als ik geld binnen heb. en dan afwachten..zowieso tot na de zomervakantie omdat ik dan 2 maanden wegben en huur betalen voor niks..heeft geen zin.. :)
Maar ik heb de stap gewaagd *O*
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:04:34 #171
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_109429959
Taart maken bij Gewoonmezelf was heel erg leuk en heel gezellig!
gewoonmezelf en meneer gewoonmezelf zijn heel aardig :)
Poes gewoonmezelf is ook aardig maar die heeft zich in de slaapkamer verschanst :)

even een plaatje:

En dan de vraag: hoe komt die taart nou op?

[ Bericht 21% gewijzigd door Murmeli op 23-03-2012 15:16:51 ]
pi_109432051
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:04 schreef Murmeli het volgende:
Poes gewoonmezelf is ook aardig maar die heeft zich in de slaapkamer verschanst :)

even een plaatje:

[ afbeelding ]

Oh, dat ziet er goed uit :Y

Hier is t weekend begonnen! Fijn gewerkt vandaag: Amsterdam is ook gewoon heerlijk :)
pi_109436404
Duurt langggggggg

Laatste week ging goed, vandaag weer ff inzinker.
Rustig aan.
pi_109438465
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:04 schreef Murmeli het volgende:

even een plaatje:

[ afbeelding ]

Ik vond het ook erg gezellig! En een hele leuke taart!

Strijken heeft btw niet geholpen, moet R alsnog op de koffer laten zitten :P
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:14:57 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_109446593
Hahahaha.... hmmm volgens mij had je daar een dikker vriendje voor moeten kiezen ;-)
en dat ondanks al die marsepein die we hem gevoerd hebben :)

Ik heb al een stukje gegeten, samen met een vriendin van mij. Heeeeerluk!! Mjam, moest me inhouden om niet nog een stuk te pakken ;)

Oja qua naar gouda gaan heb ik bedacht dat ik als ik eind van de komende maand geld over houd dat ik met je mee mag ;) Dus ik ga deze maand even heel zuinig leven, dan kan ik veel geld uitgeven hihihihihi ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')