nee hoor, geen dip, al weer 2 jaar therapieloosquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:54 schreef Murmeli het volgende:
Dank je!!! Ik heb hem gezet bij Moose tattoo op de kleiweg
Hey Jannuk, leuk om jou aan te treffen hier. Al hoop ik niet dat je hier bent omdat je zelf een dip hebt.
Hoe gaat het met je?
Jeejjj wat goed!!! Nog steeds happy met A? Fijn om te horen dat verandering je goed heeft gedaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nee hoor, geen dip, al weer 2 jaar therapieloos, heb een heel ander leven en dat doet me goed, ik kijk niet meer steeds achterom. Alleen nog wat pilletjes, maar die zal ik nog wel even nodig hebben.
Ik las het verhaal over die moeder en moest even reageren.
Gave tattoo! Poezels
Hoe is het met jou? Ben je nu al een keer de goede AD tegen gekomen?
Nee, dat is ook zo zeker zo. Maar de laatste tijd vertel ik sowieso wel steeds meer over mezelf ook aan anderen (en dat valt sommigen ook echt op en vinden dat heel goed). Dat sterkt me wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
Leuk verhaal, ik denk dat zoiets niet in 1 stap anders is, ook al heb je 1 erg sterke stap gezet..
Is dit een systematische verandering in je leven? Dan is het wellicht niet nodig... Anders zou ik het gewoon lekker doen denk ik.
Ja, ik heb haar ook gevraagd vandaag me soms echt te vragen hoe het met me gaat. Vaak antwoord ik wat vaag of geef ik het idee dat het wel goed gaat of er niet over wil praten (daar hadden we het ook nog over vandaag en dat ik het dan zelf allemaal in stand houd enzo).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Murmeli het volgende:
*is trots op nyota*
Misschien kan je het met je vriendin bespreken dat je er onzeker van kan worden als je na zo'n openhartig gesprek een tijdje niets van haar hoort?
Slaap lekker! Morgen nog veel op t programma staan?
Ik ga zo ook eens slapen.
Nee, dat uithuilen zal hem niet worden nee... Uitzweten meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
Fijn in de saune uithuilen bij je naakte vriendin klinkt niet helemaal ehh...
Nou, ik ga liggen op mijn handdoek, sluit m'n ogen en ontspan!! Laat al die warmte m'n lijf in komen en rest kan me gestolen worden (zou ik daarbuiten ook ns wat vaker moeten denken...). En verder legaal de hele dag in m'n badjas en af en toe slapenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoe dat er aantoe gaat in de sauna, wat voorn volk er komt en of er naar elkaar gegluurd wordt ofzo, maar dat is offtopic.. Verder zou ik nooit met een vriend / vriendin naar een sauna gaan denk ik
Zullen we in de sauna afspreken?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja ik zou ergens niet alleen durven, en anderzijds lijkt het me heeeeeeeeel raar om iemand anders mee te vragen.
ja hoor meid,. taarten maken werkt voor mij ontzettend ontspannend! alles wat ik klaar kon zetten staat al op je te wachtenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:38 schreef Murmeli het volgende:
Ja, zin in!
kan je het er nog wel bij hebben morgen? eerlijk zeggen he!
Oh, dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:04 schreef Murmeli het volgende:
Taart maken bij Gewoonmezelf was heel erg leuk en heel gezellig!
gewoonmezelf en meneer gewoonmezelf zijn heel aardig
Poes gewoonmezelf is ook aardig maar die heeft zich in de slaapkamer verschanst
even een plaatje:
[ afbeelding ]
En dan de vraag: hoe komt die taart nou op?
Ik vond het ook erg gezellig! En een hele leuke taart!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:04 schreef Murmeli het volgende:
Taart maken bij Gewoonmezelf was heel erg leuk en heel gezellig!
gewoonmezelf en meneer gewoonmezelf zijn heel aardig
Poes gewoonmezelf is ook aardig maar die heeft zich in de slaapkamer verschanst
even een plaatje:
[ afbeelding ]
En dan de vraag: hoe komt die taart nou op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |