Filmpclip over een nummer geschreven over de revolutie in Egyptequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:11 schreef Nyota het volgende:
[..]
Hmm, niet heel specifiek.. Misschien bij sommige nummers dat het wat sterker wordt, maar of t er dan echt uit komt...
Nog suggesties voor nummers?
Oh, da's ook niet helemaal de bedoeling. Hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef Nijna het volgende:
gesprek met behandelaar gehad, maar zoveel besproken dat het een grote warboel is in mn bovenkamer...
Welkomquote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef LaPeach het volgende:
Ik lees al enige tijd anoniem mee en nu maar besloten om me bij dit topic aan te sluiten
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef Nyota het volgende:
[..]
WelkomAl hadden we je hier natuurlijk liever niet gezien, want dat betekent dat je ook last heb van angsten of een depressie
Is dat uit angst? Of zie je anders of zie je het niet en weet je het niet en heb je gewoon geen zin?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me een soort van gevangen.... Wellicht in mijn eigen comfort zone oid...
Probleem is een beetje dat ik geen energie kan opwekken om nieuwe dingen te ondervinden... Het belemmerd me wel een beetje.
Ik heb een behandeling lopen bij een psychiater en een andere man, die ik dan wel even psycholoog noem voor het gemakkelijke..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:20 schreef Nyota het volgende:
[..]
Is dat uit angst? Of zie je anders of zie je het niet en weet je het niet en heb je gewoon geen zin?
Was je nou ook al weer wel of niet in behandeling bij iemand?
Niet je gevoel negeren in de zin van het niet willen voelen of er vanaf willen maar begrijpen dat het er gewoon is en er mag zijn. Je daarnaast inderdaad richten op wat je zou willen doen, hoe je het zou willen hebben.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:53 schreef kingtoppie het volgende:
Niet luisteren naar je gevoel en meer nadenken over wat ik zou willen bereiken dus eigenlijk?
THx Canillas.
Beetje een kut zin in een depressie topic.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Niemand zal om je wakker liggen als je jezelf niet profileert.
Welke link leg je tussen jezelf profileren en depressie en of dat er iemand om je wakker ligt of niet?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:25 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn excuses als het hard overkomt. Ik denk eigenlijk dat het in mijn geval dat werkelijk zo is.
Ik zou het wel pretting vinden als iemand om mij wakker zou liggen. Mijn ouders zijn verder wel aardig enzo, maar ik krijg van hen toch altijd te horen dat ze niet begrijpen wat ik doe en dat ik het allemaal zelf moet doen. Ik zou het prettig vinden als er iemand was die *wel* begrijpt wat ik doe, want dan ik tenminste ook goede gesprekken hebben met die persoon. Dat kan ik met mijn ouders dus totaal niet. Mijn vader heeft het bijvoorbeeld altijd alleen over zichzelf. Ik kan er geen speld tussen krijgen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:33 schreef Canillas het volgende:
[..]
Welke link leg je tussen jezelf profileren en depressie en of dat er iemand om je wakker ligt of niet?
Komt je blij en prettig voelen in het zijn van jezelf niet op de 1e plaats en wat anderen van je denken/vinden daarna ergens? Het lijkt me niet handig om je geluk af te laten hangen van iets als jezelf proileren aangezien dat gericht is op dingen buiten je.
Dat zou natuurlijk fijn zijn, punt is wel dat je die persoon op de 1e plaats voor jezelf bent/leert zijn. Dat je jezelf begrijpt, je positief in jezelf investeert en je met compassie met jezelf om gaat. Dat is uiteindelijk meer bepalend voor je procesquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zou het wel pretting vinden als iemand om mij wakker zou liggen. Mijn ouders zijn verder wel aardig enzo, maar ik krijg van hen toch altijd te horen dat ze niet begrijpen wat ik doe en dat ik het allemaal zelf moet doen. Ik zou het prettig vinden als er iemand was die *wel* begrijpt wat ik doe, want dan ik tenminste ook goede gesprekken hebben met die persoon. Dat kan ik met mijn ouders dus totaal niet. Mijn vader heeft het bijvoorbeeld altijd alleen over zichzelf. Ik kan er geen speld tussen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |