quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Viking84 het volgende:
D: http://kokenmetkarin.nl/hoofd/wokkip.html
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef anna82 het volgende:
Ik heb trouwens een verbrande neus van het fietsen! Dat ziet er best grappig uit in een verder vrij winters gezicht
Echt? Doe er altijd 4 voor mijn meneer en 1 voor mijquote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]2 kopjes rijst voor 2 personen? Ongekookt blijkbaar? Wat veeeeel
![]()
![]()
Verder leuk recept![]()
Ik had vandaag:
O/Brunch: 3 crackers met rookvlees/huttekase/alfalfa (2x) en casselerrib/20+ kaas/alfalfa
L: tomatengroentesoep met geitenkaas en een bagle
T: glaasje witte wijn
D: pasta met rucola en knoflook, daar op een portebella gevuld met kastagnechampignons, creme fraiche, pijnboompitjes, parmezaan, knoflook en tijm![]()
Glaasje rode wijn er bij
T: klein schepje advocaatijs
B: beetje in de tuin geklooid en een minirondje met de hond wegens stomme knie![]()
Het hangt vast van de grootte van het kopje af.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Doe er altijd 4 voor mijn meneer en 1 voor mij
Lekker lijstje, nog wat rauwkost vanavond? Of een lekker toastje met kaas en iets van radijs oid?
heb helaas geen radijs of rauwkost in huis, was een goed idee geweest ja. Morgen haal ik het inquote:Op zondag 11 maart 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Doe er altijd 4 voor mijn meneer en 1 voor mij
Lekker lijstje, nog wat rauwkost vanavond? Of een lekker toastje met kaas en iets van radijs oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door uniekhoorn op 11-03-2012 19:55:17 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ziet er uit als een goede hoeveelheid eten.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit hebben wij zonet met zijn tweeen opgegeten (nog even naar de jumbo geweest voor bloemkool)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen twee kopjes rijst gebruikt. Gewoon 50 gram pp. Hopelijk is dat niet nog meer dan één kopjequote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]2 kopjes rijst voor 2 personen? Ongekookt blijkbaar? Wat veeeeel
![]()
![]()
Verder leuk recept![]()
Ik had vandaag:
O/Brunch: 3 crackers met rookvlees/huttekase/alfalfa (2x) en casselerrib/20+ kaas/alfalfa
L: tomatengroentesoep met geitenkaas en een bagle
T: glaasje witte wijn
D: pasta met rucola en knoflook, daar op een portebella gevuld met kastagnechampignons, creme fraiche, pijnboompitjes, parmezaan, knoflook en tijm![]()
Glaasje rode wijn er bij
T: klein schepje advocaatijs
B: beetje in de tuin geklooid en een minirondje met de hond wegens stomme knie![]()
/bookmarkenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn echt lief, met je receptentips!.
Hopen dat ik dit en het vorige topic nog terug kan vinden straks.
Lijkt me meer dan genoeg jaquote:Op zondag 11 maart 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen twee kopjes rijst gebruikt. Gewoon 50 gram pp. Hopelijk is dat niet nog meer dan één kopje.
wellicht meer B, inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef anna82 het volgende:
Het voelt als veel! Veel carbs iig en nu eet ik nog yoghurt met muesli.
Jag's lijstje intrigeert me, zou de S hebben plaatsgevonden tijdens de B of erna... Overigens vind ik S geen echte S hoor, hoogstens B.
Nou datquote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks Ml!
Nallieeeee...Wil je ons iets verteeelleeeeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Was toch wel duidelijk dat er lakens verschoond zijn?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks Ml!
Nallieeeee...Wil je ons iets verteeelleeeeen?
Dat staat er niet hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was toch wel duidelijk dat er lakens verschoond zijn?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Hier ook een fijn weekend! Mèn!! 7,5 uur gewandeld zo ongeveer, paar keer verkeerd gelopenheerlijk genoten en zo'n 25km erbij gezet
![]()
![]()
Sneak Peak preview!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, hebben we wel, maar nooit meequote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie foto's Mo!
Hebben jullie een statief bij de camera?
Schoontjes ben jij hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was toch wel duidelijk dat er lakens verschoond zijn?
Nice!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, hebben we wel, maar nooit meewe kwamen dit keer een heel mooi breed vlak en hoog paaltje tegen waardoor we eindelijk eens een foto van ons samen konden nemen
Ik deed een Ml-etje!quote:
Dat heb ik altijd als ik ben wezen surfen. De hele dag nog gloeiend warm en helemaal relaxed.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Laureline het volgende:
O, dat is zo lekker hè, als je helemaal rozig na lichamelijke inspanning in de buitenlucht eindelijk achter je biertje kan zitten. Wij hadden dat altijd na het schaatsen, en dan nog 2 Karmelietjes lang napraten over de scheuren in het ijs, en dat ene rare dorpje, en die mevrouw met de kinderwagen op het ijs, en die keer toen jij net niet viel, en hoe mooi die ene polder was tussen het riet, etc...
Wind of golf?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik ben wezen surfen. De hele dag nog gloeiend warm en helemaal relaxed.Nog even wachten en dan kan ik gelukkig weer.
*kuch* wandeltopique?? *kuch*quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, hebben we wel, maar nooit meewe kwamen dit keer een heel mooi breed vlak en hoog paaltje tegen waardoor we eindelijk eens een foto van ons samen konden nemen
En thanks all! Was zó mooi! En zó warm! Hele dag met vest open gelopen zo ongeveer!![]()
Bestaat het inmiddels al?quote:
Maar wij kunnen dat toch ook?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij niet![]()
Ze verzaakt haar taak
jawel.. maar ze had het beloofd *stampvoet*quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jawel.. maar ze had het beloofd *stampvoet*
En ik heb niet zulke mooie foto's om mee te startenalthans, geen hele recente..
Ik had verwacht wat eerder terug te zijn vandaag, dan had ik 't meteen vanavond nog gedaan (lees maar terug! Dat was ik van plan!), maar beloof nu plechtig dat het het eerste is wat ik morgen ga doen, want wil wel een mooie OP makenquote:
Nou... vooruit dan maar weerquote:Op zondag 11 maart 2012 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had verwacht wat eerder terug te zijn vandaag, dan had ik 't meteen vanavond nog gedaan (lees maar terug! Dat was ik van plan!), maar beloof nu plechtig dat het het eerste is wat ik morgen ga doen, want wil wel een mooie OP maken
Trouwens ben ik nog aan 't twijfelen of ik het in UVT of SPT zet... julile een idee?
Prima in te vriezenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand zin in lasagna? Heb zojuist 2 kilo groenten in een lasagnasaus verwerkt. En 200 gram verse lasagnabladeren.
Kun je dat nog een beetje goed invriezen trouwens? Of eet ik de hele week lasagna?
Ik vries de lasagnesaus altijd inquote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand zin in lasagna? Heb zojuist 2 kilo groenten in een lasagnasaus verwerkt. En 200 gram verse lasagnabladeren.
Kun je dat nog een beetje goed invriezen trouwens? Of eet ik de hele week lasagna?
SPoRt en Uitgaan en vrijetijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan maar weer![]()
Ehhm.. ik weet geloof ik niet eens waar de afkortingen precies voor staan![]()
Zelf gaan maken, dan heb je nooit zomaar teveelquote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die vellen zitten er in. Maar ik gebruik zo weinig van die vellen, dat ik ongeveer voor een weeshuis maak als ik zo'n pak leeg wil krijgen.
Oh als ik het dan invries gooi ik het in bakjes zodat het makkelijk om te keren is om op te warmen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die vellen zitten er in. Maar ik gebruik zo weinig van die vellen, dat ik ongeveer voor een weeshuis maak als ik zo'n pak leeg wil krijgen.
Of wel, maar dan expres en dan vries je ze inquote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zelf gaan maken, dan heb je nooit zomaar teveel![]()
Ah ok..quote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPoRt en Uitgaan en vrijetijd.
Het is natuurlijk een soort van ontspanning/reizen(hm, kan dan ook in TRV?)/vrijetijdsding, maar ook wel sportief en zulks...
Of dat jaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of wel, maar dan expres en dan vries je ze in
Voorgekookte lasagnevellen zijn hier echt binnen no-time ontdooid!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of dat jaOf alleen het deeg, maar dan moet je het niet vergeten te ontdooien zoals ik vandaag
Dus hadden wij als nog gedroogde pasta
(nog van de ASDA's btw
![]()
)
Bolletjes pastadeeg doen er wat langer overquote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voorgekookte lasagnevellen zijn hier echt binnen no-time ontdooid!half uurtje max!
Dat is best slimquote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, ik maak dan altijd meteen een shitload aan pastavellen (op maat voor de lasagneschaal), voorkoken, tussen vershoudfolie invriezen en dan is 't kwestie van even ontdooien en eten!
Ik had dat helemaal niet gedaan die keerquote:Op zondag 11 maart 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't voorkoken van die pastavellen altijd zo'n 'gedoe', dus dat doe ik dan liever in een keer en dan wat langer
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
Heb ceccospul staan volgens mij maar ben te lui om pasta te maken
Hebben Henk?
Wat is daar zo raar aan?quote:Op maandag 12 maart 2012 07:43 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Ik snap mn lijf niet hoor. Broek aan die ruim 2 jaar geleden goed zat, toen ik op mn slankst was, en nu nog steeds en blouse die een paar maanden geleden beetje strak zat en nu niet meer. Mogelijk heeft er een herverdeling van vet plaatsgevonden waardoor bepaalde dingen niet meer goed zitten?
ik snap niet waarom bepaalde dingen wel passen en andere dingen niet. Als je aankomt past toch alles met een bepaalde maat niet meer?quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Hier ook een fijn weekend! Mèn!! 7,5 uur gewandeld zo ongeveer, paar keer verkeerd gelopenheerlijk genoten en zo'n 25km erbij gezet
![]()
![]()
Sneak Peak preview!Wow! Als ik zo'n wandelgebied had, dan kwam ik nooit meer binnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let me see you stripped down to the bone
Tof hè? Ik ben er twee keer naartoe geweest in de bios - ik vond het een zeer puike film! Heb trouwens wat simpele lowcarb-recepten voor je, die snor ik in de loop van de ochtend wel opquote:Op maandag 12 maart 2012 07:45 schreef Viking84 het volgende:
The Artist was trouwens onverwacht leuk! Aanrader!
Als je ervan uitgaat dat je op elke plek evenveel aankomt/afvalt. Maar dat is niet zo, dus nee.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom bepaalde dingen wel passen en andere dingen niet. Als je aankomt past toch alles met een bepaalde maat niet meer?
Het lijkt me dat dat erg kan verschillen. Mijn benen vallen als laatste af en daar duurde het veel langer voor ik een maat kleiner kon. Of omdat je bijvoorbeeld bepaalde spieren veel meer traint verandert je figuur.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom bepaalde dingen wel passen en andere dingen niet. Als je aankomt past toch alles met een bepaalde maat niet meer?
Zijn die colleges niet facultatief?quote:Op maandag 12 maart 2012 07:58 schreef Chicolate het volgende:
*gaap*. Terug van een korte tussentijdse vakantie. En nu ongelooflijk brak/moe, helemaal geen zin om vandaag hele dag college te volgen.
Heb ik trouwens nog wat gemist? Belangrijke ontwikkelingen?
Ja, je moet ook goed uitgerust beginnen aan die toekomst.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Hola, denk aan de toekomst van chico!
op hoeveel kcals zit je als je je lijstje door de meter trekt? Ik vind je beleg nogal rijk en lasagna tikt meestal ook best aanquote:Op maandag 12 maart 2012 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En dat was nog eens ver voor mijn urbanathlin ambities!
Lijstje :
O koffie verkeerd, havermout melk appel
T boterham amandelpasta
L dubbele boterham brandnetelkaas en dubbele boterham chiorizo
T boterham amandelpasta, banaan
D restje uiensoep en lasagna
B half uurtje wandelen
S 3 km roeien en half uur non stop krachttraining
T bak kwark of griekse yoghurt
En daarnaslapen
nice! Ben benieuwdquote:Op maandag 12 maart 2012 08:49 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Afwas aan kant, en dat was nogal wat. Gister waren Loveli & Conleche langs en die heb ik cake en kommetjes verder kippesoep gevoerd. En pakketten varkensvlees meegegeven. Dat ruimt mooi op.
Mijn lasagna bestaat uit HEEEEEL VEEEL groente, ongeveer 30 gram pasta, wat tartaar en wat chiorizo. Qua calorieen valt dat dus wel mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
op hoeveel kcals zit je als je je lijstje door de meter trekt? Ik vind je beleg nogal rijk en lasagna tikt meestal ook best aan
Co had lammetjes op de foto gezet, dus had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:49 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Afwas aan kant, en dat was nogal wat. Gister waren Loveli & Conleche langs en die heb ik cake en kommetjes verder kippesoep gevoerd. En pakketten varkensvlees meegegeven. Dat ruimt mooi op.
Tununununuuuu, in-spec-tor Viiiiiz0R, tududududuuu-tuutuuuu!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Co had lammetjes op de foto gezet, dus had al zo'n vermoeden
Mogen nog wel 1000 calorieën bovenop ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgens een calorieenteller zit ik op zo'n 1637 calorieën. En dat is inclusief bonus sinaasappel die nog op mijn bureau ligt. Denk dat daar nog wel wat op mag, want ik heb de hoeveelheden maar een beetje gegokt.
Verdeling Eiwit/KH/Vet/vezels: 22.4 / 48,4 / 26.6 / 2.6
Ja! Nouja, dat bedoel ik dus!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
Nah, als het 1600 is dan is weer veel te weinigdat is volgens mij wat Phaid standaard eet en die's 2 koppen kleiner
Ik heb die van ValtAf gebruikt. Maar die kent bijvoorbeeld alleen maar 20+ brandnetelkaas en dat eet ik natuurlijk niet. Mijn kaas is full fat!quote:Op maandag 12 maart 2012 09:27 schreef Perruche het volgende:
Henk welke caloteller gebruik je? Voedingscentrum moet je iets bovenopdoen, die geeft echt te weinig aan vooral qua porties.
Ik vind het ook belachelijk weinig.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Kan die lasagne niet inschatten, maar normaal 6 bth = ~900, havermout ~400, banaan ~100...
Dus vind 1600 ook beetje apart weinig
Mwach.. thx for askingquote:Op maandag 12 maart 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
Marmar hoe gaat het nou met het fysieke gestel?
Was leuk!quote:Op maandag 12 maart 2012 08:49 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Doe eens PMetje anders? ben wel benieuwd maar begrijp als je het topic niet wilt "vervuilen"quote:
Ik doe meestal een boterham met mager vlees, jij hebt 48+ kaas, amandelpasta en chorizo, leek mij dat je dan ook wel rond de 150kcal per bth komt...quote:Op maandag 12 maart 2012 09:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk weinig.
Maar 6 boterhammen is volgens mij geen 900 calorieen hoor!
Havermout is 250 ml melk, 40 gram havermout en een appel. Dus dat is meer 300 dan 400.
En de Lasagne is vooral heel veel groente.
Perr, de kaas vervangen door 48+ kaas scheelt 40 calorieen. Dat is 'm ook niet.
ha, dat gebeurt de duutser ook altijd als hij koffie maakt. Dus ik maak altijd koffie.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Was leuk!
Met dank de koffie-discussie zit ik nu aan de *echte* koffie (caffe-presse).
Keuken zo dweilen ivm koffie te enthousiast pressen. Ochtendjas onder de koffie. Pols verbrand.
Morgen weer senseo
Neh is al niet leuk meer.quote:
Ha ja, wat betreft vleesperiodes: ik ben zelf een uitgebreid bacchanaal van Livar-varkensvlees van plan eind maart, dus even een poosje plantaardig is daar een goede voorbereiding op, dunkt me.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:03 schreef Perruche het volgende:
Minilot succes met je veganistische week! Ben benieuwd hoe het bevalt.
Ik zit weer meer in mijn "vlees periode", heb zelfs een entrecote gehaald!
^quote:Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef Perruche het volgende:
Hi Aliana, heb trouwens gemist ben je nieuw in het topic?
Irl zijn ze nog jaloersmakender.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:56 schreef minilot het volgende:
Spuitelfmodus: wat een toffe krullen heeft Sigme!
Ik doe soms gewoon een handje nootjes door mijn ochtendsmoothie: wat amandelen of macadamia's of cashews maken je prutje dikker en compacter en noten leveren natuurlijk meteen een flinke bak energie om je dag mee te beginnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:24 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!
Mijn lijstjes beginnen weer wat slordiger te worden, dus ik ga ze weer wat vaker posten. Commentaar is altijd zeer welkom.
O: kwark&cruesli
L: 2 bth houmous&paprika, 1bth tehina&paprika
T: appel, banaan
D: tortillataart (tortillas (2 voor mij), kip, champignons, paprika, ananas, blikje bonen, tomatensaus, beetje kaas)
De cruesli is weer bijna op, maar ik kan geen ontbijt vinden dat me bevalt momenteel. Melk&brinta was lekker in de winter. Een smoothie van kwark/rood diepvriesfruit/banaan is wel erg lekker, maar dan heb ik 's ochtends al een banaan op en weet ik niet zo goed wat voor fruit ik 's middags kan eten. Zonder banaan wordt het te dun, met havermout erbij te vies. En ik heb het idee dat het zonder carbs nooit genoeg kan vullen tot de lunch. Tips?
En dan deelt ze daarbij ook nog verse kippensoep uit, zeker?quote:
quote:
Zonder kip, met valse haanquote:Op maandag 12 maart 2012 10:01 schreef minilot het volgende:
[..]
En dan deelt ze daarbij ook nog verse kippensoep uit, zeker?
Nee hoor. Ik doe al tijden fanatiek mee, hoe heb je mij nou kunnen missen.. ben ik zo onzichtbaar!? ZEG HET MAAR HOOR.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef Perruche het volgende:
Hi Aliana, heb trouwens gemist ben je nieuw in het topic?
+1 waar!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:05 schreef Nallie het volgende:
Maandagen zijn een stuk beter te doen met een lichte slaapkamer als de wekker gaat en een zonnetje op de fiets
Dat heb ik de laatste 3x ook gehad! En nu durf ik geen avocado's meer te halenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:07 schreef Perruche het volgende:
Avocado teleurstelling had ik dit weekend. Zaten van die vieze zwarte draden in, huu!
Zo zo, goed bezig meid!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:10 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, de grap van de dag:
Een maand geleden ben ik begonnen met een nieuw nivea in m'n zweedse les. Ik ben in die maand 3x een uur geweest, in plaats van 8 keer 2 uur. Nu krijg ik een mailtje, dat ze me nog een niveau omhoog gooien. Terwijl ik daar minstens 3 maand over zou doen...
Ok, ben je klaar nu?quote:
Wtf is dit? Net ook al, ik complimenteer iemand met zo'n prestatie.. iets doen in een maand wat meestal 3 maanden zou duren. Vet tof, toppie zou je zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok, ben je klaar nu?
Het begint me te vervelen...
Bij de appie hebben ze avocado's in een netje. Als je veel avocado's eet, netje kopen als ze nog niet rijp zijn en met een beetje mazzel wordt er elke dag eentje rijp.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste 3x ook gehad! En nu durf ik geen avocado's meer te halen
Je reputatie snelt je vooruitquote:Op maandag 12 maart 2012 10:17 schreef Aliana het volgende:
[..]
Wtf is dit? Net ook al, ik complimenteer iemand met zo'n prestatie.. iets doen in een maand wat meestal 3 maanden zou duren. Vet tof, toppie zou je zeggen.![]()
Maar niet dus?![]()
Ik wilde enkel een beetje meepraten, jargatrut aanmoedigen.. sjongejonge.
quote:
Volgens mij is het wel een teken van ouderdom, maar ben geen avocato-expert.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:21 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
En dank voor de tip Loveli!
Maar betekenen die zwarte draden dat ze rot zijn?
Wat bedoel je precies met "nuance"?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:22 schreef Aliana het volgende:
-enough is enough, en die ban is niet zo'n gek idee. Beetje nuance en je ontloopt hem-
Ja kwam niet zo aardig over en ik moet me er ook niet mee bemoeien maar je weet wat ik bedoel toch?quote:
Ben ook niet aardig.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja kwam niet zo aardig over en ik moet me er ook niet mee bemoeien maar je weet wat ik bedoel toch?
Had je het trouwens voor de edit gelezen of heb je mod-skills?
Let er op dat het 'knopje' bovenop nog aanwezig is, dat voorkomt bruin worden (gedeeltelijk)quote:Op maandag 12 maart 2012 10:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste 3x ook gehad! En nu durf ik geen avocado's meer te halen
Meld je ziekquote:Op maandag 12 maart 2012 10:32 schreef Ml-etje het volgende:
is al goed, ik ga verder met mijn to do lijst.
De zon schijnt dus ik ga een manier vinden om zo snel mogelijk buiten te geraken.
Voor mijn gevoel is het ook alles behalve weinig, was dan ook vooral verbaasd over het aantal calorieen volgens ValtAf.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:24 schreef An24 het volgende:
Morgen slankies!![]()
Mo: wat een leuke foto's. Lijkt me heerlijk wandelen![]()
HPKW: als ik je valt af lijstje zie eet je niet te weinig hoor. (ik heb alleen niet geteld), maar als je de hele dag goed mee komt, lekker sport, werkt, geen honger krijgt en niet te moe wordt is het geen probleem toch?
Mijn planning:
O: 1 volkorenboterham met boter, kipfilet en tomaat. Gekookt ei, beker thee met melk
S: 45 minuten krachttraining, 30 min cardio
L: een grote, goed gevulde sperciebonensalade met een snee rusticobrood en boter
T: Griekse yoghurt met fruit of een zelfgemaakte shake
D: waldorfsalade met veel kip en knolselderij, misschien een sneetje brood
T: fruit
Bij mezelf? Mwahh daar trap ik niet in.quote:
Ovenfrietjes kan dan nog wel toch?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:51 schreef conleche het volgende:
Ik was inderdaad bij Sigme gisteren en heb de lammetjes gezien!En verse soep gegeten waardoor ik bij thuiskomst geen zin meer had in mijn frietjes, die we onszelf had beloofd omdat ik weer eens gezond ga doen vanaf vandaag, dus nu mag ik ze niet meer. Dus dat was wel jammer.
Maar voor de rest was het een fijne dag.
En de vriezer zit weer vol met voormalig blije big.![]()
Klinkt als een griepje. Lekker in bed gaan liggen!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:59 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen,
Ik denk dat ik ziekjes ben; spierpijn, hoofdpijn, warm-koud in de mix en geen eetlust. Ga zo maar naar huis... Of ik ben overtraind van vijf keer in de week sporten? hoe dan ook, meh.
Mijn briljante lijstje tot nu toe:
T: thee
Nallie! Hoe lang ken je hem al?quote:Op maandag 12 maart 2012 10:57 schreef Nallie het volgende:
Fijn dat de sportschool bevalt Sigme!
Mijn abonnement loopt eind deze maand af... dan ga ik weer 2x per week hardlopen en blijf ik 1x per week boksen. Misschien dat ik dan wat gewichtjes aanschaf om wat oefeningen thuis te doen
Mooie periode.quote:
Ja, goede voornemens moeten niet uitgesteld worden! Update volgtquote:Op maandag 12 maart 2012 11:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mooie periode.volgens mij is het tijd om jouw FB voornemen uit te voeren: inspecteren die handcreme/shampoo/ etc!
Volgens mij moet dat best kunnen. Ik sport zelf ook tig keer per week en hier gaat het ook goed.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:08 schreef Quinazoline het volgende:
Ik loop nu hard op di (duurloop)/do(interval)/za(interval), allemaal trainingen van ongeveer een uur en wil er eigenlijk iets bij gaan doen. Misschien wel racefietsen als het weer wat beter wordt. Is dat verstandig of moet ik mijn lichaam ook wat rust gunnen tussendoor?
^^quote:Op maandag 12 maart 2012 11:21 schreef V1z0R het volgende:
Doe je lowerback dan niet te snel sigme? Dat je het momentum erin houdt in plaats van dat je spieren het trekken?
Als het dan nog te licht is een paar dumbells tegen je borst drukken tijdens de oefening.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Als je uitgestrekt ben 10 tellen vasthouden en in 5 tellen laten zakken en dan weer.
Nee, ik heb het speciaal nog laten nakijken door de begeleiding. Ik denk dat ik een sterke rug heb (dat klopt wel met mijn gewone dagelijkse praktijkervaring).quote:Op maandag 12 maart 2012 11:21 schreef V1z0R het volgende:
Doe je lowerback dan niet te snel sigme? Dat je het momentum erin houdt in plaats van dat je spieren het trekken?
Haha, herkenbaar zo met zo'n lege maagquote:Op maandag 12 maart 2012 11:11 schreef Perruche het volgende:
Och erm anna! Hoe ging het fietsen gisteren?
Ik voel me onwijs dun vandaag. Vast omdat ik gisteren geen fatsoenlijk D op heb!
Wijze les.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar zo met zo'n lege maag
Fietsen ging op zich goed! Alleen storte T bij thuiskomst in, terwijl ik me prima voelde. in het kader van ' kijk mij eens fitter zijn dan jij, nanana! heb ik 's middags nog spieroefeningen gedaan, boodschappen gehaald, stof gezogen, bedden verschoond etc etc. Toen werd ik 's avonds koortsig en kon ik niet slapen vanwege koud / warm dus heb ik de halve nacht De Makkelijke Maaltijd van Rudolph gekeken.
Ik vind het ook wel handig om een soort van sportplanning te hebben.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:25 schreef Perruche het volgende:
Henk wat ben je toch weer lekker enthousiast. Mijn sportplanning:
ma: bodyshape
woe: 15 min. crosstrainer (warming up) + pump + buikspieren
do: combat + buikspieren
zo: combat + buikspieren
+ elke werkdag een klein uurtje fietsen. Binnenkort wordt maandag weer Bootcamp denk ik en wil eigenlijk wel het hardlopen weer oppakken, al is het maar een halfuurtje het is wel lekker. Eigenlijk wil ik dan op de hardloop-dag er ook nog wat spieroefeningen bij plakken.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:27 schreef sigme het volgende:
Ik doe de rug nu op zo'n soort ding:
[ afbeelding ]
En ik doe het braaf langzaam!
Horen er niet een paar voetsteunen/beugels op dat apparaat? Het ziet er uit alsof ze ieder moment naar voren kan klappen omdat d'r voeten nergens vastzitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:27 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaartepunt ligt onder kantelpunt, dus geen gevaar.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Horen er niet een paar voetsteunen/beugels op dat apparaat? Het ziet er uit alsof ze ieder moment naar voren kan klappen omdat d'r voeten nergens vastzitten.
Hm, dan lijkt het maar alsof.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Zwaartepunt ligt onder kantelpunt, dus geen gevaar.
Misschien mag ik met dit argument een interieurmanagert aannemenquote:
Achter de hakkenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Horen er niet een paar voetsteunen/beugels op dat apparaat? Het ziet er uit alsof ze ieder moment naar voren kan klappen omdat d'r voeten nergens vastzitten.
Oh, gauw je bed in dan!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:38 schreef anna82 het volgende:
Ok de teller van mensen die niet alleen vinden dat ik er slecht uitzie, maar dat ook hardop zeggen staat op 4: huiswaarts!
^^quote:Op maandag 12 maart 2012 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Snel je bed in dan Anna! Beterschap!
Oja dat was ik zelfs al helemaal vergetenquote:Op maandag 12 maart 2012 11:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Misschien mag ik nu met dit argument erl een interieurmanagert aannemen
En Billy, wat las ik over ruzie met je ouders? Lijkt me heel naar! Moet er veel gebeuren om het op te lossen?
Ah, hè bah beterschap!!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:38 schreef anna82 het volgende:
Ok de teller van mensen die niet alleen vinden dat ik er slecht uitzie, maar dat ook hardop zeggen staat op 4: huiswaarts!
Whooohooo! Goed bezig!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef _aurum_ het volgende:
Bij mij is het de bedoeling dat ik 3x per week krachtraining doe en 3x per week hardlopen. Ik heb eindelijk mijn start to run gedownload en mijn ipodje hangt aan de lader
én ik kreeg net de vraag of ik afgevallen was, dus de winterspekjes zijn bezig met hun exit!
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Sunny, uniek!
(Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #1
Tof!quote:Op maandag 12 maart 2012 10:45 schreef minilot het volgende:
Even voor Vik - ik heb wat eenvoudige recepten bij elkaar gesprokkeld die ik héél graag maak, zonder al te bizarre ingrediënten: gerechten waarbij je heel veel groenten en weinig carbs binnenkrijgt.
Zeer pittige dahl (indiase linzensoep) met fijngesnipperde broccoli. Mijn lief lust normaal gesproken geen broccoli, maar op deze manier slobbert -ie gerust drie stronken naar binnen:
Spicy broccoli dahl
[ afbeelding ]
Ratatouille (versie uit de Pixar-film): heel veel smaakvoller dan dit krijg je simpele groenten niet.
![]()
Rat-a-too-ee
[ afbeelding ]
Frittata's zijn altijd een zeer goede manier om groenten binnen te krijgen! En je zit meteen goed qua eiwitten!![]()
Artichoke frittata
[ afbeelding ]
Weliswaar carbs door de noedels, maar deze salade bestaat bij mij altijd voor driekwart uit groenten. Als je geen koriander lust (gewoon blijven proberen hoor, dan ga je het vanzelf lusten!), dan een boel peterselie en basilicum gebruiken:
Asian noodle salad
[ afbeelding ]
Reuze smakelijke salade met avocado en een kickass tomatendressing. Zeer goed te pruimen zonder brood erbij.
Summer salad
[ afbeelding ]
Zeer lekkere spinaziesalade met erwtjes, rode ui en feta:
Sweet pea feta salad
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:44 schreef _aurum_ het volgende:
Bij mij is het de bedoeling dat ik 3x per week krachtraining doe en 3x per week hardlopen. Ik heb eindelijk mijn start to run gedownload en mijn ipodje hangt aan de lader
én ik kreeg net de vraag of ik afgevallen was, dus de winterspekjes zijn bezig met hun exit!
Zo doe ik hem ook. En dan nog 5 tot 10 kilo op de borst. Ventlief zegt altijd dat ik staalkabeltjes heb daardoorquote:Op maandag 12 maart 2012 11:27 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks! Boontjes staan nu te pruttelenquote:Op maandag 12 maart 2012 10:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het ook alles behalve weinig, was dan ook vooral verbaasd over het aantal calorieen volgens ValtAf.
Lekker lijstje heb je trouwens!
Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen, want iedereen waar ik normaal hulp/steun/advies bij zou vragen heb ik juist 'issues' mee.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:33 schreef Nallie het volgende:
voor Prob. Iets wat wij voor je kunnen betekenen?
O wat lief!!quote:Op maandag 12 maart 2012 12:14 schreef conleche het volgende:
Prob, ik heb gerookte boter voor je van Sigme. Binnenkort maar wat afspreken.
Het is toch Allinson?quote:Op maandag 12 maart 2012 12:58 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: krentenbol
T: krentenbol met boter
B: wandelen
L: bruin bolletje met ham, rauwkost, augurk, mayo en thaise chilipoeder
T: chocotoff
T: koekje bij cappuccino
T: cake
T: verse kippensoep
T: 2 plakjes rauwe ham en 1 plakje worst
T: bruin bolletje met gerookte kip, rauwkost, augurk, mayo en thaise chilipoeder
Vandaag:
O: 2 wasa original crisp roggecrackers met filet A. en ui
L: 2x geroosterd Allison met mayo, sambal, sla, gele peen, preiringetjes, zoete paprika en zeezout.
T: vers geperst sap
T: nog een cracker met filet A. indien trek.
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: kalkoenborst met witlof ham/kaas uit de oven
Prioriteitenlijstje maken. Wat heb je het hardst nodig? Studie, financien of prive op orde? Het is verweven, maar meetsal steekt er eentje bovenuit. Alle onbelangrijke dingen van je lijst schrappen en kijken hoe je je prio 1 voor elkaar kunt boksen.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet doen, want iedereen waar ik normaal hulp/steun/advies bij zou vragen heb ik juist 'issues' mee.
De meningen lijken te verschillen.quote:
Oh, ik typte eerst steeds Allison, meende het opgezocht te hebben en nu let ik er erg op dat ik het over Allinson hebquote:
Dacht ik eerst ook, maar als je googelt heb je veel meer hits op Allison en nu ben ik confuus.quote:
Studiequote:Op maandag 12 maart 2012 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Prioriteitenlijstje maken. Wat heb je het hardst nodig? Studie, financien of prive op orde? Het is verweven, maar meetsal steekt er eentje bovenuit. Alle onbelangrijke dingen van je lijst schrappen en kijken hoe je je prio 1 voor elkaar kunt boksen.
tomato tomatoquote:Op maandag 12 maart 2012 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar als je googelt heb je veel meer hits op Allison en nu ben ik confuus.
-edit- ik ben nu maar eens op de zak gaan kijken en de Appie vind Allinson. Dus ik ga ook weer back.
Er staan wel wat twijfelachtige dingen op die blog..quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.woutervanaalst.nl/weblog/archives/637
Interessante blog over functioneel trainen.![]()
Ik heb trouwens wel zo'n balans bord gekocht pas, eens kijken of het wat gaat doen voor mijn balans.Merk wel dat ik enorm sta te wiebelen op dat ding en mijn collega die heel veel heeft gesurfd, staat echt zonder te wiebelen op dat ding.
Uh...... goede vraag.quote:
Dat laatste vooral.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Uh...... goede vraag.
Ik vind dat het allebei wel kan?! Surfde of surfte.
Het ziet er allebei raar uit eigenlijk.
Surfen is het hww, de stam is surf, eindigt op f en dat zit in het kofschip dus met een t of te/tenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Uh...... goede vraag.
Ik vind dat het allebei wel kan?! Surfde of surfte.
Het ziet er allebei raar uit eigenlijk.
Die prive-dingen, hoeveel daarvan gaat eigenlijk nergens over?quote:Op maandag 12 maart 2012 13:08 schreef Probability het volgende:
[..]
StudieEn daarvoor moet ik rust aan m'n hoofd (dus dan zou het makkelijk zijn als privé op orde zou zijn en voor de langere termijn financiën)
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar toen kwam er een balonnetje boven over buitenlandse werkwoorden.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Surfen is het hww, de stam is surf, eindigt op f en dat zit in het kofschip dus met een t of te/ten
/jufmodus
Surfen is 'vernederlandst' dus gelden de gewone regelsquote:Op maandag 12 maart 2012 13:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar toen kwam er een balonnetje boven over buitenlandse werkwoorden.
Spellingscontrole agrees.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Surfen is het hww, de stam is surf, eindigt op f en dat zit in het kofschip dus met een t of te/ten
/jufmodus
Mjah, kan me er iets bij voorstellen. Maar dat over balance/ core training slaat dus alleen op kracht en daar heeft hij wel gelijk in. Voor proprioceptie training is hij juist uitermate geschikt. Zo zie je maar hoe eenzijdig zo'n mening kan zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.woutervanaalst.nl/weblog/archives/637
Interessante blog over functioneel trainen.![]()
Ik heb trouwens wel zo'n balans bord gekocht pas, eens kijken of het wat gaat doen voor mijn balans.Merk wel dat ik enorm sta te wiebelen op dat ding en mijn collega die heel veel heeft gesurfd, staat echt zonder te wiebelen op dat ding.
Jij bent ook zo heerlijk nuchter he!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Die prive-dingen, hoeveel daarvan gaat eigenlijk nergens over?
In het verleden is die vraag mij een keer of 30 gesteld, toen het kwartje viel was ik opeens veel ballast kwijtquote:
ik sta in je sig!!!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef loveli het volgende:
[..]
In het verleden is die vraag mij een keer of 30 gesteld, toen het kwartje viel was ik opeens veel ballast kwijt
Daar herken in mezelf wel in jaquote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef loveli het volgende:
[..]
In het verleden is die vraag mij een keer of 30 gesteld, toen het kwartje viel was ik opeens veel ballast kwijt
Ik maak meestal ribeye, want dat vind ik lekkerder. En dat kan prima in de grillpan ja! Ik neem aan dat het met entrecôte ook geen probleem zal zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:28 schreef Perruche het volgende:
Co, jij maakt toch geregeld entrecote? Kan ik dat gewoon in de grillpan doen?
Broodje, koekje, broodje, en weinig fatsoenlijk eten. Maar je hebt wel blij varken!quote:
Oh zo, ja daar heb je een punt.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Broodje, koekje, broodje, en weinig fatsoenlijk eten. Maar je hebt wel blij varken!
Co doe mij eens een tip over entrecote bakken. Kan dat in de grillpan?
Ja ik had entrecote want die was weer prachtig. Maar hij gaat lekker in de grillpan vanavond, thanks!quote:Op maandag 12 maart 2012 13:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik maak meestal ribeye, want dat vind ik lekkerder. En dat kan prima in de grillpan ja! Ik neem aan dat het met entrecôte ook geen probleem zal zijn.
Aan beide kanten licht bestrijken met wat olie en dan om en om grillen. En als je ruitjes wilt ipv streepjes ook even een kwartslag draaien.
Thxquote:Op maandag 12 maart 2012 13:29 schreef creepycookie het volgende:
Goeiemiddag. Net gesport, nu aan het werk
Heb teringherrie voor Vaaiz:
Plussen en minnen raad ik mensen vaak aan en dan alles behalve de top 3 wegschrappen.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:31 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:
Ja ik had het ooit eens "gekocht" en toen vond ik het mwa, maar ik heb mijn mening moeten bijstellenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:41 schreef V1z0R het volgende:
Perr...
[..]
Thx
Al heb ik al ruime tijd geleden Flux Pavilion ontdekt, tot ergernis van mijn omgeving
Je krijgt echt heel makkelijk en snel uitstel hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
Vergeten jullie trouwens niet de belastingaangifte te doen? Ik had het dit weekend moeten doen maarja
Ik moet hem nog even nakijken.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
Vergeten jullie trouwens niet de belastingaangifte te doen? Ik had het dit weekend moeten doen maarja
Ik moet dus geld terugbetalen, wat ik best raar vind eigenlijk voor een student. Dus wil hem eerst nog een keer checken.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
Wij hebben een profi mannetje 70 euro betaald om de aangifte te doen. We zijn anderhalf jaar geleden getrouwd en dan mag je geen aparte aangifte meer insturen. Nu is alles weer netjes, en we krijgen terug. Dus wij missen niets, profi mannetje happyquote:Op maandag 12 maart 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
Lijstje moet worden aangepast! Nu al!quote:Op maandag 12 maart 2012 11:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat best kunnen. Ik sport zelf ook tig keer per week en hier gaat het ook goed.![]()
Bij fietsen belast je je lichaam heel anders dan bij hardlopen, dus volgens mij is het niet zo'n probleem.![]()
Sportplanning voor deze week:
Ma: 3 km roeien, half uur krachttraining
Di: core stabilty oefeningen
Wo: hardlopen (5 km)
do: 3 km roeien, half uur krachttraining
Vr: dansen in Utrecht
Za: spinnen
Zo: hardlopen (misschien wel iets meer dan 5 km!)
quote:Op maandag 12 maart 2012 13:46 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ja ik had het ooit eens "gekocht" en toen vond ik het mwa, maar ik heb mijn mening moeten bijstellen
Dank voor de reminder.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:56 schreef Perruche het volgende:
Dank dat jullie mij allemaal even de status van jullie belastingaangifte doorgevendeze fiscus is weer tevreden.
Ik heb al jaren geen aangifte hoeven te doen, maar ga ff kijken of mijn studiekosten iets opleverenquote:Op maandag 12 maart 2012 13:56 schreef Perruche het volgende:
Dank dat jullie mij allemaal even de status van jullie belastingaangifte doorgevendeze fiscus is weer tevreden.
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Voormalig blije big"![]()
We hebben echt een superkick-ass plannensmeed-meeting gehad hierWe gaan naar een nieuwe locatie en we gaan zelfs slank-verantwoorde dingen inplannen met het team, zoals groene smoothies en sport-halfuurtje in het park ernaast
Ik ben helemaal hyper en blij
![]()
Idem, verkapt sparen ftwquote:Op maandag 12 maart 2012 14:04 schreef _aurum_ het volgende:
gister de belastingshizzle geregeld, we krijgen dik terug, maar dat komt omdat ik altijd bang ben dat ik terug moet betalen en dan de hra te laag zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |