quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Viking84 het volgende:
D: http://kokenmetkarin.nl/hoofd/wokkip.html
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef anna82 het volgende:
Ik heb trouwens een verbrande neus van het fietsen! Dat ziet er best grappig uit in een verder vrij winters gezicht
Echt? Doe er altijd 4 voor mijn meneer en 1 voor mijquote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]2 kopjes rijst voor 2 personen? Ongekookt blijkbaar? Wat veeeeel
![]()
![]()
Verder leuk recept![]()
Ik had vandaag:
O/Brunch: 3 crackers met rookvlees/huttekase/alfalfa (2x) en casselerrib/20+ kaas/alfalfa
L: tomatengroentesoep met geitenkaas en een bagle
T: glaasje witte wijn
D: pasta met rucola en knoflook, daar op een portebella gevuld met kastagnechampignons, creme fraiche, pijnboompitjes, parmezaan, knoflook en tijm![]()
Glaasje rode wijn er bij
T: klein schepje advocaatijs
B: beetje in de tuin geklooid en een minirondje met de hond wegens stomme knie![]()
Het hangt vast van de grootte van het kopje af.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Doe er altijd 4 voor mijn meneer en 1 voor mij
Lekker lijstje, nog wat rauwkost vanavond? Of een lekker toastje met kaas en iets van radijs oid?
heb helaas geen radijs of rauwkost in huis, was een goed idee geweest ja. Morgen haal ik het inquote:Op zondag 11 maart 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Doe er altijd 4 voor mijn meneer en 1 voor mij
Lekker lijstje, nog wat rauwkost vanavond? Of een lekker toastje met kaas en iets van radijs oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door uniekhoorn op 11-03-2012 19:55:17 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ziet er uit als een goede hoeveelheid eten.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit hebben wij zonet met zijn tweeen opgegeten (nog even naar de jumbo geweest voor bloemkool)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen twee kopjes rijst gebruikt. Gewoon 50 gram pp. Hopelijk is dat niet nog meer dan één kopjequote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]2 kopjes rijst voor 2 personen? Ongekookt blijkbaar? Wat veeeeel
![]()
![]()
Verder leuk recept![]()
Ik had vandaag:
O/Brunch: 3 crackers met rookvlees/huttekase/alfalfa (2x) en casselerrib/20+ kaas/alfalfa
L: tomatengroentesoep met geitenkaas en een bagle
T: glaasje witte wijn
D: pasta met rucola en knoflook, daar op een portebella gevuld met kastagnechampignons, creme fraiche, pijnboompitjes, parmezaan, knoflook en tijm![]()
Glaasje rode wijn er bij
T: klein schepje advocaatijs
B: beetje in de tuin geklooid en een minirondje met de hond wegens stomme knie![]()
/bookmarkenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn echt lief, met je receptentips!.
Hopen dat ik dit en het vorige topic nog terug kan vinden straks.
Lijkt me meer dan genoeg jaquote:Op zondag 11 maart 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen twee kopjes rijst gebruikt. Gewoon 50 gram pp. Hopelijk is dat niet nog meer dan één kopje.
wellicht meer B, inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef anna82 het volgende:
Het voelt als veel! Veel carbs iig en nu eet ik nog yoghurt met muesli.
Jag's lijstje intrigeert me, zou de S hebben plaatsgevonden tijdens de B of erna... Overigens vind ik S geen echte S hoor, hoogstens B.
Nou datquote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks Ml!
Nallieeeee...Wil je ons iets verteeelleeeeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Was toch wel duidelijk dat er lakens verschoond zijn?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks Ml!
Nallieeeee...Wil je ons iets verteeelleeeeen?
Dat staat er niet hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was toch wel duidelijk dat er lakens verschoond zijn?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Hier ook een fijn weekend! Mèn!! 7,5 uur gewandeld zo ongeveer, paar keer verkeerd gelopenheerlijk genoten en zo'n 25km erbij gezet
![]()
![]()
Sneak Peak preview!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, hebben we wel, maar nooit meequote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie foto's Mo!
Hebben jullie een statief bij de camera?
Schoontjes ben jij hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was toch wel duidelijk dat er lakens verschoond zijn?
Nice!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, hebben we wel, maar nooit meewe kwamen dit keer een heel mooi breed vlak en hoog paaltje tegen waardoor we eindelijk eens een foto van ons samen konden nemen
Ik deed een Ml-etje!quote:
Dat heb ik altijd als ik ben wezen surfen. De hele dag nog gloeiend warm en helemaal relaxed.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Laureline het volgende:
O, dat is zo lekker hè, als je helemaal rozig na lichamelijke inspanning in de buitenlucht eindelijk achter je biertje kan zitten. Wij hadden dat altijd na het schaatsen, en dan nog 2 Karmelietjes lang napraten over de scheuren in het ijs, en dat ene rare dorpje, en die mevrouw met de kinderwagen op het ijs, en die keer toen jij net niet viel, en hoe mooi die ene polder was tussen het riet, etc...
Wind of golf?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik ben wezen surfen. De hele dag nog gloeiend warm en helemaal relaxed.Nog even wachten en dan kan ik gelukkig weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |