quote:Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Viking84 het volgende:
D: http://kokenmetkarin.nl/hoofd/wokkip.html
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef anna82 het volgende:
Ik heb trouwens een verbrande neus van het fietsen! Dat ziet er best grappig uit in een verder vrij winters gezicht
Echt? Doe er altijd 4 voor mijn meneer en 1 voor mijquote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]2 kopjes rijst voor 2 personen? Ongekookt blijkbaar? Wat veeeeel
![]()
![]()
Verder leuk recept![]()
Ik had vandaag:
O/Brunch: 3 crackers met rookvlees/huttekase/alfalfa (2x) en casselerrib/20+ kaas/alfalfa
L: tomatengroentesoep met geitenkaas en een bagle
T: glaasje witte wijn
D: pasta met rucola en knoflook, daar op een portebella gevuld met kastagnechampignons, creme fraiche, pijnboompitjes, parmezaan, knoflook en tijm![]()
Glaasje rode wijn er bij
T: klein schepje advocaatijs
B: beetje in de tuin geklooid en een minirondje met de hond wegens stomme knie![]()
Het hangt vast van de grootte van het kopje af.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Doe er altijd 4 voor mijn meneer en 1 voor mij
Lekker lijstje, nog wat rauwkost vanavond? Of een lekker toastje met kaas en iets van radijs oid?
heb helaas geen radijs of rauwkost in huis, was een goed idee geweest ja. Morgen haal ik het inquote:Op zondag 11 maart 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Doe er altijd 4 voor mijn meneer en 1 voor mij
Lekker lijstje, nog wat rauwkost vanavond? Of een lekker toastje met kaas en iets van radijs oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door uniekhoorn op 11-03-2012 19:55:17 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ziet er uit als een goede hoeveelheid eten.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit hebben wij zonet met zijn tweeen opgegeten (nog even naar de jumbo geweest voor bloemkool)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen twee kopjes rijst gebruikt. Gewoon 50 gram pp. Hopelijk is dat niet nog meer dan één kopjequote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]2 kopjes rijst voor 2 personen? Ongekookt blijkbaar? Wat veeeeel
![]()
![]()
Verder leuk recept![]()
Ik had vandaag:
O/Brunch: 3 crackers met rookvlees/huttekase/alfalfa (2x) en casselerrib/20+ kaas/alfalfa
L: tomatengroentesoep met geitenkaas en een bagle
T: glaasje witte wijn
D: pasta met rucola en knoflook, daar op een portebella gevuld met kastagnechampignons, creme fraiche, pijnboompitjes, parmezaan, knoflook en tijm![]()
Glaasje rode wijn er bij
T: klein schepje advocaatijs
B: beetje in de tuin geklooid en een minirondje met de hond wegens stomme knie![]()
/bookmarkenquote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Jullie zijn echt lief, met je receptentips!.
Hopen dat ik dit en het vorige topic nog terug kan vinden straks.
Lijkt me meer dan genoeg jaquote:Op zondag 11 maart 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen twee kopjes rijst gebruikt. Gewoon 50 gram pp. Hopelijk is dat niet nog meer dan één kopje.
wellicht meer B, inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef anna82 het volgende:
Het voelt als veel! Veel carbs iig en nu eet ik nog yoghurt met muesli.
Jag's lijstje intrigeert me, zou de S hebben plaatsgevonden tijdens de B of erna... Overigens vind ik S geen echte S hoor, hoogstens B.
Nou datquote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks Ml!
Nallieeeee...Wil je ons iets verteeelleeeeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Was toch wel duidelijk dat er lakens verschoond zijn?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks Ml!
Nallieeeee...Wil je ons iets verteeelleeeeen?
Dat staat er niet hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was toch wel duidelijk dat er lakens verschoond zijn?
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Hier ook een fijn weekend! Mèn!! 7,5 uur gewandeld zo ongeveer, paar keer verkeerd gelopenheerlijk genoten en zo'n 25km erbij gezet
![]()
![]()
Sneak Peak preview!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, hebben we wel, maar nooit meequote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie foto's Mo!
Hebben jullie een statief bij de camera?
Schoontjes ben jij hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was toch wel duidelijk dat er lakens verschoond zijn?
Nice!quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, hebben we wel, maar nooit meewe kwamen dit keer een heel mooi breed vlak en hoog paaltje tegen waardoor we eindelijk eens een foto van ons samen konden nemen
Ik deed een Ml-etje!quote:
Dat heb ik altijd als ik ben wezen surfen. De hele dag nog gloeiend warm en helemaal relaxed.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef Laureline het volgende:
O, dat is zo lekker hè, als je helemaal rozig na lichamelijke inspanning in de buitenlucht eindelijk achter je biertje kan zitten. Wij hadden dat altijd na het schaatsen, en dan nog 2 Karmelietjes lang napraten over de scheuren in het ijs, en dat ene rare dorpje, en die mevrouw met de kinderwagen op het ijs, en die keer toen jij net niet viel, en hoe mooi die ene polder was tussen het riet, etc...
Wind of golf?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik ben wezen surfen. De hele dag nog gloeiend warm en helemaal relaxed.Nog even wachten en dan kan ik gelukkig weer.
*kuch* wandeltopique?? *kuch*quote:Op zondag 11 maart 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, hebben we wel, maar nooit meewe kwamen dit keer een heel mooi breed vlak en hoog paaltje tegen waardoor we eindelijk eens een foto van ons samen konden nemen
En thanks all! Was zó mooi! En zó warm! Hele dag met vest open gelopen zo ongeveer!![]()
Bestaat het inmiddels al?quote:
Maar wij kunnen dat toch ook?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij niet![]()
Ze verzaakt haar taak
jawel.. maar ze had het beloofd *stampvoet*quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jawel.. maar ze had het beloofd *stampvoet*
En ik heb niet zulke mooie foto's om mee te startenalthans, geen hele recente..
Ik had verwacht wat eerder terug te zijn vandaag, dan had ik 't meteen vanavond nog gedaan (lees maar terug! Dat was ik van plan!), maar beloof nu plechtig dat het het eerste is wat ik morgen ga doen, want wil wel een mooie OP makenquote:
Nou... vooruit dan maar weerquote:Op zondag 11 maart 2012 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik had verwacht wat eerder terug te zijn vandaag, dan had ik 't meteen vanavond nog gedaan (lees maar terug! Dat was ik van plan!), maar beloof nu plechtig dat het het eerste is wat ik morgen ga doen, want wil wel een mooie OP maken
Trouwens ben ik nog aan 't twijfelen of ik het in UVT of SPT zet... julile een idee?
Prima in te vriezenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand zin in lasagna? Heb zojuist 2 kilo groenten in een lasagnasaus verwerkt. En 200 gram verse lasagnabladeren.
Kun je dat nog een beetje goed invriezen trouwens? Of eet ik de hele week lasagna?
Ik vries de lasagnesaus altijd inquote:Op zondag 11 maart 2012 22:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand zin in lasagna? Heb zojuist 2 kilo groenten in een lasagnasaus verwerkt. En 200 gram verse lasagnabladeren.
Kun je dat nog een beetje goed invriezen trouwens? Of eet ik de hele week lasagna?
SPoRt en Uitgaan en vrijetijd.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan maar weer![]()
Ehhm.. ik weet geloof ik niet eens waar de afkortingen precies voor staan![]()
Zelf gaan maken, dan heb je nooit zomaar teveelquote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die vellen zitten er in. Maar ik gebruik zo weinig van die vellen, dat ik ongeveer voor een weeshuis maak als ik zo'n pak leeg wil krijgen.
Oh als ik het dan invries gooi ik het in bakjes zodat het makkelijk om te keren is om op te warmen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die vellen zitten er in. Maar ik gebruik zo weinig van die vellen, dat ik ongeveer voor een weeshuis maak als ik zo'n pak leeg wil krijgen.
Of wel, maar dan expres en dan vries je ze inquote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zelf gaan maken, dan heb je nooit zomaar teveel![]()
Ah ok..quote:Op zondag 11 maart 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPoRt en Uitgaan en vrijetijd.
Het is natuurlijk een soort van ontspanning/reizen(hm, kan dan ook in TRV?)/vrijetijdsding, maar ook wel sportief en zulks...
Of dat jaquote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of wel, maar dan expres en dan vries je ze in
Voorgekookte lasagnevellen zijn hier echt binnen no-time ontdooid!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of dat jaOf alleen het deeg, maar dan moet je het niet vergeten te ontdooien zoals ik vandaag
Dus hadden wij als nog gedroogde pasta
(nog van de ASDA's btw
![]()
)
Bolletjes pastadeeg doen er wat langer overquote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voorgekookte lasagnevellen zijn hier echt binnen no-time ontdooid!half uurtje max!
Dat is best slimquote:Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, ik maak dan altijd meteen een shitload aan pastavellen (op maat voor de lasagneschaal), voorkoken, tussen vershoudfolie invriezen en dan is 't kwestie van even ontdooien en eten!
Ik had dat helemaal niet gedaan die keerquote:Op zondag 11 maart 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't voorkoken van die pastavellen altijd zo'n 'gedoe', dus dat doe ik dan liever in een keer en dan wat langer
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
Heb ceccospul staan volgens mij maar ben te lui om pasta te maken
Hebben Henk?
Wat is daar zo raar aan?quote:Op maandag 12 maart 2012 07:43 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Ik snap mn lijf niet hoor. Broek aan die ruim 2 jaar geleden goed zat, toen ik op mn slankst was, en nu nog steeds en blouse die een paar maanden geleden beetje strak zat en nu niet meer. Mogelijk heeft er een herverdeling van vet plaatsgevonden waardoor bepaalde dingen niet meer goed zitten?
ik snap niet waarom bepaalde dingen wel passen en andere dingen niet. Als je aankomt past toch alles met een bepaalde maat niet meer?quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Hier ook een fijn weekend! Mèn!! 7,5 uur gewandeld zo ongeveer, paar keer verkeerd gelopenheerlijk genoten en zo'n 25km erbij gezet
![]()
![]()
Sneak Peak preview!Wow! Als ik zo'n wandelgebied had, dan kwam ik nooit meer binnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let me see you stripped down to the bone
Tof hè? Ik ben er twee keer naartoe geweest in de bios - ik vond het een zeer puike film! Heb trouwens wat simpele lowcarb-recepten voor je, die snor ik in de loop van de ochtend wel opquote:Op maandag 12 maart 2012 07:45 schreef Viking84 het volgende:
The Artist was trouwens onverwacht leuk! Aanrader!
Als je ervan uitgaat dat je op elke plek evenveel aankomt/afvalt. Maar dat is niet zo, dus nee.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom bepaalde dingen wel passen en andere dingen niet. Als je aankomt past toch alles met een bepaalde maat niet meer?
Het lijkt me dat dat erg kan verschillen. Mijn benen vallen als laatste af en daar duurde het veel langer voor ik een maat kleiner kon. Of omdat je bijvoorbeeld bepaalde spieren veel meer traint verandert je figuur.quote:Op maandag 12 maart 2012 07:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom bepaalde dingen wel passen en andere dingen niet. Als je aankomt past toch alles met een bepaalde maat niet meer?
Zijn die colleges niet facultatief?quote:Op maandag 12 maart 2012 07:58 schreef Chicolate het volgende:
*gaap*. Terug van een korte tussentijdse vakantie. En nu ongelooflijk brak/moe, helemaal geen zin om vandaag hele dag college te volgen.
Heb ik trouwens nog wat gemist? Belangrijke ontwikkelingen?
Ja, je moet ook goed uitgerust beginnen aan die toekomst.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Hola, denk aan de toekomst van chico!
op hoeveel kcals zit je als je je lijstje door de meter trekt? Ik vind je beleg nogal rijk en lasagna tikt meestal ook best aanquote:Op maandag 12 maart 2012 07:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En dat was nog eens ver voor mijn urbanathlin ambities!
Lijstje :
O koffie verkeerd, havermout melk appel
T boterham amandelpasta
L dubbele boterham brandnetelkaas en dubbele boterham chiorizo
T boterham amandelpasta, banaan
D restje uiensoep en lasagna
B half uurtje wandelen
S 3 km roeien en half uur non stop krachttraining
T bak kwark of griekse yoghurt
En daarnaslapen
Forum Opties | |
---|---|