Maar dat komt vooral door jullie.....er zijn goede painters hierquote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Nestalgie het volgende:
HeaN82 of Hajee PAINT topic zijn altijd baas.
Ik niet hoor haha.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:31 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Maar dat komt vooral door jullie.....er zijn goede painters hier
Dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:27 schreef Nestalgie het volgende:
HeaN82 of Hajee PAINT topic zijn altijd baas.
Briljant royquote:
quote:
Requests aanvragenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie neemt die ene foto van Lens? Staat hij met zo een"hurrhh" hoofd.
Done.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wie stuurt deze naar Wilfred en kornuiten![]()
Geheim van de smid.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:58 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Geniale gifs!![]()
Welk programma gebruik je?
Ik moest echt heel erg zoekenquote:
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:42 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Fred laat zijn kont zien aan de supporters
quote:
Nu is hij weg.....dus boos zijn ze niet meer....quote:Op maandag 12 maart 2012 14:41 schreef penny-wise het volgende:
Weer een topic met potentie, dankzij HeaN82
3 wedstrijden verloren, waarvan die tegen Valencia wel was te verwachten, en dan moet de trainer alweer opzouten.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nu is hij weg.....dus boos zijn ze niet meer....![]()
Is een gewone schop ook goed?quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
3 wedstrijden verloren, waarvan die tegen Valencia wel was te verwachten, en dan moet de trainer alweer opzouten.
Schop die spelers maar eens onder de reet.
Dat snap ik ook echt niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
3 wedstrijden verloren, waarvan die tegen Valencia wel was te verwachten, en dan moet de trainer alweer opzouten.
Schop die spelers maar eens onder de reet.
Kan met Animation Shop 3.....quote:Op maandag 12 maart 2012 16:05 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Haha paint topicsHoe maak je die gifjes?
Geen gelul hier. Painten verdomme.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat snap ik ook echt niet.
Het is logisch dat je verliest van de nummer 3 van Spanje.
Twente was laatst ook in bloedvorm.
En tja die wedstrijd van gisteren, dat kan gebeuren, maar geef dan die spelers op hun donder.
Alhoewel het wel raar is dat hij Matavz er afhaalt als hij in een alles of niets positie staat.
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef Rens-Reith het volgende:
Ik ben er zelf niet goed in, maar kan iemand die val van Schelvis in zo'n zaalvoetbalwedstrijd niet gebruiken hiervoor?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Haha, dat gaat 'ie nooit winnen.....
[ afbeelding ]
Frizio jokes waren ook op de dag zelf al hierquote:
whahaquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Haha, dat gaat 'ie nooit winnen.....
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|