Sneller drinken? Hoe lang laat je je bier staan?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Al gedaan, het probleem blijft zich voordoen.
Het betreft Hertog Jan, welke doorgaans gewoon erg goed te drinken is.
Pfoe, niet zo heel erg lang, hij is in ieder geval nog koud als ie op is.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sneller drinken? Hoe lang laat je je bier staan?
Oke, thanks voor de tip, ik zal het is proberen.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:00 schreef Guus Muisarm het volgende:
Heet water met zout, daarna mey koud water naspoelen.
Nee niet eensquote:
Nee ook nietquote:
Maar, is het nou opgelost?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee niet eens
[..]
Nee ook niet
In ieder geval alleen die gereageerd hebben, bedankt voor jullie bijdrage
Sorry hoor, maar dit kan echt niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oke, thanks voor de tip, ik zal het is proberen.
Jepquote:Op zondag 11 maart 2012 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar, is het nou opgelost?
[..]
Sorry hoor, maar dit kan echt niet.
wat had je nu fout gedaan dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep
&
Komt door de drankNee sorry, slordigheid, ik zie het nu ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
quote:Op zondag 11 maart 2012 17:49 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
wat had je nu fout gedaan dan?Ik has is i.p.v. eens toegepast in mijn zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Dood slaan' is dat het bier zijn 'prik' snel verliest en het schuimkraagje er als een slappe piemel bij staat. ( dus volledig prikloos bier waar geen smaak meer aan zit )Ook in moeilijke tijden.
Je hebt moeite met lezen?quote:Op zondag 11 maart 2012 18:26 schreef dikkebroekzak het volgende:
Dood slaat of dood gaat?
Wtf lees ik.
Ooit frisdrank in datzelfde glas gehad?quote:Vraag: Hoe kan het dat mijn bier zo gauw 'dood slaat' ?
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ooit frisdrank in datzelfde glas gehad?
Indien ja dan kun je het net zo goed wegsmijten
Dit inderdaad.. bierglazen nooit in de vaatwasser doen..quote:Op zondag 11 maart 2012 20:28 schreef miesjelle112 het volgende:
Niet schoonmaken met afwasmiddel, liefst ook niet in de vaatwasser.
quote:Op zondag 11 maart 2012 20:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee, ik heb nu een ander glas gepakt.
Probleem opgelost.![]()
.
Dit dus, de ekte baas heeft zelfs een bijpassend glas... zo wil ik nog altijd eens dat Pauwel Kwak glas scoren, jeweetwel met dat gezwel aan de onderkantquote:Op zondag 11 maart 2012 16:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn pils lurken uit een flesje vind ik op zich niet zo heel erg
maar uit een glas drinken vind ik ook wel is een keer prettig.
Omdat er vet aan je lippen zit.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:00 schreef Eenskijken het volgende:
Ligt vaak aan je lippen. Ff natmaken en droog vegen
Eckte bazes drinken niet uit Kwakglazen. Daarbij had een eckte baas allang zo'n glas gekocht.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Henno het volgende:
[..]
Dit dus, de ekte baas heeft zelfs een bijpassend glas... zo wil ik nog altijd eens dat Pauwel Kwak glas scoren
Ik heb Palm, Duvel, Standaard bierglas, fluitjes van Amstel en Heineken, Hertog Jan:Dquote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Henno het volgende:
[..]
Dit dus, de ekte baas heeft zelfs een bijpassend glas... zo wil ik nog altijd eens dat Pauwel Kwak glas scoren, jeweetwel met dat gezwel aan de onderkant
Neem dan een La Corne glasquote:Op maandag 12 maart 2012 14:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb Palm, Duvel, Standaard bierglas, fluitjes van Amstel en Heineken, Hertog Jan:D
Pauwel Kwak mag natuurlijk niet ontbreken.
[ afbeelding ]
Onder andere hier http://www.drankgigant.nl/c-725166/bierglazen-p/ verkrijgbaar.
Als ware je Asterix.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wauw, dat is pas een eckte glas voor een helden eindbaas
wat veel schuim.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb Palm, Duvel, Standaard bierglas, fluitjes van Amstel en Heineken, Hertog Jan:D
Pauwel Kwak mag natuurlijk niet ontbreken.
[ afbeelding ]
Onder andere hier http://www.drankgigant.nl/c-725166/bierglazen-p/ verkrijgbaar.
Prik zegt 'ie.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik has is i.p.v. eens toegepast in mijn zin.
'Dood slaan' is dat het bier zijn 'prik' snel verliest en het schuimkraagje er als een slappe piemel bij staat. ( dus volledig prikloos bier waar geen smaak meer aan zit )
Inderdaad, wat een baggerglazen. De hele tijd je glas uit die strakke houder halen.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eckte bazes drinken niet uit Kwakglazen. Daarbij had een eckte baas allang zo'n glas gekocht.
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:03 schreef Adames het volgende:
Als je het even moet laten staan, dan met zo'n plastic lepel er over heen.
[..]
Inderdaad, wat een baggerglazen. De hele tijd je glas uit die strakke houder halen.
Gelukkig hebben we jou voor een inhoudelijke bijdrage waar ik iets aan heb.quote:
Dit doen we hier: warm water met wat soda, met koud water naspoelen. Als je het glas uit het water haalt, op z'n kop houdt en geen waterdruppels ziet hangen (dus net alsof het glas droog is) is het goed schoon.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Gewoon met soda en zonder afwasmiddel afwassen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 03:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Met die houten voet drinken? Dan doe je helemaal het idee van het koetsiersglas teniet.
Je moet als er nog een schuimlaag op je bier zit het bier drinken door je hoofd naar achteren te houden. Zo krijg je alleen bier binnen en behoud je de schuimlaag beter.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:58 schreef RickoKun het volgende:
Die schuimlagen vind ik nou ook weer niks, dat zijn 3 vingers dik ofzo. Mag je eerst lucht gaan happen.
Tevens: mensen die gigantisch langzaam hun bier opdrinken. Al helemaal als er het 'rondjesysteem' in werking is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |