Nee, ik wel trouwensquote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef pullup het volgende:
Hij heeft toch niet toevallig konijnen in dat tuintje ?
Je kan zeggen wat je wil, maar ze doet het echt fantastisch.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals gezegd zijn spelletjes momenteel zeer hot op de chats.
Ook Angela K, de bekende ster-reporter van BRONMAGAZINE is tegenwoordig een enthousiast quizmaster.
Vanaf half negen is er galgje, via http://www.ustream.tv/channel/angela-k of www.mijnchats.tk (tab Angela K)
[ afbeelding ]
Boze tongen beweren trouwens dat Angela niemand minder is dan het VVD-kamerlid Helma Neppérus, zo hebben stemdeskundigen ontdekt
Luister, kijk en vergelijk!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Margo37 het volgende:
En dan maar zeggen kopieerdertjes en stokertjes moeten we niet op "gezelligheid" maar wel gluren bij een ander hahahaha
Opa vond dat kopieren trouwens helemaal geen probleem hoor, dus wie heeft opa op zitten stoken
Opa zei er dit over: "Doorgaan veels te leuk lekker lezen als ik uit bed kom. :moggol"
Ziet er toch naar uit dat opa geen eigen baas meer is op zijn eigen chat, helaas.
Ook 'Raad Je Plaatje' staat op het programma bij Angela!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar ze doet het echt fantastisch.
Nee echt!
oh! En "sagerijnig" puur genieten dit
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals gezegd zijn spelletjes momenteel zeer hot op de chats.
Ook Angela K, de bekende ster-reporter van BRONMAGAZINE is tegenwoordig een enthousiast quizmaster.
Vanaf half negen is er galgje, via http://www.ustream.tv/channel/angela-k of www.mijnchats.tk (tab Angela K)
[ afbeelding ]
Boze tongen beweren trouwens dat Angela niemand minder is dan het VVD-kamerlid Helma Neppérus, zo hebben stemdeskundigen ontdekt
Luister, kijk en vergelijk!
Tsja, zou ik ook zeggen als je zowat nix scoort...quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, zou ik ook zeggen als je zowat nix scoort...![]()
Galgje 26 maart
Wil 36 punten
Ben en Gretaz 23 punten
BQ 20 punten
CW 17 punten
Tita had volgens mij ook punten, dit moet ik nog even navragen aan Jacq
tita had 4 punten Aggûût...
Vraag je nu aan mij of ik hier_van (hiervan) geniet?quote:
Die voordeur zit overigens niet op slot hoor. Wie inlogt (en niet eerder een ban heeft verdiend bij Oop) kan zo binnenkomen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Voor allen die hier niet zo erg vaak komen en mogelijk in verwarring zijn omtrend de vele "rare" postings in Oop's Topic nog even een resumé...![]()
Oop maakt bij vele volgers deel uit van een conglomeraat aan mogelijke streamers ( zie Cap) waarvan er maar enkele echt acief streamen. U ziet hier Oop linksboven bij zijn gesloten voordeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |