quote:Op zondag 11 maart 2012 15:25 schreef annie68 het volgende:
Wat zie je nu de hele dag van die man.
Eten zitten drinken.
quote:
Hallo zegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
Het was stil op Opa's stream gisteren...![]()
Maar gelukkig heeft een oude bekende zich bereid gevonden om de leegte van Oops stream te vullen met muziekjes!![]()
Helaas is een groot gedeelte gemute door YT ivm auteursrechtenschending, die heb ik er afgehaald![]()
Maar dit stuk kon nog nét!![]()
Nope, ik wacht zelf nog op een sorry van Oop!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo zeg![]()
Wat doet die minkukel, hier?
Ik ben bang dat je nu wel heel erg cult met c(k)ut aan het verwarren bent![]()
Zeg "sorry Oop" en snel
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag eet Oop bruine bonen met sla aardappels en ei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lente of geen lente, Oop is en blijft een man van de gestampte pot!quote:
Allemaal gezonde dingen ..... als z'n maag dat maar verdraagtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag eet Oop bruine bonen met sla aardappels en ei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahh, de Kickert neem ik aan? Je hebt de verkeerde weer eens voor hoor, ik ben altijd Pro-Oop geweest, maar leuk dat je nog eens van je laat horen! Op de "chat" krijg ik daar nauwelijks kans voor hé?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:09 schreef BendeBielzen het volgende:
We moeten geen stokers en kopieerdertjes... Snap je t nou nog niet? Khad je slimmer ingeschat maar t tegendeel bewijs je steeds maar weer... En ga nu je kiekenkot vriendjes er maar gauw bijhalen
Pardon iedereen mis het voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
En de problemen bij Oop zijn nog niet geheel verdwenen lijkt het, ik adviseer iedereen gewoon rustig te blijven en te wachten op beter nieuws uit het Opa-streamgebeuren...![]()
[ link | afbeelding ]
Mij lukt het nog niet zo merk ik..![]()
[ link | afbeelding ]
Hartelijk dank voor Uw reactiequote:Op zondag 25 maart 2012 15:05 schreef annie68 het volgende:
[..]
Pardon iedereen mis het voor geen meter.
Dat lijkt me sterk, tenzij hij met pijltjes gooien ineens geld kan verdienen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef mootie het volgende:
Hij heeft toch niet per ongeluk werk gevonden?
Nee, ik wel trouwensquote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef pullup het volgende:
Hij heeft toch niet toevallig konijnen in dat tuintje ?
Je kan zeggen wat je wil, maar ze doet het echt fantastisch.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals gezegd zijn spelletjes momenteel zeer hot op de chats.
Ook Angela K, de bekende ster-reporter van BRONMAGAZINE is tegenwoordig een enthousiast quizmaster.
Vanaf half negen is er galgje, via http://www.ustream.tv/channel/angela-k of www.mijnchats.tk (tab Angela K)
[ afbeelding ]
Boze tongen beweren trouwens dat Angela niemand minder is dan het VVD-kamerlid Helma Neppérus, zo hebben stemdeskundigen ontdekt
Luister, kijk en vergelijk!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Margo37 het volgende:
En dan maar zeggen kopieerdertjes en stokertjes moeten we niet op "gezelligheid" maar wel gluren bij een ander hahahaha
Opa vond dat kopieren trouwens helemaal geen probleem hoor, dus wie heeft opa op zitten stoken
Opa zei er dit over: "Doorgaan veels te leuk lekker lezen als ik uit bed kom. :moggol"
Ziet er toch naar uit dat opa geen eigen baas meer is op zijn eigen chat, helaas.
Ook 'Raad Je Plaatje' staat op het programma bij Angela!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar ze doet het echt fantastisch.
Nee echt!
oh! En "sagerijnig" puur genieten dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |