quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals gezegd zijn spelletjes momenteel zeer hot op de chats.
Ook Angela K, de bekende ster-reporter van BRONMAGAZINE is tegenwoordig een enthousiast quizmaster.
Vanaf half negen is er galgje, via http://www.ustream.tv/channel/angela-k of www.mijnchats.tk (tab Angela K)
[ afbeelding ]
Boze tongen beweren trouwens dat Angela niemand minder is dan het VVD-kamerlid Helma Neppérus, zo hebben stemdeskundigen ontdekt
Luister, kijk en vergelijk!
Tsja, zou ik ook zeggen als je zowat nix scoort...quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, zou ik ook zeggen als je zowat nix scoort...![]()
Galgje 26 maart
Wil 36 punten
Ben en Gretaz 23 punten
BQ 20 punten
CW 17 punten
Tita had volgens mij ook punten, dit moet ik nog even navragen aan Jacq
tita had 4 punten Aggûût...
Vraag je nu aan mij of ik hier_van (hiervan) geniet?quote:
Die voordeur zit overigens niet op slot hoor. Wie inlogt (en niet eerder een ban heeft verdiend bij Oop) kan zo binnenkomen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Voor allen die hier niet zo erg vaak komen en mogelijk in verwarring zijn omtrend de vele "rare" postings in Oop's Topic nog even een resumé...![]()
Oop maakt bij vele volgers deel uit van een conglomeraat aan mogelijke streamers ( zie Cap) waarvan er maar enkele echt acief streamen. U ziet hier Oop linksboven bij zijn gesloten voordeur.
Nou, ok maar na binnenkomst ongevraagd via het valluik weer naar buiten is zowat hetzelfde...quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die voordeur zit overigens niet op slot hoor. Wie inlogt (en niet eerder een ban heeft verdiend bij Oop) kan zo binnenkomen.
Dit in tegenstelling tot, zo beweren boze tongen althans, de nieuwe spelletjes-stream van Angela. Daar schijnt nu echt een groot slot op de voordeur te zitten.
[ afbeelding ]
Zou daar soms illegaal kansspel worden bedreven? Je weet het niet hè, het blijft bij speculaasjes
Nu is je kansquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, ok maar na binnenkomst ongevraagd via het valluik weer naar buiten is zowat hetzelfde...
waar ook ter wereld, ik geniet altijd van jequote:Op donderdag 29 maart 2012 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vraag je nu aan mij of ik hier_van (hiervan) geniet?
Of vraag je aan Tita of ze hier van mij geniet?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ga je me nu proberen wijs te maken dat de bewaking weg is?
Aiii..jubileren per jaar nu? Oop en Omie zitten toch nog niet in de gevarenzone?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa en Oma, van harte gefeliciteerd met jullie 36ste trouwdag, namens alle fans en chatvrienden!!!
[ afbeelding ]
En niet te vergeten.. Mondje wijd open, om niets van dat lekkers te missen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar feestdag of geen feestdag, om zes uur stipt wordt er gegeten in Huize Oop!
Vandaag staat er andijvie met aardappeltjes en karbonade op de kaart. Oop geniet zichtbaar: het smaakt het lekkerst als je er even de ogen bij sluit!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |