Volgende keer met stokkies graag!?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
We zijn vandaag in oosterse sferen....
[ afbeelding ]
Oop eet vanavond chinees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had Oop als eerste op, ze smaakten een beetje naar hout, maar voor de rest wel lekker..quote:
Oop is niet echt een vleeseter, zeker niet op dinsdag. Dan bestaat het menu doorgaans uit krieltjes, doppertjes en appelmoes.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Alleen maar bami ??? ..dus alleen het bijgerecht van de chinees ..Geen tjap tjoi of foe yong hai erbij
voor jou een vraag voor mij een weet, maar laat het niet aan andere over hoor, wat zat je je te verkneukelen alleen al bij het idee dat de filmpjes geplaatst zouden worden, heb je gezegd waar ze te vinden waren, jij wilde het toch ook posten op FOKquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:39 schreef beequeen het volgende:
Heb je al op de NSB knop gedrukt, heks?
Gezelligquote:
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:40 schreef ZOA het volgende:
Wat een verademing moet dit voor je zijn Houtvester, dat je na maanden en maanden van oeverloos monitoren,stalken en het plaatsen van ruim 6 uur opa op spotnet ein-de-lijk eens wat actie heb kunnen vinden.
Ik begrijp je wanhoop maar zelfs deze zijn mislukt als je zelf al aangeeft de eerste 6 minuten maar over te slaan bij het 2e filmpje.
Ik vind dat andere posters het stukken beter doen kwa filmpjes, foto's en verhalen.
Jij mist volledig de juiste context van dit mooie forum.
Van mij mag je ze verwijderen, je bent duidelijk mislukt als poster van opafilmpjes.
sorry dat ik me er hier even tegenaan bemoei, ik ben niet zo;n poster, maar wat ik hier allemaal zie grenst aan het ongelovelijke. Wat een lage actie om die filmpjes hier te plaatsen. de dag dat dit is opgenomen heb ik toevallig ook op de chats mee gelezen en gezien dat opaatje zo lang werd uitgelokt en gesard totdat hij helemaal uit zijn dak ging, wat ieder normaal mens trouwens gedaan zou hebben. dit is allemaal met voorbedachte rade gedaan. iemand kwaad maken en dat filmen. je verwacht dat met kinderen die in de klas de leraar over de rooie helpen en dat dan met een telefoontje filmen om het op you tube te plaatsen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:33 schreef Toverheks het volgende:
hoop ook dat iemand de log plaatst van wat er toen geroepen werd op dezelfde tijd![]()
![]()
![]()
want dat was ook om te kotsen,het is van 2 kanten, einde van deze mededeling
![]()
en fijn he BQ dat Hout het plaatste, want scheelt jou weer want jij mocht het toch ook plaatsen, heb je zelf gezegd waar je ze vandaan kon plukken ach sommige verkneukelen zich weer bbbrrrrrrrr
OOk met jou komt het ook wel weer goed schatjequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef Keescase het volgende:
[..]
sorry dat ik me er hier even tegenaan bemoei, ik ben niet zo;n poster, maar wat ik hier allemaal zie grenst aan het ongelovelijke. Wat een lage actie om die filmpjes hier te plaatsen. de dag dat dit is opgenomen heb ik toevallig ook op de chats mee gelezen en gezien dat opaatje zo lang werd uitgelokt en gesard totdat hij helemaal uit zijn dak ging, wat ieder normaal mens trouwens gedaan zou hebben. dit is allemaal met voorbedachte rade gedaan. iemand kwaad maken en dat filmen. je verwacht dat met kinderen die in de klas de leraar over de rooie helpen en dat dan met een telefoontje filmen om het op you tube te plaatsen.
als je iemand de hele tijd uitmaakt voor pedofiel en allemaal lelijke dingen sugereert en dan ook nog eens iemand als rugpatient een gebroken rug toe wenst en een tia toe wenst, dan is het niet gek dat iemand zijn zelfbeheersing verliest.
dit geterroriseer is al maanden bezig, het heeft twee chats gekost en nu ze hun gram daar niet meer kunnen halen gaan ze hier beginnen. meneer houtvester, de lafaard die zich ook wel piet piraat laat noemen zet dan heel schijnheilig deze filmpjes neer en doet het voorkomen alsof dit helemaal op zichzelf staat.
Ik hoop dat er iemand is die ook even de log van de chat kan plaatsen (ja, van die chat die door dit getrol inmiddels al door youstream is gesloten) dan kan iedereen zien dat dit een vuil vies spelletje is.
want wat ze willen is opaatje van zijn stream pesten. dat staat als het goed is ook wel eregns op het chatlog.
Walgelijke mensen. bah
Dank u voor uw bijdragen u kunt uw doos weer in waar u sinds 2010 in zat, .grote strik erom en slaap ze tot 2015.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef Keescase het volgende:
[..]
sorry dat ik me er hier even tegenaan bemoei, ik ben niet zo;n poster, maar wat ik hier allemaal zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |