Nou, ik ben niet zo'n voetbalkenner, maar naar wat ik heb begrepen moet het toch wel gek lopen als Ajax het kampioenschap nu niet meer binnenhaalt.quote:Op zondag 15 april 2012 00:46 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja maar niet geschoten is altijd mis ..
Moet je morgen ff bij Oop op de chat vragen. Ik heb geen flauw idee, ik drink dat spul nietquote:Op zondag 15 april 2012 00:52 schreef markvanrinsum het volgende:
waar kan ik die flesjes bier met ajax logo kope ?
quote:Op zondag 15 april 2012 00:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet je morgen ff bij Oop op de chat vragen. Ik heb geen flauw idee, ik drink dat spul niet
Zou me verbazen als hij morgen niet op stream zou zijnquote:Op zondag 15 april 2012 00:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]ik kom morgenavond wel even kijken of is hij dan niet op stream ?
Op mijn beurt neem ik mensen die grossieren in nicknames niet echt au sérieux.quote:Op zondag 15 april 2012 08:45 schreef Poezewoes het volgende:
Zolang hier niemand van de opaclub aan de leugendetector is geweest neem ik hier de berichtgeving met baal zout!![]()
![]()
Alleen maar bami ??? ..dus alleen het bijgerecht van de chinees ..Geen tjap tjoi of foe yong hai erbijquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
We zijn vandaag in oosterse sferen....
[ afbeelding ]
Oop eet vanavond chinees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maaltijden uit het verleden bieden geen garantie voor wat er vanavond gegeten gaat worden Voor actuele info verwijs ik U naar Opa's chat vermits de daar heersende grappige kickmod U lang genoeg aan boord laat blijven om voornoemde info te betrekken... succes!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Alleen maar bami ??? ..dus alleen het bijgerecht van de chinees ..Geen tjap tjoi of foe yong hai erbij
Ik ga het rer niet eens op wagenquote:Op woensdag 18 april 2012 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maaltijden uit het verleden bieden geen garantie voor wat er vanavond gegeten gaat worden Voor actuele info verwijs ik U naar Opa's chat vermits de daar heersende grappige kickmod U lang genoeg aan boord laat blijven om voornoemde info te betrekken... succes!
Volgende keer met stokkies graag!?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
We zijn vandaag in oosterse sferen....
[ afbeelding ]
Oop eet vanavond chinees
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had Oop als eerste op, ze smaakten een beetje naar hout, maar voor de rest wel lekker..quote:
Oop is niet echt een vleeseter, zeker niet op dinsdag. Dan bestaat het menu doorgaans uit krieltjes, doppertjes en appelmoes.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:33 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Alleen maar bami ??? ..dus alleen het bijgerecht van de chinees ..Geen tjap tjoi of foe yong hai erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |