Winkelman was een watje. Ik weet zeker dat Oop niet zou capituleren wanneer ze Rotterdam zouden bombarderen. Sterker nog een een voltreffer op de Kuip zou hem alleen maar sterken in zijn verzet! Heja Oopquote:Op zondag 22 april 2012 03:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, je kunt altijd weglopen en de andere partij precies geven wat ze hebben willen. Winkelman had in '40 ook gelijk kunnen capituleren, om er maar 'ns een lekkere "godwin" in te gooien..
* Marrije slingert toch dat youtubeje maar even aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef Keescase het volgende:
[..]
sorry dat ik me er hier even tegenaan bemoei, ik ben niet zo;n poster, maar wat ik hier allemaal zie grenst aan het ongelovelijke. Wat een lage actie om die filmpjes hier te plaatsen. de dag dat dit is opgenomen heb ik toevallig ook op de chats mee gelezen en gezien dat opaatje zo lang werd uitgelokt en gesard totdat hij helemaal uit zijn dak ging,
Sinds ruim 1 jaar zit opaatje weer opperbest getuige dit filmpjequote:Op zondag 22 april 2012 13:30 schreef Houtvester het volgende:
[..]![]()
Piece of cake voor opaatje die zit al meer dan 30 jaar.
Ik heb ook niet anders beweerd toch?quote:Op zondag 22 april 2012 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij trek de Gowdin kaart, niet ik..
Gek eigenlijk hè, dat je voor sommige dingen moet zitten. Dingen waar je rationeel gezien een lintje voor zou moeten krijgen..quote:Op zondag 22 april 2012 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa gaat er wel 10 jaar voor zitten.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Winkelman was een watje. Ik weet zeker dat Oop niet zou capituleren wanneer ze Rotterdam zouden bombarderen. Sterker nog een een voltreffer op de Kuip zou hem alleen maar sterken in zijn verzet! Heja Oop
Ik mis alleen de tram nogquote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef Jian het volgende:
Oop is het zat, spuug en spuug zat!
"Daar ga ik 10 jaar voor zitten, maar dan ben jij opgeruimd!" "En als ik kwaad ben, dan mot je uitkijken, echt geloof me!"
"Echt ik heb 'r alles voor over, ga ik zitten, maar ze gaat eran!" "Je ken van mij an het gas, ik hoop dat je morgen dood ben, echt waar!" "Kom maar naar De Haag!"
Oop is getergd; 'Where does it say that you can't kill a cop chatter?'
Ene "Zuignap" of "Ditzuigt"quote:Op maandag 23 april 2012 02:38 schreef Flow3r het volgende:
Wie is dat 'wijf 'waar ie het overheeft![]()
Wel leuk, actie bij Oop
Mis je ook niet veel aan hoor.. Maar speciaal voor jou zal ik haar meest flatteuze foto even herposten.quote:
Aha, die heeft ook een stream.quote:Op maandag 23 april 2012 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mis je ook niet veel aan hoor.. Maar speciaal voor jou zal ik haar meest flatteuze foto even herposten.
[ afbeelding ]
Ze is idolaat van worst, ik weet niet of dat gezond is....quote:Op maandag 23 april 2012 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, die heeft ook een stream.Is het een gezondere eter dan opa ?
Hmmmquote:Op maandag 23 april 2012 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is idolaat van worst, ik weet niet of dat gezond is....
Jij wil zeker worstleverancier worden..quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zie ik haar liever zo ,hier groet ze op gepaste wijze opaatje terug ..de zogenaamde opaatje groet ..
Knap ding is het hoor![]()
.
nee ik heb een eigen stuk waar ik de worst aan kwijt kan hoor ..maar goed het ging om de imitatie en groet van opaatje tochquote:Op maandag 23 april 2012 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij wil zeker worstleverancier worden..
Niet dat het wat uitmaakt, maar zelfs dit is aantoonbaar onwaarquote:Op maandag 23 april 2012 22:22 schreef Houtvester het volgende:
[..]
nee ik heb een eigen stuk waar ik de worst aan kwijt kan hoor ..maar goed het ging om de imitatie en groet van opaatje toch
wel ontopic blijven ..wat ik met de worst doet is hier in dit topic niet van belang..
.
Toon het maar aan dan ..snap ff niet wat dat weer met opaatje te maken heeft ..of moet deze topic gouw vol ..weg is weg als het warequote:Op maandag 23 april 2012 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet dat het wat uitmaakt, maar zelfs dit is aantoonbaar onwaar
quote:Op maandag 23 april 2012 21:13 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto`s zijn overigens met toestemming van de persoon op de foto geplaatst ,en komen uit mijn prive collectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |