quote:Op zondag 11 maart 2012 15:25 schreef annie68 het volgende:
Wat zie je nu de hele dag van die man.
Eten zitten drinken.
quote:
Hallo zegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
Het was stil op Opa's stream gisteren...![]()
Maar gelukkig heeft een oude bekende zich bereid gevonden om de leegte van Oops stream te vullen met muziekjes!![]()
Helaas is een groot gedeelte gemute door YT ivm auteursrechtenschending, die heb ik er afgehaald![]()
Maar dit stuk kon nog nét!![]()
Nope, ik wacht zelf nog op een sorry van Oop!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo zeg![]()
Wat doet die minkukel, hier?
Ik ben bang dat je nu wel heel erg cult met c(k)ut aan het verwarren bent![]()
Zeg "sorry Oop" en snel
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag eet Oop bruine bonen met sla aardappels en ei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lente of geen lente, Oop is en blijft een man van de gestampte pot!quote:
Allemaal gezonde dingen ..... als z'n maag dat maar verdraagtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag eet Oop bruine bonen met sla aardappels en ei
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahh, de Kickert neem ik aan? Je hebt de verkeerde weer eens voor hoor, ik ben altijd Pro-Oop geweest, maar leuk dat je nog eens van je laat horen! Op de "chat" krijg ik daar nauwelijks kans voor hé?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:09 schreef BendeBielzen het volgende:
We moeten geen stokers en kopieerdertjes... Snap je t nou nog niet? Khad je slimmer ingeschat maar t tegendeel bewijs je steeds maar weer... En ga nu je kiekenkot vriendjes er maar gauw bijhalen
Pardon iedereen mis het voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
En de problemen bij Oop zijn nog niet geheel verdwenen lijkt het, ik adviseer iedereen gewoon rustig te blijven en te wachten op beter nieuws uit het Opa-streamgebeuren...![]()
[ link | afbeelding ]
Mij lukt het nog niet zo merk ik..![]()
[ link | afbeelding ]
Hartelijk dank voor Uw reactiequote:Op zondag 25 maart 2012 15:05 schreef annie68 het volgende:
[..]
Pardon iedereen mis het voor geen meter.
Dat lijkt me sterk, tenzij hij met pijltjes gooien ineens geld kan verdienen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef mootie het volgende:
Hij heeft toch niet per ongeluk werk gevonden?
Nee, ik wel trouwensquote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef pullup het volgende:
Hij heeft toch niet toevallig konijnen in dat tuintje ?
Je kan zeggen wat je wil, maar ze doet het echt fantastisch.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals gezegd zijn spelletjes momenteel zeer hot op de chats.
Ook Angela K, de bekende ster-reporter van BRONMAGAZINE is tegenwoordig een enthousiast quizmaster.
Vanaf half negen is er galgje, via http://www.ustream.tv/channel/angela-k of www.mijnchats.tk (tab Angela K)
[ afbeelding ]
Boze tongen beweren trouwens dat Angela niemand minder is dan het VVD-kamerlid Helma Neppérus, zo hebben stemdeskundigen ontdekt
Luister, kijk en vergelijk!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:54 schreef Margo37 het volgende:
En dan maar zeggen kopieerdertjes en stokertjes moeten we niet op "gezelligheid" maar wel gluren bij een ander hahahaha
Opa vond dat kopieren trouwens helemaal geen probleem hoor, dus wie heeft opa op zitten stoken
Opa zei er dit over: "Doorgaan veels te leuk lekker lezen als ik uit bed kom. :moggol"
Ziet er toch naar uit dat opa geen eigen baas meer is op zijn eigen chat, helaas.
Ook 'Raad Je Plaatje' staat op het programma bij Angela!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar ze doet het echt fantastisch.
Nee echt!
oh! En "sagerijnig" puur genieten dit
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals gezegd zijn spelletjes momenteel zeer hot op de chats.
Ook Angela K, de bekende ster-reporter van BRONMAGAZINE is tegenwoordig een enthousiast quizmaster.
Vanaf half negen is er galgje, via http://www.ustream.tv/channel/angela-k of www.mijnchats.tk (tab Angela K)
[ afbeelding ]
Boze tongen beweren trouwens dat Angela niemand minder is dan het VVD-kamerlid Helma Neppérus, zo hebben stemdeskundigen ontdekt
Luister, kijk en vergelijk!
Tsja, zou ik ook zeggen als je zowat nix scoort...quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, zou ik ook zeggen als je zowat nix scoort...![]()
Galgje 26 maart
Wil 36 punten
Ben en Gretaz 23 punten
BQ 20 punten
CW 17 punten
Tita had volgens mij ook punten, dit moet ik nog even navragen aan Jacq
tita had 4 punten Aggûût...
Vraag je nu aan mij of ik hier_van (hiervan) geniet?quote:
Die voordeur zit overigens niet op slot hoor. Wie inlogt (en niet eerder een ban heeft verdiend bij Oop) kan zo binnenkomen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Voor allen die hier niet zo erg vaak komen en mogelijk in verwarring zijn omtrend de vele "rare" postings in Oop's Topic nog even een resumé...![]()
Oop maakt bij vele volgers deel uit van een conglomeraat aan mogelijke streamers ( zie Cap) waarvan er maar enkele echt acief streamen. U ziet hier Oop linksboven bij zijn gesloten voordeur.
Nou, ok maar na binnenkomst ongevraagd via het valluik weer naar buiten is zowat hetzelfde...quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die voordeur zit overigens niet op slot hoor. Wie inlogt (en niet eerder een ban heeft verdiend bij Oop) kan zo binnenkomen.
Dit in tegenstelling tot, zo beweren boze tongen althans, de nieuwe spelletjes-stream van Angela. Daar schijnt nu echt een groot slot op de voordeur te zitten.
[ afbeelding ]
Zou daar soms illegaal kansspel worden bedreven? Je weet het niet hè, het blijft bij speculaasjes
Nu is je kansquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, ok maar na binnenkomst ongevraagd via het valluik weer naar buiten is zowat hetzelfde...
waar ook ter wereld, ik geniet altijd van jequote:Op donderdag 29 maart 2012 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vraag je nu aan mij of ik hier_van (hiervan) geniet?
Of vraag je aan Tita of ze hier van mij geniet?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ga je me nu proberen wijs te maken dat de bewaking weg is?
Aiii..jubileren per jaar nu? Oop en Omie zitten toch nog niet in de gevarenzone?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa en Oma, van harte gefeliciteerd met jullie 36ste trouwdag, namens alle fans en chatvrienden!!!
[ afbeelding ]
En niet te vergeten.. Mondje wijd open, om niets van dat lekkers te missen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar feestdag of geen feestdag, om zes uur stipt wordt er gegeten in Huize Oop!
Vandaag staat er andijvie met aardappeltjes en karbonade op de kaart. Oop geniet zichtbaar: het smaakt het lekkerst als je er even de ogen bij sluit!
[ afbeelding ]
Goh ist al weer 1 april ..gaat de tijd toch snel zeg..quote:Op zondag 1 april 2012 04:01 schreef Dieandere het volgende:
Breaking News
Er heeft een verrassende wending plaats gevonden in streamland![]()
Een mod van de zwaarst bewaakte chat van oop, heeft zich tijdens de afwezigheid van oop uit verveling naar boven gelikt tot broad caster van de ustream hulp chat![]()
Hij geeft nu niet alleen bans aan chatters maar ook bans aan een mede streamer die met open (leesbare) chat te werk gaat.![]()
Uiteraard noem ik geen namen, zo ben ik niet.
Kan wel zeggen dat het een bende is op de chats en ik soms struikel over wat los liggende bendebielzen.
Nog even ter aanvulling voor het geval er weer misverstanden ontstaan.
Die streamer kan nu dus niet zijn eigen chat op, hoe doorgeslagen in zijn rol van moderator.![]()
Uiteraard streamt hij gewoon door, ik ken hem toevallig en heeft hij wat tijd om bij te komen.![]()
Dat lijkt dan maar zo, want er is weinig interessanter dan de stream van Opa hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 06:47 schreef Marrije het volgende:
Klinkt interessanter dan de stream van opa.
Kun je nagaan wat Oop allemaal voor ons over heeft, de lieverd...!quote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef mootie het volgende:
Wat raar eigenlijk, elke avond achter je pc eten.
Je bedoelt eigenlijk voor de cameraquote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef mootie het volgende:
Wat raar eigenlijk, elke avond achter je pc eten.
Dit is simpel. Het is weer de schier onuitputtelijke bron andijviestamp met spekkies uit de vriezer en de magnetron.quote:Op maandag 2 april 2012 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Vast een preview van de Wat Eet Oop Vandaag Vraag... het is iig groen met wit en bruin, twijfel bij Oop ook...![]()
Pb zal zo wel met meer details komen!![]()
[ link | afbeelding ]
Boerenkool met worst!quote:Op maandag 2 april 2012 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Vast een preview van de Wat Eet Oop Vandaag Vraag... het is iig groen met wit en bruin, twijfel bij Oop ook...![]()
Pb zal zo wel met meer details komen!![]()
[ link | afbeelding ]
Mispoes!quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is simpel. Het is weer de schier onuitputtelijke bron andijviestamp met spekkies uit de vriezer en de magnetron.
Tsja, onderschat nooit het creatief vermogen van een omaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |