quote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, want die moeten volgende week nog van Twente winnen.
Dat doen ze sowieso nietquote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is Nelom maar.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij was maar een .. neger. Ja herinner ik mij aan die neger met zijn blundersssssss, hij gaf al die assistenquote:
88 en 90+1.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar blijven de zondagschoten van Ebecilio dan?!
"hij was maar een neger, in het zwart zonder wit. Hij was maar een neger, maar nuu iss hij doood".quote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij was maar een .. neger. Ja herinner ik mij aan die neger met zijn blundersssssss, hij gaf al die assisten
Reitsma. Vreselijke man idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is die commentator bij Ajax - RKC?
Wat een dooddoener
Theo Reitsma, maar die is geloof ik al over de pensioensleeftijd heen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is die commentator bij Ajax - RKC?
Wat een dooddoener
normaal is het ajax die andere keepers blesseert.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef Saind het volgende:
Volgende week mag m'n kat de toto invullen, denk dat die het beter doet dan ik
Dat was het moment dat ik het geluid uitzettequote:
Ik denk niet dat er iemand is die vandaag de toto 100% hadquote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef Saind het volgende:
Volgende week mag m'n kat de toto invullen, denk dat die het beter doet dan ik
Al bijna 70 jaar jaquote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Theo Reitsma, maar die is geloof ik al over de pensioensleeftijd heen.
Hoe doet Derksen het tot nu toe?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die vandaag de toto 100% had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |