Reitsma. Vreselijke man idd.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is die commentator bij Ajax - RKC?
Wat een dooddoener
Theo Reitsma, maar die is geloof ik al over de pensioensleeftijd heen.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
Wie is die commentator bij Ajax - RKC?
Wat een dooddoener
normaal is het ajax die andere keepers blesseert.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef Saind het volgende:
Volgende week mag m'n kat de toto invullen, denk dat die het beter doet dan ik
Dat was het moment dat ik het geluid uitzettequote:
Ik denk niet dat er iemand is die vandaag de toto 100% hadquote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef Saind het volgende:
Volgende week mag m'n kat de toto invullen, denk dat die het beter doet dan ik
Al bijna 70 jaar jaquote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Theo Reitsma, maar die is geloof ik al over de pensioensleeftijd heen.
Hoe doet Derksen het tot nu toe?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die vandaag de toto 100% had
Davids vs Gomesquote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
normaal is het ajax die andere keepers blesseert.
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"hij was maar een neger, in het zwart zonder wit. Hij was maar een neger, maar nuu iss hij doood".
Aldus Ben Cramer.
Zo ja dan kan die meteen rentenieren...quote:Op zondag 11 maart 2012 16:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die vandaag de toto 100% had
Dat is een heel ander naam jonguh!quote:
Alleen nu gaat 020 dus wel winnen. Staan die dadelijk 2e plus dat al die arrogante Ajacieden weer uit hun hol komen en weer een grote bek krijgenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:10 schreef leolinedance het volgende:
Mooi dat Twente verliest. PSV heeft nog kans
Wel als jij zo door blijft trollenquote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen nu gaat 020 dus wel winnen. Staan die dadelijk 2e plus dat al die arrogante Ajacieden weer uit hun hol komen en weer een grote bek krijgen
true thatquote:Op zondag 11 maart 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen nu gaat 020 dus wel winnen. Staan die dadelijk 2e plus dat al die arrogante Ajacieden weer uit hun hol komen en weer een grote bek krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |