Had per ongelijk met d dus wou verbeteren en en koos gelijk eerste verbetering bij Chrome. Dus geef google de schuld.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat je dat uberhaupt zo schrijft zegt genoeg
Waaromquote:Op zondag 11 maart 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n 150 #PSV-aanhangers wachten de spelersbus van #PSV op. Directeur #Sanders en technisch manager #Brands verlaten de #Herdgang nu al
Terecht wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegendoelpunt he.. dacht gelijk aan ajax.
Handtekeningenjagers?quote:Op zondag 11 maart 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n 150 #PSV-aanhangers wachten de spelersbus van #PSV op. Directeur #Sanders en technisch manager #Brands verlaten de #Herdgang nu al
Doe dat eens vakerquote:
Gefrustreerde boertjesquote:Op zondag 11 maart 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is niet zo handig, want die moeten volgende week nog van Twente winnen.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, want die moeten volgende week nog van Twente winnen.
Dat doen ze sowieso nietquote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is Nelom maar.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij was maar een .. neger. Ja herinner ik mij aan die neger met zijn blundersssssss, hij gaf al die assistenquote:
88 en 90+1.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar blijven de zondagschoten van Ebecilio dan?!
"hij was maar een neger, in het zwart zonder wit. Hij was maar een neger, maar nuu iss hij doood".quote:Op zondag 11 maart 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij was maar een .. neger. Ja herinner ik mij aan die neger met zijn blundersssssss, hij gaf al die assisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |