De 1-0 viel uit een cornerquote:
Ja daarom. En nu net weer.quote:
Haha, boos dat PSV verloren heeft.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus psv zelfs nec staat voor tegen twente..trouwens ajacied hoe kun je jezelf zo noemen en hier een grote bek hebben als je elke thuiswedstrijd in dit topic zit
Wij winnen van Twente.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het vervelende is dat Twente ook gewoon nog een keer moet verliezen voordat we die inhalen
Tegen Twente kun je ze genoeg aan rekenen maar dit slaat nergens op.. Twente had zo'n wedstrijd dat ALLES lukt..quote:Op zondag 11 maart 2012 15:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus psv zelfs nec staat voor tegen twente..trouwens ajacied hoe kun je jezelf zo noemen en hier een grote bek hebben als je elke thuiswedstrijd in dit topic zit
Nee dit vraag ik hem wekelijks maar krijg er nooit antwoord opquote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Haha, boos dat PSV verloren heeft.
Twente zit nog in de beker en EL die verslaat Ajax met 0 - 5 uit pure vermoeidheid bij die provinciaaltjesquote:Op zondag 11 maart 2012 15:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het vervelende is dat Twente ook gewoon nog een keer moet verliezen voordat we die inhalen
Speelt toch al wedstrijden achter elkaar matig. De drive die er aan het begin van 't seizoen wel was ontbreekt voor m'n gevoel een beetje.quote:
Tegen grote tegestanders weet Twente zich wel te motiveren, dus inderdaad, ajax gaat winnenquote:
Ja, om vervolgens vanuit een soort underdog positie veel beter dan normaal te spelenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vinden ze het daar leuk om schorsingen te pakken voor belangrijke wedstrijden?
Het maakt niet uit. Volgende week weer een mokerslag van de Westerse Hollanders aan de Duitsersquote:Op zondag 11 maart 2012 15:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ja, om vervolgens vanuit een soort underdog positie veel beter dan normaal te spelen
Haha, twente zit niet in de beker en juist bij ajax is de selectie nu smal.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente zit nog in de beker en EL die verslaat Ajax met 0 - 5 uit pure vermoeidheid bij die provinciaaltjes
Nog wel ja, niet lang meerquote:Op zondag 11 maart 2012 15:23 schreef Smoofie het volgende:
Kampioenuh ole ole !!!!
kampioenuh!!! kampioenuh!!!
kampioenuh ole ole !!!!!
Eenschquote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
DIe reclame van EL.
'Of stijgt Feyenoord opnieuw boven zichzelf uit in een topper?'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord doet gewoon niet onder voor de topploegen dit jaar. Stijgt dan ook niet boven zichzelf uit.
Oneens.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
DIe reclame van EL.
'Of stijgt Feyenoord opnieuw boven zichzelf uit in een topper?'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord doet gewoon niet onder voor de topploegen dit jaar. Stijgt dan ook niet boven zichzelf uit.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente zit nog in de beker en EL die verslaat Ajax met 0 - 5 uit pure vermoeidheid bij die provinciaaltjes
In topwedstrijden met name.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Feyenoord stijgt wel boven zich uit.
Nee, want Ajax echt niet > Feyenoordquote:Op zondag 11 maart 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Feyenoord stijgt wel boven zich uit.
douglas zal dan wel rood krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]Net of Jeanett vertongen elke week gaat scoren
Douglas peuzelt hem op en Wisgerhof scoort gewoon weer met afstandschot.
Aanval is de beste verdediging.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je dan een PSV verdediging krijgt en kans op de titel nog gaat verspelen
Als de buit al binnen isquote:Op zondag 11 maart 2012 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
douglas zal dan wel rood krijgen.
gaat niet geburenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Alles is nog mogelijk in deze competitie...zelfs psv kan gewoon nog kampioen worden
Ja als Rutten weg is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Alles is nog mogelijk in deze competitie...zelfs psv kan gewoon nog kampioen worden
hier reageer je wel op onze echte ajacied?waarom zou dat niet kunnen...tot nu toe verspeelt iedereen nog punten af en toequote:
Twente, 30%quote:Op zondag 11 maart 2012 15:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Maar niet met de cijfers die PSV nu neerzetquote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
hier reageer je wel op onze echte ajacied?waarom zou dat niet kunnen...tot nu toe verspeelt iedereen nog punten af en toe
Lucky ajax, said nuff.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
hier reageer je wel op onze echte ajacied?waarom zou dat niet kunnen...tot nu toe verspeelt iedereen nog punten af en toe
Nou ja, alles alles. Met Fredje aan het roer zou ik er niet zo veel vertrouwen in hebbenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Niemand evenaart Fred en zijn selectie.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar niet met de cijfers die PSV nu neerzet
Heb jij nou een hekel aan Ajacied4lf or ajacied422? Of allebei, dat zou ook terecht zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:28 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
in het aantal tegendoelpuntenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand evenaart Fred en zijn selectie.
Ik hoop het.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:30 schreef PizzaGeit het volgende:
Zie Feyenoord aan het eind van de rit nog 6e worden eigenlijk, met 1 punt achterstand op nummer 1 lucky Ajax ;/
Wij waren volgens jullie in de winterstop toch ook al geen kanshebber meer?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Als je Ajax nu nog als kandidaat ziet mag je PSV ook niet afschrijven nu.. Ajax heeft zoveel verprutst dan waren zij ook al uitgeschakeld. PSV maakt nog gewoon kans.
Domme trolletjes.
Waarom heb je dan die signature?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Als je Ajax nu nog als kandidaat ziet mag je PSV ook niet afschrijven nu.. Ajax heeft zoveel verprutst dan waren zij ook al uitgeschakeld. PSV maakt nog gewoon kans.
Domme trolletjes.
Oneens.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Helaas gaat AZ niet verliezenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef S0nic het volgende:
Twente zo blijven, AZ ook nog ff verliezen en Ajax staat gewoon bovenaan
Ik spreek niet voor de PSV groep want daar kun je ook niet mee discussieren, net als met 'jullie' Ajacieden. Maar ik zelf riep altijd dat Ajax afschrijven gewoon onzin is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wij waren volgens jullie in de winterstop toch ook al geen kanshebber meer?
Ajax komt net uit de slechte fase, bij PSV begint het pas.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Domme trolletjes.
De rest hoopt inderdaad al 2 jaar dat Feyenoord degradeert.quote:
Je zegt t zelf al, ''fan'' = successupporterquote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heel veel mensen die "fan" van Ajax zijn in het buitenland hoor :S
Meer mensen haten Ajax dan Feyenoord hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De rest hoopt inderdaad al 2 jaar dat Feyenoord degradeert.
Die heb je overalquote:Op zondag 11 maart 2012 15:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je zegt t zelf al, ''fan'' = successupporter
allebei want ze noemen zich ajacied en zitten elke thuiswedstrijd in dit topicquote:Op zondag 11 maart 2012 15:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb jij nou een hekel aan Ajacied4lf or ajacied422? Of allebei, dat zou ook terecht zijn.
Natuurlijk kan je iemand die 3 punten achterstaat of zo op de nummer 1 met nog 9 wedstrijden te gaan niet afschrijven, maar het is wel leuk om het te doenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik spreek niet voor de PSV groep want daar kun je ook niet mee discussieren, net als met 'jullie' Ajacieden. Maar ik zelf riep altijd dat Ajax afschrijven gewoon onzin is.
Komt doordat Feyenoord er al jaren niet meer toe doetquote:Op zondag 11 maart 2012 15:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meer mensen haten Ajax dan Feyenoord hoor
Dit zegt mijn pa ookquote:Op zondag 11 maart 2012 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax komt net uit de slechte fase, bij PSV begint het pas.
Tegenwoordig zie je meer op EDL van de wedstrijd dan in het stadion.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
allebei want ze noemen zich ajacied en zitten elke thuiswedstrijd in dit topic
Er zijn ook een stuk meer mensen fan van Ajax dan dat er fan van Feyenoord zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meer mensen haten Ajax dan Feyenoord hoor
Verlies begint net pas. Dus zelfvertrouwen neemt af. Voordat je dit weer terugwint ben je een paar weken verder.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit zegt mijn pa ook![]()
Het begint niet bij PSV, dat is al langer aan de gang maar dan hadden ze nog geluk met gelijke spelen of krappe winst.
Martijn Reuser.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef muzas het volgende:
Wie is die melaatse muppet die bij aja-rkc de 'deskundige' loopt uit te hangen? Hij heeft echt een kutstem
Het begon in de tweede helft tegen Feyenoord, toen Feyenoord 45 minuten lang beter was dan PSV en daarbij 2x scoorde. Toen won PSV nog met een gelukje.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit zegt mijn pa ook![]()
Het begint niet bij PSV, dat is al langer aan de gang maar dan hadden ze nog geluk met gelijke spelen of krappe winst.
En dan is het inmiddels exit EL, beker en titelquote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verlies begint net pas. Dus zelfvertrouwen neemt af. Voordat je dit weer terugwint ben je een paar weken verder.
Tja, ik ben fan van NEC maar heb ook geen seizoenskaartl. Ik woon in Utrecht en niemand in mijn familie of vriendenkring heeft een kaart dus dan zou ik daar in mn eentje zitten tussen mensen die ik niet ken.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ben er dit seizoen toch wel een aantal keer bij geweest + CL wedstrijdenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je laat je toch niet door anderen voorschrijven of je wel of geen "echte" fan of supporter bent? Toch zeker niet op FOK!?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tja, ik ben fan van NEC maar heb ook geen seizoenskaartl. Ik woon in Utrecht en niemand in mijn familie of vriendenkring heeft een kaart dus dan zou ik daar in mn eentje zitten tussen mensen die ik niet ken.
Eerder al, misschien zelfs nog voor.. maar 2e helft Heracles is een beter punt.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het begon in de tweede helft tegen Feyenoord, toen Feyenoord 45 minuten lang beter was dan PSV en daarbij 2x scoorde. Toen won PSV nog met een gelukje.
Ik ben het wel eens met jouw omschrijving ja, wat een irritante betweter ook. Beetje tegen Boerrigter zeggen dat ie tegen PSV nog niet mee moet doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef muzas het volgende:
Wie is die melaatse muppet die bij aja-rkc de 'deskundige' loopt uit te hangen? Hij heeft echt een kutstem
De scheurtjes hebben zich idd al ruimschoots van tevoren laten zien.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerder al, misschien zelfs nog voor.. maar 2e helft Heracles is een beter punt.
Nee hoor, maar ik vind het altijd zo'n stom argument. Al helpt het wel dat ik fan van NEC ben, dan word je niet snel een successupporter genoemd.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je laat je toch niet door anderen voorschrijven of je wel of geen "echte" fan of supporter bent? Toch zeker niet op FOK!?
Even een UI zoeken voor mijzelf.quote:en als NAC van PSV wint met 2 goals verschil neem ik een Lurling UI.
Of weer tegen twentequote:Op zondag 11 maart 2012 15:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Op de laatste speeldag.
Zien ze in Arnhem ook de schaal
Haha, lol. Kampioenschap interesseert me niet, NEC staat 2-0 voor ja.quote:
dit jaquote:
wacht maarquote:
Je moet JUIST pro-Ajax zijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, lol. Kampioenschap interesseert me niet, NEC staat 2-0 voor ja.
Al zit mijn vriend nu bij Feyenoord, dus pro-Ajax zal ik maar niet zijn dan.
Feyenoord wordt kampioen. PUNTquote:
Die had geen zin in de volgende wedstrijdquote:Op zondag 11 maart 2012 15:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat deed die Ramos nou weer, wat een vreemde vent
Hij heeft ook nog kloons met twente,feijenoord en psvquote:
Europees...quote:Op zondag 11 maart 2012 15:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Europees ben ik dat ook wel altijd. Dan zit 'ie me altijd boos aan te kijken.
Ja precies, dus ik ben voor elke Nederlandse club in het buitenland. Maar mijn vriend is altijd anti-Ajax.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Europees...![]()
Dan ben ik pro-Nederland.
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef Merkie het volgende:
Zuivere strafschop Feyenoord wordt onthouden, KNJB.
Ja schuld van Ajaxquote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef Merkie het volgende:
Zuivere strafschop Feyenoord wordt onthouden, KNJB.
Jij mag hem ook kopen want jij snapt er duidelijk ook geen kneup van.. dit is al de 4e keer op rij dat PSV uit verliest bij NACquote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, het is ongeveer net zo waarschijnlijk als PSV die verliest van NAC...
Oh, wacht...
Dan moet jij juist Pro-Ajax zijn, beetje pesten en irriteren is leuk.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja precies, dus ik ben voor elke Nederlandse club in het buitenland. Maar mijn vriend is altijd anti-Ajax.
KNJBquote:
Ach, jullie hebben wel een leuke 2e keeper.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan moet jij juist Pro-Ajax zijn, beetje pesten en irriteren is leuk.
IK SNAP NIETquote:Op zondag 11 maart 2012 15:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja precies, dus ik ben voor elke Nederlandse club in het buitenland. Maar mijn vriend is altijd anti-Ajax.
Dit. Het wordt weer spannend tot het einde.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:45 schreef GGMM het volgende:
De hele top 6 binnen zes punten idd. Wat een competitie weer
De Graafschapquote:Op zondag 11 maart 2012 15:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Tegen wie moet Twente de inhaal wedstrijd eigenlijk spelen?
3e keeper is ook heel leuk.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben wel een leuke 2e keeper.
De Graafschap.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Tegen wie moet Twente de inhaal wedstrijd eigenlijk spelen?
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:47 schreef bianconeri het volgende:
Hoezo een lucky Ajax? Ook heel erg typisch voor het Ajax van nu.
Voetballend bakken ze er geen ene bal van, dat je bv Koppers/Ozbilliz en noem maar op erin hebt zegt genoeg. Maar toch hebben ze altijd die mazzel dat ze nog scoren(door een super blunder).
Waarom altijd jouw god erbij halen?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
GOD HELPT ONS.
GOD HELPT ONS
FORZA GRAAFSCHAP FORZA GRAAFSCHAP
Toen Robben op Casillas afging had Casillas beter met z'n kop tegen de paal kunnen beuken, dan had de scheids zeker afgefloten.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:47 schreef RvLaak het volgende:
kut scheids had af moeten fluiten2 spelers met hoofdletsel op het veld
Nog ff, ze koppen elkaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:47 schreef RvLaak het volgende:
kut scheids had af moeten fluiten2 spelers met hoofdletsel op het veld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:49 schreef starla het volgende:
Het kan nog Twente, het kan nog!Had 6-0 gestaan als jij zou kijken, dus prima uitslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |