Nee, hij wordt niet eerst uitgefloten om vervolgens een hattrick te maken en daarna vereerd te worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie duizend keer Cabral langskomen hier.
Treedt hij in de voetsporen van Ebecilio?
quote:Op zondag 11 maart 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
Natuurlijk gaan jullie joodjes het daar niet mee eens zijn omdat jullie dat niet in kunnen zien vanwege de roze bril.
Een kwart? We hebben geloof ik in totaal 3 wedstrijden met de "echte" voorhoede gespeeldquote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jongen, als Ajax kampioen wordt dan is het een wereldprestatie, een kwart van het seizoen speelde we met het tweede elftal.
bitch please, Ebecilio heeft het van Cabral.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie duizend keer Cabral langskomen hier.
Treedt hij in de voetsporen van Ebecilio?
En twente heeft een wedstrijd minder....wat is je punt ?quote:
Heeft Cabral al gescoord dit seizoen dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bitch please, Ebecilio heeft het van Cabral.
tegen heerenveen, roda jc.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft Cabral al gescoord dit seizoen dan?
sowieso tegen Roda..quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeacht wie er kampioen wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
Eerlijk is eerlijk als Ajax kampioen wordt heeft dat veel meer te maken met het falen van de rest dan wat ze zelf laten zien.
ja man.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat betekent andersom dat dat 'de rest' hun 'kwaliteiten' niet weet te benutten als het er op aan komt, wat bij een competetieve sport wel een vereiste is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
Eerlijk is eerlijk als Ajax kampioen wordt heeft dat veel meer te maken met het falen van de rest dan wat ze zelf laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |