Verlies begint net pas. Dus zelfvertrouwen neemt af. Voordat je dit weer terugwint ben je een paar weken verder.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit zegt mijn pa ook![]()
Het begint niet bij PSV, dat is al langer aan de gang maar dan hadden ze nog geluk met gelijke spelen of krappe winst.
Martijn Reuser.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef muzas het volgende:
Wie is die melaatse muppet die bij aja-rkc de 'deskundige' loopt uit te hangen? Hij heeft echt een kutstem
Het begon in de tweede helft tegen Feyenoord, toen Feyenoord 45 minuten lang beter was dan PSV en daarbij 2x scoorde. Toen won PSV nog met een gelukje.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit zegt mijn pa ook![]()
Het begint niet bij PSV, dat is al langer aan de gang maar dan hadden ze nog geluk met gelijke spelen of krappe winst.
En dan is het inmiddels exit EL, beker en titelquote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verlies begint net pas. Dus zelfvertrouwen neemt af. Voordat je dit weer terugwint ben je een paar weken verder.
Tja, ik ben fan van NEC maar heb ook geen seizoenskaartl. Ik woon in Utrecht en niemand in mijn familie of vriendenkring heeft een kaart dus dan zou ik daar in mn eentje zitten tussen mensen die ik niet ken.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
allebei want ze noemen zich ajacied en zitten elke thuiswedstrijd in dit topic
Ben er dit seizoen toch wel een aantal keer bij geweest + CL wedstrijdenquote:Op zondag 11 maart 2012 15:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
allebei want ze noemen zich ajacied en zitten elke thuiswedstrijd in dit topic
Je laat je toch niet door anderen voorschrijven of je wel of geen "echte" fan of supporter bent? Toch zeker niet op FOK!?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tja, ik ben fan van NEC maar heb ook geen seizoenskaartl. Ik woon in Utrecht en niemand in mijn familie of vriendenkring heeft een kaart dus dan zou ik daar in mn eentje zitten tussen mensen die ik niet ken.
Eerder al, misschien zelfs nog voor.. maar 2e helft Heracles is een beter punt.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het begon in de tweede helft tegen Feyenoord, toen Feyenoord 45 minuten lang beter was dan PSV en daarbij 2x scoorde. Toen won PSV nog met een gelukje.
Ik ben het wel eens met jouw omschrijving ja, wat een irritante betweter ook. Beetje tegen Boerrigter zeggen dat ie tegen PSV nog niet mee moet doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:34 schreef muzas het volgende:
Wie is die melaatse muppet die bij aja-rkc de 'deskundige' loopt uit te hangen? Hij heeft echt een kutstem
De scheurtjes hebben zich idd al ruimschoots van tevoren laten zien.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerder al, misschien zelfs nog voor.. maar 2e helft Heracles is een beter punt.
Nee hoor, maar ik vind het altijd zo'n stom argument. Al helpt het wel dat ik fan van NEC ben, dan word je niet snel een successupporter genoemd.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je laat je toch niet door anderen voorschrijven of je wel of geen "echte" fan of supporter bent? Toch zeker niet op FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |