PSV, niets... Eindhoven.... Tja, da's een wat lastiger verhaalquote:Op zondag 11 maart 2012 13:59 schreef S0nic het volgende:
Maar wat ik me afvraag hoeveel geld moet PSV gaan uitgeven voordat ze weer kampioen worden?
Nou begrijp ik waarom NAC er tegen ajax niks van bakte, met al die ex-ajax spelersquote:Op zondag 11 maart 2012 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Bonavacia heeft toch ook een Ajax-verleden
thanksquote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Manolev rood, 41ste minuut.
Schilder rood, 60ste minuut.
En dus 3-1, 2-1 bij rust.
Badumtss.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij zn Lenzen in heeft kopt hij wel beter.
Goeie grap men.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de beste grap die tot nu toe gemaakt is.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
keer je been 20 cm de lucht en hij heb koppijnquote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef starla het volgende:
Bij mertens is het al snel gevaarlijk spel.
Dat wel, Messi is net zo groot(?) en die heeft er minder last van...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef starla het volgende:
Bij mertens is het al snel gevaarlijk spel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef TheDutchguy het volgende:
Was het een terechte rode kaart voor Manolev?
Bij Manolev waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef TheDutchguy het volgende:
De grootste grap is toch wel de aanname dat Lens evt. een goede kopbal zou kunnen producerenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de beste grap die tot nu toe gemaakt is.
Noujah, als fc eindhoven in de eredivisie komt, dan gaan ze wel wat uitgeven. Anders maar weer hurenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV, niets... Eindhoven.... Tja, da's een wat lastiger verhaal
Mij is altijd verteld dat herhaling de kracht van leren is, dus nog maar eens...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef DeTolk het volgende:
Kom net weer thuis, en ik kan m'n ogen niet geloven.
Rutten morgen bij het UWV
Gemeentegelden aanwenden.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat herhaling de kracht van leren is, dus nog maar eens...
PSV kan een ontslag van Rutten helemaal niet betalen.
2x Geel, waren wel terecht.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef TheDutchguy het volgende:
Was onterecht, wedstrijd zal dus nog wel worden overgespeeld zonder NAC publiek.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef TheDutchguy het volgende:
Dat ding heeft me wel een BK-menu gekost.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat stopt mijn mobiele EL-stream er ineens mee.
een maand of 4 salaris moet kunnen hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat herhaling de kracht van leren is, dus nog maar eens...
PSV kan een ontslag van Rutten helemaal niet betalen.
Heb je er in ieder geval nog iets aan gehad.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ding heeft me wel een BK-menu gekost.
Dude, PSV heeft minder geld dan Feyenoordquote:Op zondag 11 maart 2012 14:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
een maand of 4 salaris moet kunnen hoor.
Dat salaris moeten ze ook betalen als hij aanblijft. Als ze Cocu het seizoen laten afmaken zijn dat geen extra kosten. Geen probleem dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dude, PSV heeft minder geld dan Feyenoord
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij een goed begin van de voetbal zondag bezorgen, hoezo?
Zijn contract moeten ze afkopen bij ontslag, tenminste... Ik ga er vanuit dat Rutten wel zo'n clausule erin heeft onderhandelt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat salaris moeten ze ook betalen als hij aanblijft. Als ze Cocu het seizoen laten afmaken zijn dat geen extra kosten. Geen probleem dus.
Swansea gaat ook punt(en) pakken tegen City straks.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij een goed begin van de voetbal zondag bezorgen, hoezo?
Ga bij hem langs om hem een knuffel te geven.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is wel jammer dit voor Rutten. Ik gun hem dit niet. Hij is zo'n tedere man.²
Ik volg slechts de eredivisiequote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Swansea gaat ook punt(en) pakken tegen City straks.
Dit herrinert mij eraan dat ik gister MOTD vergeten ben te kijkenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Swansea gaat ook punt(en) pakken tegen City straks.
hoe kan je live streamen van je mobiel?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat stopt mijn mobiele EL-stream er ineens mee.
Bij de meeste clubs is datquote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef ajacied4lf het volgende:
NAC kan ook alleen tegen PSV voetballen
Met zo'n gratis EL-mobiel-abonnement. Is nu niet meer gratis te krijgen, alleen voor 5 euro per maand (quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoe kan je live streamen van je mobiel?
Sommige mensen willen het vanavond pas zien/weten hequote:Op zondag 11 maart 2012 14:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoezo spoiler. Het is live op nu, ik heb tv op BBC staan, stream op ED
Precies. Vandaar de TT.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef JeMoeder het volgende:
Ik snap dus dat we hier wel de stand van ED mogen bespreken, niet van andere comps?
Struisvogelgedragquote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sommige mensen willen het vanavond pas zien/weten he
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef JeMoeder het volgende:
Ik snap dus dat we hier wel de stand van ED mogen bespreken, niet van andere comps?
Vorige week was er ook een live wedstrijd op BBC, maar da's dus niet uit de Premier League.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoezo spoiler. Het is live op nu, ik heb tv op BBC staan, stream op ED
Da's juist lachen man, dan is alles een verrassingquote:
Af blijven wachten, ik herhaal het nog maar eens... RKC staat boven Utrecht... Kan dus makkelijk winnen van Ajaxquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is over met Rutten.Hij heeft leuke dingen gedaan voor Twente en Ajax, jammer. [ afbeelding ]
Rutten is een Twente man. Vandaar vorige week.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is over met Rutten.Hij heeft leuke dingen gedaan voor Ajax, jammer. [ afbeelding ]
Vooral die vertrouwensboost voor Twente zal niemand vergeten.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is over met Rutten.Hij heeft leuke dingen gedaan voor Ajax, jammer. [ afbeelding ]
fr begon daarmee.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef Nober het volgende:
Ik verstond ''Twente bedankt'', zovan goed dat jullie ons hebben laten zien hoe het moet ofzo.
Op de training is ie briljant. Denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:12 schreef franklop het volgende:
heeft vennegoor eigenlijk al gescoord dit seizoen?
Fred zou idd gewoon Manolev in de spits moeten zetten ofzo. Het is toch z'n laatste wedstrijd. Kan hem 't schelen.quote:
Hij is belangrijk in de kleedkamer.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op de training is ie briljant. Denk ik.
Deze maand.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:13 schreef S0nic het volgende:
Wanneer gaat Twente die inhaalwedstrijd nou eens spelen, das echt al van voor de winterstop ofzo.
Tijdens de bekerwedstrijden toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:13 schreef S0nic het volgende:
Wanneer gaat Twente die inhaalwedstrijd nou eens spelen, das echt al van voor de winterstop ofzo.
Om lampjes te verwisselen misschien.quote:
Welkomquote:Op zondag 11 maart 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fred zou idd gewoon Manolev in de spits moeten zetten ofzo. Het is toch z'n laatste wedstrijd. Kan hem 't schelen.
Speelde hij ook al niet tegen Twente?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:13 schreef tech4u het volgende:
Wees niet gevreesd, mijn PSV liefhebbende kameraden. JAAAN VENNEGOOR OF HESSELINK IS HERE!!!!!!
"Jongens maak zelf even een opstelling, ik ga even naar het café"quote:Op zondag 11 maart 2012 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fred zou idd gewoon Manolev in de spits moeten zetten ofzo. Het is toch z'n laatste wedstrijd. Kan hem 't schelen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh kut.Kom net 15 min geleden binnen, moest zelf voetballen.
y u mad thoquote:Op zondag 11 maart 2012 14:15 schreef Greenpeas het volgende:
Die commentator schiet er zelf natuurlijk 3 in.
Als hij in de spits gespeeld had was dat nooit gebeurd.quote:
Nee, dat doet Lens wel voor hemquote:Op zondag 11 maart 2012 14:15 schreef Greenpeas het volgende:
Die commentator schiet er zelf natuurlijk 3 in.
Gewonnen?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh kut.Kom net 15 min geleden binnen, moest zelf voetballen.
Dit. Tactische blunder van Fred.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als hij in de spits gespeeld had was dat nooit gebeurd.
Twente?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef Einthovuh het volgende:
Voorspelbare reacties. Maar neeKga wat nuttigs doen dadelijk.
dadelijkquote:Op zondag 11 maart 2012 14:17 schreef Einthovuh het volgende:
Voorspelbare reacties. Maar neeKga wat nuttigs doen dadelijk.
Ah, je hebt de kampioenswedstrijd gespeeld, begrijp ik?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gasten kregen met 4-2 vol op de broek man!We kunnen nog kampioen worden.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De faal wordt groter en groter...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dan zou ik m'n pc monitor moeten slopenHeb stream.
Heb 't over mijn team he? Niet over Feyenoord. Maar dan nog idd.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dan zou ik m'n pc monitor moeten slopenHeb stream.
Hij heeft de wedstrijd wel bepaalt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:18 schreef Greenpeas het volgende:
Manolev 5% stemmen voor Man of the Match.. Episch..
Heerenveen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Tegen wie moet PSV volgende week eigenlijk?
Man, op volle sterkte kon PSV al niet winnen van fucking NAC... Heerenveen pakt volgende week gewoon 3 puntenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Labyad volgende week er niet bij. Nu strootman nog en volgende week kunnen ze weer op hun bek gaan.
Heerenveen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Heerenveen. En de week daarna Ajaxquote:Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Beide thuis?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heerenveen. En de week daarna Ajax
Oh nice, Feyenoord gaat dus iig, Heerenveen, Ajax of PSV inhalen als ze nu gaan winnenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:15 schreef BigSmurf het volgende:
Ontwaken op zondagmiddag wordt op deze manier elke week leuker.![]()
Nou, nog 2 'finales' die ze gaan verliezen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zet in op 1 punt, thuis tegen ADO.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:22 schreef Oliver23 het volgende:
Programma PSV:
Europa League: PSV - Valencia
competitie: PSV - SC Heerenveen
beker: SC Heerenveen - PSV
competitie: Ajax - PSV
competitie: PSV - VVV Venlo
competitie: RKC Waalwijk - PSV
competitie: PSV - AZ
competitie: PSV - NEC
competitie: Roda JC - PSV
competitie: PSV - ADO Den Haag
competitie: Excelsior - PSV
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:23 schreef TWP het volgende:
Zo, dan mogen nu de echte titelkandidaten aan de slag.
Neequote:
quote:
En Arno Vermeulen, Jan van Halst, Jan Mulder, geen Waterreus volgens Teletekst.quote:
Als mijn voorspelling (4 punten erbij voor de rest van de competitie) uitkomt, zijn ze echt kansloosquote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef DennisDeBengel het volgende:
PSV heeft op het eind een makkelijk programma, dus ik schrijf ze nog niet af.
Heeft snel afgebeld natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En Arno Vermeulen, Jan van Halst, Jan Mulder, geen Waterreus volgens Teletekst.
Heeft Heerenveen geen beter doelsaldo dan PSV?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi begin van de middag.
Mijn voorspelling van de stand:
1 TWENTE 51
2 AZ 49
3 Ajax 49
4 PSV 48
5 Heerenveen 48
6 Feyenoord 47
2 seizoenen geleden deed Feijenoord het beter dan nu.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]Ik mag dromen ja
Iets wat wij Feyenoord fans al jaren niet meer kunnen
quote:
Dat was meer geluk: nu is er echt uitzicht een constante titelkandidaadschap, dankzij VGEELquote:Op zondag 11 maart 2012 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden deed Feijenoord het beter dan nu.
Dat dusquote:Op zondag 11 maart 2012 14:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat was meer geluk: nu is er echt uitzicht een constante titelkandidaadschap, dankzij VGEEL![]()
En de winst van Everton maar niet het verlies van Liverpool.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:28 schreef Oliver23 het volgende:
Johan Derksen voorspelde de winst van NAC Breda vrijdagavond al
http://www.dailymotion.co(...)en-kan-acteren_sport
quote:
Spoil nou eensquote:Op zondag 11 maart 2012 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
En de winst van Everton maar niet het verlies van Liverpool.
Vlaggen toeters en bellen.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Syntix het volgende:
Die commentator bij Ajax - RKC. Ze moeten echt eens engelse commentatoren vinden voor de eredivisie, want dit is gewoon drama
Reitsma. Die praat idd alsof z'n vrouw net dood is.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Syntix het volgende:
Die commentator bij Ajax - RKC. Ze moeten echt eens engelse commentatoren vinden voor de eredivisie, want dit is gewoon drama
RKC staat hoger dan Utrecht Ajax staat hoger dan Feyenoord.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]tuurlijk, de meest vermakelijk wedstrijd krijgt de beste plek. Of wil je nu beweren dat de rest zulke leuke affiches zijn?
Hmm, goed punt...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
RKC staat hoger dan Utrecht Ajax staat hoger dan Feyenoord.
Streams vaak met Engels commentaarquote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Reitsma. Die praat idd alsof z'n vrouw net dood is.
Hij geeft heel vaak het commentaar bij Ajax. Echt een hele dode man ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:30 schreef Syntix het volgende:
Ook áltijd klassiekersquote:Op zondag 11 maart 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij geeft heel vaak het commentaar bij Ajax. Echt een hele dode man ja.
Kan toch niet? Twente sowieso wedstrijd minder gespeeldquote:Op zondag 11 maart 2012 14:32 schreef starla het volgende:
Zou wel geniaal zijn als AZ en twente verzaken en ajax van 5 naar plek 1 gaat.
Ja maar Twente heeft ook nog een wedstrijd te goed hè.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:32 schreef starla het volgende:
Zou wel geniaal zijn als AZ en twente verzaken en ajax van 5 naar plek 1 gaat.
Alsof Twente wat kan uithalen tegen De Graafschapquote:Op zondag 11 maart 2012 14:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar Twente heeft ook nog een wedstrijd tegoed hè.
Dus? Ze staan dan gewoon op 1.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan toch niet? Twente sowieso wedstrijd minder gespeeld
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:32 schreef Hamilcar het volgende:
Je hoorde alleen de vogels en het klikken van de fotocamera's.
Zeker een PSV-erquote:Op zondag 11 maart 2012 14:34 schreef BossBoss87 het volgende:
Huh?? 13stream sopcast is oflline. weet iemand of er een sopcast link is met feyenoord - utrecht die het wel doet?
Nee hoor, doet mij ook niets. Maar ik heb dan ook niets met oud-voetballers die dood gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet ik me zorgen maken als ik geen kippenvel kreeg during the one minute silence?²
Nee, ik heb die Smolarek niet meegemaakt en dacht even dat Ebi overleden was toen ik het hoorde.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet ik me zorgen maken als ik geen kippenvel kreeg during the one minute silence?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |