PSV, niets... Eindhoven.... Tja, da's een wat lastiger verhaalquote:Op zondag 11 maart 2012 13:59 schreef S0nic het volgende:
Maar wat ik me afvraag hoeveel geld moet PSV gaan uitgeven voordat ze weer kampioen worden?
Nou begrijp ik waarom NAC er tegen ajax niks van bakte, met al die ex-ajax spelersquote:Op zondag 11 maart 2012 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Bonavacia heeft toch ook een Ajax-verleden
thanksquote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Manolev rood, 41ste minuut.
Schilder rood, 60ste minuut.
En dus 3-1, 2-1 bij rust.
Badumtss.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij zn Lenzen in heeft kopt hij wel beter.
Goeie grap men.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de beste grap die tot nu toe gemaakt is.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
keer je been 20 cm de lucht en hij heb koppijnquote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef starla het volgende:
Bij mertens is het al snel gevaarlijk spel.
Dat wel, Messi is net zo groot(?) en die heeft er minder last van...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef starla het volgende:
Bij mertens is het al snel gevaarlijk spel.
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef TheDutchguy het volgende:
Was het een terechte rode kaart voor Manolev?
Bij Manolev waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef TheDutchguy het volgende:
De grootste grap is toch wel de aanname dat Lens evt. een goede kopbal zou kunnen producerenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de beste grap die tot nu toe gemaakt is.
Noujah, als fc eindhoven in de eredivisie komt, dan gaan ze wel wat uitgeven. Anders maar weer hurenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV, niets... Eindhoven.... Tja, da's een wat lastiger verhaal
Mij is altijd verteld dat herhaling de kracht van leren is, dus nog maar eens...quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef DeTolk het volgende:
Kom net weer thuis, en ik kan m'n ogen niet geloven.
Rutten morgen bij het UWV
Gemeentegelden aanwenden.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat herhaling de kracht van leren is, dus nog maar eens...
PSV kan een ontslag van Rutten helemaal niet betalen.
2x Geel, waren wel terecht.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef TheDutchguy het volgende:
Was onterecht, wedstrijd zal dus nog wel worden overgespeeld zonder NAC publiek.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:01 schreef TheDutchguy het volgende:
Dat ding heeft me wel een BK-menu gekost.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat stopt mijn mobiele EL-stream er ineens mee.
een maand of 4 salaris moet kunnen hoor.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat herhaling de kracht van leren is, dus nog maar eens...
PSV kan een ontslag van Rutten helemaal niet betalen.
Heb je er in ieder geval nog iets aan gehad.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ding heeft me wel een BK-menu gekost.
Dude, PSV heeft minder geld dan Feyenoordquote:Op zondag 11 maart 2012 14:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
een maand of 4 salaris moet kunnen hoor.
Dat salaris moeten ze ook betalen als hij aanblijft. Als ze Cocu het seizoen laten afmaken zijn dat geen extra kosten. Geen probleem dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dude, PSV heeft minder geld dan Feyenoord
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij een goed begin van de voetbal zondag bezorgen, hoezo?
Zijn contract moeten ze afkopen bij ontslag, tenminste... Ik ga er vanuit dat Rutten wel zo'n clausule erin heeft onderhandelt.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat salaris moeten ze ook betalen als hij aanblijft. Als ze Cocu het seizoen laten afmaken zijn dat geen extra kosten. Geen probleem dus.
Swansea gaat ook punt(en) pakken tegen City straks.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij een goed begin van de voetbal zondag bezorgen, hoezo?
Ga bij hem langs om hem een knuffel te geven.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is wel jammer dit voor Rutten. Ik gun hem dit niet. Hij is zo'n tedere man.²
Ik volg slechts de eredivisiequote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Swansea gaat ook punt(en) pakken tegen City straks.
Dit herrinert mij eraan dat ik gister MOTD vergeten ben te kijkenquote:Op zondag 11 maart 2012 14:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Swansea gaat ook punt(en) pakken tegen City straks.
hoe kan je live streamen van je mobiel?quote:Op zondag 11 maart 2012 14:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat stopt mijn mobiele EL-stream er ineens mee.
Bij de meeste clubs is datquote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef ajacied4lf het volgende:
NAC kan ook alleen tegen PSV voetballen
Met zo'n gratis EL-mobiel-abonnement. Is nu niet meer gratis te krijgen, alleen voor 5 euro per maand (quote:Op zondag 11 maart 2012 14:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoe kan je live streamen van je mobiel?
Sommige mensen willen het vanavond pas zien/weten hequote:Op zondag 11 maart 2012 14:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoezo spoiler. Het is live op nu, ik heb tv op BBC staan, stream op ED
Precies. Vandaar de TT.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef JeMoeder het volgende:
Ik snap dus dat we hier wel de stand van ED mogen bespreken, niet van andere comps?
Struisvogelgedragquote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sommige mensen willen het vanavond pas zien/weten he
Jaquote:Op zondag 11 maart 2012 14:09 schreef JeMoeder het volgende:
Ik snap dus dat we hier wel de stand van ED mogen bespreken, niet van andere comps?
Vorige week was er ook een live wedstrijd op BBC, maar da's dus niet uit de Premier League.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoezo spoiler. Het is live op nu, ik heb tv op BBC staan, stream op ED
Da's juist lachen man, dan is alles een verrassingquote:
Af blijven wachten, ik herhaal het nog maar eens... RKC staat boven Utrecht... Kan dus makkelijk winnen van Ajaxquote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is over met Rutten.Hij heeft leuke dingen gedaan voor Twente en Ajax, jammer. [ afbeelding ]
Rutten is een Twente man. Vandaar vorige week.quote:Op zondag 11 maart 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is over met Rutten.Hij heeft leuke dingen gedaan voor Ajax, jammer. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |