Ook zo achterlijk die blow ups, inwerkelijkheid ziet mijn maps icoontje er scherper uit dan de retina-blow up dus ik snap de waarde er niet van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:55 schreef Aether het volgende:
Ars Technica iPad review
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:47 schreef stijn_ het volgende:
ik gebruik voor mijn pdf's gewoon iBooks, standaard app van iOS. werkt prima als je enkel wilt lezen.
dan zet je ze in dropbox?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:54 schreef dotKoen het volgende:
Dat is waar. Maar het beheren van PDF's in iTunes vind ik niet zo handig.
Het beheren van alle bestanden is kut op iOS.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:54 schreef dotKoen het volgende:
Dat is waar. Maar het beheren van PDF's in iTunes vind ik niet zo handig.
GoodReader werkt anders prima op de iPad, hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef dotKoen het volgende:
Ga vanavond mijn eerste iPad halen. Zoek nog wat tips voor apps.
Zo heb ik een hoop vakliteratuur als eBook in PDF-vorm. Wat is volgens jullie de handigste manier om die PDF's te beheren en op mijn iPad te bekijken? GoodReader is vrij populair, maar dat ziet er niet echt uit als een hele elegante app.
Aan de doos? Op de doos van de iPad2 staat op de sticker "ipad2". op de doos van de iPad 3 staatgewoon iPad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar kan je zien dat de ipad een ipad3 is?
Ik heb dus al jaren de iPad 3quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:35 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Aan de doos? Op de doos van de iPad2 staat op de sticker "ipad2". op de doos van de iPad 3 staatgewoon iPad.
Aan het apparaat? Een blik op het scherm is voldoende
Wat ik wel relaxt vind, ik kon het van te voren nergens vinden, is dat mn iPad3 in mn bluetooth toetsenbord van Zagg past. Het past nog maar net, maar dat is prima ^_^.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:36 schreef Pheno het volgende:
En het is 0.6mm dikker. Volgens vele reviewsites echt een minpunt
Achtergrondplaatje van de iPad op de doos is anders :pquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:35 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Aan de doos? Op de doos van de iPad2 staat op de sticker "ipad2". op de doos van de iPad 3 staatgewoon iPad.
Aan het apparaat? Een blik op het scherm is voldoende
je hebt het nieuws de afgelopen week niet gevolgd? De verkooprecords zeggen toch wel genoeg over de vraag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:06 schreef Palomar het volgende:
Vraag me nl. wel af hoeveel vraag er nog eigenlijk is naar zo'n nieuwe iPad.
Groot deel van de doelgroep heeft al de beschikking tot een iPad. Aankoop verloopt nu verspreider over de tijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:57 schreef Catch22- het volgende:
Ik lees op tweakers dat nergens rijen van formaat waren en er overal voorraad was. Dat was wel anders bij de vorige launches. Toen duurde het echt weken voor je zonder voorinschrijving een iPad kon kopen.
Apple heeft blijkbaar een hele grote voorraad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:57 schreef Catch22- het volgende:
Ik lees op tweakers dat nergens rijen van formaat waren en er overal voorraad was. Dat was wel anders bij de vorige launches. Toen duurde het echt weken voor je zonder voorinschrijving een iPad kon kopen.
Apples website houdt wel 1-2 weken levertijd aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:57 schreef Catch22- het volgende:
quote:Some Smart Covers Not Working Properly on New iPad
It appears that some iPad Smart Covers aren't working properly with the new iPad, including older Apple Smart Covers. The new iPad has a slight change in how its magnets work. Apple has reversed the polarity of one set of magnets related to the sleep/wake sensor that turns the iPad off when the Smart Cover is closed. As a result, older Smart Covers, that weren't designed with this change in mind, fail to turn the new iPad off when they're closed.
Mark Booth has more details as to why Apple choose to make the change:
‘I've learned why Apple decided to use a polarity sensitive switch in the new iPad 3. Some iPad 2 customers were having issues with their iPads entering sleep mode when they flipped Apple's Smart Cover around flat behind their iPad 2. Since the iPad 2's sleep/wake sensor wasn't polarity specific, it could sometimes be triggered from the magnet being positioned at the rear of the iPad. By changing to a sensor that requires the correct polarity, the problem is eliminated.’
Booth also notes that Apple is replacing older Apple Smart Covers at Apple Stores for customers who ask. New iPad owners having difficulties with third-party smart cover-compatible cases should contact their case-makers for possible resolutions.
Bang dat je matties anders niet in de gaten hebben dat JIJ de nieuwe iPad wel hebt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar kan je zien dat de ipad een ipad3 is?
Geen 0.6mm, maar 0.6cm. Niet de feiten verdraaien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:36 schreef Pheno het volgende:
En het is 0.6mm dikker. Volgens vele reviewsites echt een minpunt
nee, er waren ook geen rijenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:07 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Apple heeft blijkbaar een hele grote voorraad.
Dat zijn geen rijen man, die zijn binnen een half uur, uurtje afgehandeldquote:
Je hebt het nieuwsbericht gemist dat er tijdens de launch meer iPads werden verkocht als bij de iPad 2? Er was gewoon een veel grotere voorraad dan de vorige keer, zodat Apple geen nee-verkopen hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |