SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
Nee, dat dat geplant is door ouders en familie en dat het uberhaupt aanwezig is veronderstel jij. Veel mensen, jij en alle andere Turkse kuffar die dit land inhabiteren zeker? Turkse moslims zullen jouw boodschap nooit en nimmer goedkeuren.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat zaadje van haat is door zijn ouders en familie al geplant. Daar hoeven wij niks aan te doen. Leuk dat je over "we" spreekt. Spreek liever voor jezelf, ik denk dat veel mensen dat op prijs zullen stellen.
Je noemt jezelf een moslim, maar dat wil ik niet geloven. Ik wil niet geloven dat iemand die zulke woorden van een bepaald persoon, hoe oud diegene ook is, niet gewoon afkeurt, een moslim is.
Leuk dat je het voor hem wilt opnemen maar wees dan wel gewoon consequent. Je valt Ayca aan op een grap terwijl degene die haar met zulke grove woorden toespreekt buiten beeld word gelaten.
En we have a winner! Arcadia, de moslim die zich beter voelt dan de "Turkse kuffar".quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, dat dat geplant is door ouders en familie veronderstel jij. Veel mensen, jij en alle andere Turkse kuffar die dit land inhabiteren zeker?
Ga je schamenquote:All mankind is from Adam and Eve, an Arab has no superiority over a non-Arab nor a non-Arab has any superiority over an Arab; also a white has no superiority over black nor a black has any superiority over white except by piety and good action. Learn that every Muslim is a brother to every Muslim and that the Muslims constitute one brotherhood. Nothing shall be legitimate to a Muslim which belongs to a fellow Muslim unless it was given freely and willingly. Do not, therefore, do injustice to yourselves.
-De Profeet Mohammed (vzmh)
Waar heb ik gezegd dat ik beter of meer was dan jij of iemand anders op dit forum? Dat is juist wat je uit jouw impliciete boodschappen kan halen, aangezien jouw soort verschillen erkent tussen Turken en Koerden en jij een kant kiest, plaats jij je eigen belang boven die van anderen, dat is infantiel in zijn aard. Ik zeg JUIST dat mensen gelijk zijn. De groep die mijn mening vertegenwoordigt is groter dan de groep jakhalzen waar jij mee hangt, omdat ik je een ongelovige noem betekent het niet dat ik je als minderwaardig zie, stop met je vooroordelen te projecteren op mij. Elk persoon begint in mijn ogen met een blanco stukje papier, niet met een culturele achtergrond.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En we have a winner! Arcadia, de moslim die zich beter voelt dan de "Turkse kuffar".
[..]
Ga je schamen
De manier waarop jij spreekt over Turkse "kuffars" zegt mij genoeg. Jij veroordeelt mijn moslim zijn. Dat recht heeft alleen Allah, niet jij. Hou alsjeblieft je veroordelingen voor je wat betreft mijn moslim zijn. Ik hoef geen verantwoording aan jou af te leggen en ik zal dat ook niet doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik beter of meer was dan jij of iemand anders op dit forum? Dat is juist wat je uit jouw impliciete boodschappen kan halen, aangezien jouw soort verschillen erkent tussen Turken en Koerden en jij een kant kiest, plaats jij je eigen belang boven die van anderen, dat is infantiel in zijn aard. Ik zeg JUIST dat mensen gelijk zijn. De groep die mijn mening vertegenwoordigt is groter dan de groep jakhalzen waar jij mee hangt, omdat ik je een ongelovige noem betekent het niet dat ik je als minderwaardig zie, stop met je vooroordelen te projecteren op mij. Elk persoon begint in mijn ogen met een blanco stukje papier, niet met een culturele achtergrond.
Also, proberen te argumenteren met Engelse one-liners is echt iets voor de middelbare school.
Nee nee nee, jouw analyse is fout, interpreteer mijn zin niet zoals jij het graag wilt zien, maar op de correcte wijze, nu ben jij de moslims aan het afschilderen als een stereotype omdat wij allemaal dan zogezegd dezelfde intentie hebben met woorden.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De manier waarop jij spreekt over Turkse "kuffars" zegt mij genoeg. Jij veroordeelt mijn moslim zijn. Dat recht heeft alleen Allah, niet jij. Hou alsjeblieft je veroordelingen voor je wat betreft mijn moslim zijn. Ik hoef geen verantwoording aan jou af te leggen en ik zal dat ook niet doen.
Verder hetzelfde verhaal, voordat je over gelijkheid gaat beginnen zorg er maar eerst voor dat de PKK de wapens neerleggen. Blijkbaar hebben ze daar geen zin in. Dit kan 2 dingen beteken voor mij: Of je steunt de PKK of je hebt geen idee van wat er zich afspeelt.
Oh en welke wijze moet ik de Turkse "kuffar" interpreteren?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee nee nee, jouw analyse is fout, interpreteer mijn zin niet zoals jij het graag wilt zien, maar op de correcte wijze, nu ben jij de moslims aan het afschilderen als een stereotype omdat wij allemaal dan zogezegd dezelfde intentie hebben met woorden.
Turkije heeft de laatste jaren meerdere malen een hand uitgestoken naar de PKK-ers. De AKP heeft hier veel kritiek op gehad maar ze zijn er toch mee doorgegaan. Maar de PKK wil er niks van weten. Lijkt mij duidelijk wie de agressor is.quote:In jouw ogen is er zwart-wit, in mijn ogen niet, beide groepen zijn fout, vraag is, wie is de agressor, wie moet er als eerste spijt betuigen. Trots speelt een té grote rol, vergeven en vergeten is moeilijk wanneer rationaliteit uit het vizier is. De doden van vandaag zijn de oorzaak van de doden van gisteren. Ik ken de onderliggende problematiek goed genoeg, maar dat heeft helemaal niks te maken met wat jullie tegen deze gast zeiden. De schaamtecultuur van Turkije en de Turken ligt haaks met de oplossing, vrede is moeilijk zo.
Heb ik dat daar gezegd ? Ik bedoelde dat er nu geen Koerdistan bestaat omdat de Ottomanen de dorpelingen daar vermoorden en de dorpen platbrandden. Hoewel de koerden geen enkel teken van aggressie toonden. Opnieuw, lees de eerste zin.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je vind dus dat Turkije niet je land is? oh oh oh...Je zet toch echt jezelf erbuiten dan.
En het Ottomaanse Rijk bestaat ook niet meer. Het Byzantijnse en Romeinse rijk ook niet meer. Verder kan je je afvragen in hoevere Koerdistan uberhaupt ooit heeft bestaanquote:Op zondag 11 maart 2012 00:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heb ik dat daar gezegd ? Ik bedoelde dat er nu geen Koerdistan bestaat omdat de Ottomanen de dorpelingen daar vermoorden en de dorpen platbrandden. Hoewel de koerden geen enkel teken van aggressie toonden. Opnieuw, lees de eerste zin.
De PKK is een gemoderniseerde verise van de koerdische rebellen in de tijden van de genocides. Deze groepen zijn 1 groep geworden door de oneliner : eendracht maakt macht. Hieruit is de PKK ontstaan ( zover ik weet )quote:Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh en welke wijze moet ik de Turkse "kuffar" interpreteren?
[..]
Turkije heeft de laatste jaren meerdere malen een hand uitgestoken naar de PKK-ers. De AKP heeft hier veel kritiek op gehad maar ze zijn er toch mee doorgegaan. Maar de PKK wil er niks van weten. Lijkt mij duidelijk wie de agressor is.
Amateur.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef SpikedPsych het volgende:
@Ayca
Ik steek hete doner stok in je kont dan kun je terug naar je eigen land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet, maar ze leefden wel in vrede in de bergen en elke stad had zijn eigen regering. Vroeg of laat zou Koerdistan ontstaan als de ottomanen niet aanvielenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En het Ottomaanse Rijk bestaat ook niet meer. Het Byzantijnse en Romeinse rijk ook niet meer. Verder kan je je afvragen in hoevere Koerdistan uberhaupt ooit heeft bestaanJe moeder![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:14 schreef Bilge het volgende:
[..]
Amateur.![]()
Ik adviseer het volgende:
- een lange stok/ paal
- die niet heet (of koud) is
- en waarvan de punt niet al te scherp is, maar ook weer niet te bot
- de stok/paal plant je in de grond
- het slachtoffer moet daar dan op zitten (dus niet de stok in het slachtoffer, maar het slachtoffer op de stok)
In het begin zal het slachtoffer zijn kontspieren aanspannen, maar dat kan hij onmogelijk lang volhouden. Langzaam maar zeker zal de paal het lichaam doordringen. De kunst is om daarbij geen vitale delen te raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man jij heb echt issiuesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens, nu weet ik wie vlad de spietser is ( van assassins creed )
Je moeder![]()
Wat mij betreft mag je je wat meer in je eigen geschiedenis verdiepen. Oost- en Zuid Oost Anatolië waren al lang voor de Ottomanen al door Turken veroverd. Zoek eens Akkoyunlu, Karakoyunlu, Selçuklu op.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:10 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heb ik dat daar gezegd ? Ik bedoelde dat er nu geen Koerdistan bestaat omdat de Ottomanen de dorpelingen daar vermoorden en de dorpen platbrandden. Hoewel de koerden geen enkel teken van aggressie toonden. Opnieuw, lees de eerste zin.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Turks is geen kernwoord, kuffar is kuffar en dan bedoel ik gewoon "ongelovige" zonder enige negatieve naklank erbij. Als je atheïst bent en je zegt "gelovige", betekent ook niet dat je mensen daarmee beledigt, omdat "kuffar" een pejoratief is, betekent het niet dat je ook daadwerkelijk gelijk hebt.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh en welke wijze moet ik de Turkse "kuffar" interpreteren?Dit was in feite niet eens de discussie, het ging over jouw gedrag dat jij vertoond op basis van iemand zijn afkomst, wat in feite racistisch en infantiel in aard is. Reageren met tact schijnt tegenwoordig een overbodige en onnodige luxe te zijn. Daarnaast, ik noch jij zijn belezen genoeg om iemand aan te duiden als agressor, daarom ga ik niet wijzen op een persoon of groep als agressor. Let op mijn woorden, ik keur niemand zijn acties goed.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turkije heeft de laatste jaren meerdere malen een hand uitgestoken naar de PKK-ers. De AKP heeft hier veel kritiek op gehad maar ze zijn er toch mee doorgegaan. Maar de PKK wil er niks van weten. Lijkt mij duidelijk wie de agressor is.![]()
Als je een atheïst, een gelovige noemt veroordeel je hem er wel mee. Of zijn jouw woorden gewoon loos?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turks is geen kernwoord, kuffar is kuffar en dan bedoel ik gewoon "ongelovige" zonder enige negatieve naklank erbij. Als je atheïst bent en je zegt "gelovige", betekent ook niet dat je mensen daarmee beledigt, omdat "kuffar" een pejoratief is, betekent het niet dat je ook daadwerkelijk gelijk hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: