Alleen geluid op http://escxtra.com/live/quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar kan ik de stream volgen?
Dat vond ik niet zo erg, maar zonder beeld vind ik het liedje écht saai.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ttijdens de generale repetitie vergat ze een zin uit haar tekst te zingen
Behoorlijk verpest is wat overdreven, maar de vorm van tijdens het MF heeft ze zeker niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef BVO het volgende:
Lees idd op meerdere plekken dat ze hem behoorlijk verpest heeft. Wordt dus toch spannend.
"dat ze hem verpest heeft". Dat zullen alle concurenten wel over elkaar zeggen, dus eerlijk gezegd vind ik die dingen altijd een beetje nietszeggend. Kleine kans dat dit iets uitmaakt voor de uiteindelijke puntentelling.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef BVO het volgende:
Lees idd op meerdere plekken dat ze hem behoorlijk verpest heeft. Wordt dus toch spannend.
Hoorde het nu terug en het was wel erg matig. Nog steeds beter dan het merendeel, maar toch.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Behoorlijk verpest is wat overdreven, maar de vorm van tijdens het MF heeft ze zeker niet.
Odd op betfair is nu 2.22 to win.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef BVO het volgende:
Hoorde het nu terug en het was wel erg matig. Nog steeds beter dan het merendeel, maar toch.
Dat is echt zielig! Maar de jury zal ook wel begrijpen dat dat een ongeluk is. Arme Loreen.quote:
En dat 41 van de 42 was dus puur omdat ze niet op zichzelf mochten stemmen, toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
41 van de 42 landen gaven punten![]()
18 keer 12 punten
Oh nee, dan 40. Alleen Italië gaf niks. Ik eet geen pizza meerquote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat 41 van de 42 was dus puur omdat ze niet op zichzelf mochten stemmen, toch?![]()
Iddquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen, dit kon me na 1 luisterbeurt niet bekoren destijds, Zweden gaat het minder goed doen dan dat iedereen nu denkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |