Kloptquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zij is diegene die de punten doet? Die mollige vrouw?
Iddquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja hoor. Ik snap trouwens niet dat Ulrik Munther het zo goet doet
Ik heb niets duidelijk gezienquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Schijnt dat er iets mis is gegaan met de pakken bij Danny's optreden
Iets met verkeerd licht. Het was mij ook niet opgevallenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb niets duidelijk gezien
Trouwens weer even een "Wat is deze"-momentje
Jepquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Helena Paparizou is toch half Zweeds?
Vond het ook niet zoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:49 schreef grazz het volgende:
Arme Lisa..ik snap die Zweden soms echt niet
En dat heb ik nou met Molly, maar inderdaad. De afgelopen jaren zijn een aantal hele goede nummers er niet door gekomen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:49 schreef grazz het volgende:
Arme Lisa..ik snap die Zweden soms echt niet
Mimi Oh was er al uit toch?quote:
hehequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Die Björn Ranelid en Sara Li waren wel heel matig trouwens. Als die hadden gewonnen, hadden wij volgend jaar Evert ten Napel en Sieneke wel kunnen sturen:
Goede genade, wat een pegel van die spits! Bovenop de deklat!
-Shalalie shalala, shalalie shalala, het gaat niet uit mijn kop.
Gaan we het wonder van Baku dan toch nog beleven vanavond?!
-Shalalie, shalala, shalalie shalala, ik sta er 's morgens mee op.
En jouw mening over het nummer?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
TT aangepast, nummer toegevoegd aan A-Z overzicht en het topic met alle nummers uit de halve finale van Joan
Ik denk ook niet dat dit gaat winnen. Ik vond het bij de eerste keer luisteren een leuk nummer, maar ook niet extreem.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen, dit kon me na 1 luisterbeurt niet bekoren destijds, Zweden gaat het minder goed doen dan dat iedereen nu denkt
Het wil ook niet gelijk zeggen dat de rest van Europa het niet geweldig vindt omdat bij ons het kwartje niet viel na 1 luisterbeurt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen, dit kon me na 1 luisterbeurt niet bekoren destijds, Zweden gaat het minder goed doen dan dat iedereen nu denkt
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Gaat veel punten krijgen denk ik, maar mijn smaak is het niet helemaal. Na een minuut krijg ik zin om de grannies uit Rusland te gaan luisteren omdat mij dat meer entertaint.. Dat klinkt vast alsof ik een muzikaal barbaar ben, maar mijn aandacht kan dit niet vasthoudenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En jouw mening over het nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |