kom er maar in Tongquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:52 schreef Gravedigger het volgende:
Hardlopen-100 meter. Wie liep als eerste onder de 10 seconden?
Grrr... ik zie hem voor me maar kan niet op zijn naam komen. Kleiner en ranker dan Lewis en niet zo opvallend.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:52 schreef Gravedigger het volgende:
Hardlopen-100 meter. Wie liep als eerste onder de 10 seconden?
Dit alaat werkelijk nergens op.Tarado wijst je er met bewijs op dat je een onjuist antwoord had.quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:47 schreef tong80 het volgende:
Steven Spielberg won met Chindlers List zijn eerste Oscar als regisseur,
Wat wil je duidelijk maken ?
alaatquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:55 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Dit alaat werkelijk nergens op.Tarado wijst je er met bewijs op dat je een onjuist antwoord had.
De Vierde man was een grote filmhouse hit in Amerika.quote:
Maakt verder niet uit hoor maar ik wilde het wel even meldenquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Vierde man was een grote filmhouse hit in Amerika.
Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar dacht dat het zijn doorbraak was.
Is okquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit hoor maar ik wilde het wel even melden
Hij heeft een tijd in Azië gezeten (vanaf de Vietnam oorlog dacht ik) dus dat hoeft niet aan jou te liggen, maar die foto kende je toch wel?quote:
Tong het is Schindler's listquote:alaat
Je moet die film niet zo zwart/wit zien, Tong.quote:
Hans Teeuwen was nog orgineelquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je moet die film niet zo zwart/wit zien, Tong.
Want ze hebben het wel eens over de joden in de oorlog, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor ....
Denk eens aan Jack Nickolson die langzaam gek wordt in een hotel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
Clockwork Orange is de enige spontaan in me opkomt
The Shining? wist ik niet, met Tom Cruise moet Eyes Wide Shut zijn over die andere 3 denk ik nog evenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk eens aan Jack Nickolson die langzaam gek wordt in een hotel.
Peter Sellers in een anti-oorlogsfilm.
Film die samen met Platoon uitkwam.
Film naar een boek van Nabakov.
Zijn laatste film met Tom Cruise.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |