Ik denk dat Allah en God naar hetzelfde verwijzen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:26 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Van de monotheïstische geloven bedoel ik, "Allah" lijkt meer op het oorspronkelijke Hebreeuwse woord "Eloh" dan "God".... die wijsneus denkt dat de bijbel in het Nederlands is geopenbaard.
Het volk ookquote:Op zondag 11 maart 2012 19:35 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
maar Santorum ziet de machthebbers waarschijnlijk als Arabieren die Perzië bezetten.
Als een moslim het over God en Allah heeft, dan verwijzen ze naar hetzelfde.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:44 schreef Xa1pt het volgende:
Ik denk dat Allah en God naar hetzelfde verwijzen.
Santorum is geen staatshoofd en zal dat ook nooit worden, dus ik zie niet zo wat zijn mening er toe doet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:35 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Dat doet hij dan verkeerd zoals het een echte Amerikaan betaamt. Iran wordt al geregeerd door "Perzen", maar Santorum ziet de machthebbers waarschijnlijk als Arabieren die Perzië bezetten.
Je zou toch wat meer intelligentie mogen verwachten van een presidentskandidaat.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:50 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Santorum is geen staatshoofd en zal dat ook nooit worden, dus ik zie niet zo wat zijn mening er toe doet.
In een democratie kan iedereen zich kandidaat stellen en kiezen voor wie ze willen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:54 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Je zou toch wat meer intelligentie mogen verwachten van een presidentskandidaat.
ik weet het wel zeker... mohammed was namelijk een cristen die de bijbel heeft herschreven met een barbaars en NOG vrouw onvriendelijker sausje eroverheen en tada de islam was bornquote:Op zondag 11 maart 2012 19:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat Allah en God naar hetzelfde verwijzen.
Democratie is dan ook geen goed systeem.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:58 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
In een democratie kan iedereen zich kandidaat stellen en kiezen voor wie ze willen.
geen leugens hoor... sure het is niet iets wat jij wil weten maar dat maakt het niet minder waarquote:Op zondag 11 maart 2012 20:25 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een veel beter idee dan dat jij leugens gaat zitten verkondigen over de Islam.
Mijn God... als "jullie" (moslims) dáár al hoop uit putten, dan is het Midden-Oosten nog machtelozer dan ik dacht...quote:Op zondag 11 maart 2012 18:24 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Roepen dat Israël altijd boven de rest in het MO zal staan is allesbehalve een realistische post als je ziet dat Israël niet eens in staat was om hun vooraf gestelde doelen te bereiken in hun oorlog tegen de Hezbollah.
Ja mooi is dat he?quote:Op maandag 12 maart 2012 09:30 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Mijn God... als "jullie" (moslims) dáár al hoop uit putten, dan is het Midden-Oosten nog machtelozer dan ik dacht...
Die herinneringen vervagen elke tien jaar weer. Dan krijgt het volk weer zin om een nieuwe poging te wagen.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja mooi is dat he?
Och och wat zal het toch weer tegenvallen als er een echte krachtmeting komt.
Hoe noemen de arabieren de 6 daagse oorlog ook al weer? En dat wordt dan deeltje 4 ofzo.
die uiteraard faalt in het kwadraatquote:Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef waht het volgende:
[..]
Die herinneringen vervagen elke tien jaar weer. Dan krijgt het volk weer zin om een nieuwe poging te wagen.
quote:IDF: Rocket fire unprecedented
The current round of fighting between the IDF and Gaza terrorists is increasingly appearing to be unprecedented in terms of the number of rockets directed at Israel, military officials say.
The IDF has registered some 200 rocket launches from Gaza and characterized the attacks as a “dramatic development in terms of the quantity and rate of the fire.” (Yoav Zitun)
IAF heeft wat filmpjes vrijgegeven: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4201713,00.htmlquote:Islamic Jihad: No ceasefire in the works
Islamic Jihad Deputy Secretary-General Ziad a-Nahala said that there were no negotiations for a ceasefire to end the current escalation in southern Israel.
"Israel is the aggressor and so it has to halt fire first. After that, we will assess the situation and decide on a ceasefire," he said. (Elior Levy) bron)
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:30 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Mijn God... als "jullie" (moslims) dáár al hoop uit putten, dan is het Midden-Oosten nog machtelozer dan ik dacht...
quote:Op maandag 12 maart 2012 09:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja mooi is dat he?
Och och wat zal het toch weer tegenvallen als er een echte krachtmeting komt.
Hoe noemen de arabieren de 6 daagse oorlog ook al weer? En dat wordt dan deeltje 4 ofzo.
Deze postsquote:Op maandag 12 maart 2012 09:55 schreef waht het volgende:
[..]
Die herinneringen vervagen elke tien jaar weer. Dan krijgt het volk weer zin om een nieuwe poging te wagen.
Uitspraken zoals?quote:Op maandag 12 maart 2012 08:47 schreef Mumit het volgende:
Israël heeft het recht zich te verdedigen tegen terroristische staten als Iran.
Die Ahmadinejad heeft zich echt ontpopt tot de nieuwe Hitler. Dat blijkt uit al zijn uitspraken.
Weldan, we weten allemaal hoe het Hitler en zijn gevolg verging. Hij pleegde zelfmoord in een bunker.
Duitsland werd vernederd langs het westen en het oosten. Als Iran doorgaat met z'n kernprogramma en het provoceren, vrees ik dat er geen oplossing mogelijk is dan oorlog.
O, ik ben blijkbaar te lang afwezig geweest.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:18 schreef Hathor het volgende:
Alweer een topic dat gekaapt word door de Ayatrollah.
Je hoeft helemaal niet meer verbaast te zijn, of je ook maar dingen af te vragen als er weer zoiets gebeurt. Iran zit er altijd achter, ALTIJD. Daarom snel aanvallen en de regering uitschakelen!quote:Op maandag 12 maart 2012 16:08 schreef Nibb-it het volgende:
Er vliegen sinds afgelopen weekend weer grote aantallen qassams en grads vanuit Gaza. Zou me niets verbazen als het verband houdt met de Iran-kwestie.
[..]
[..]
IAF heeft wat filmpjes vrijgegeven: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4201713,00.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |