Roepen dat Israël altijd boven de rest in het MO zal staan is allesbehalve een realistische post als je ziet dat Israël niet eens in staat was om hun vooraf gestelde doelen te bereiken in hun oorlog tegen de Hezbollah.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:20 schreef GewoneMan het volgende:
jij post over sprookjes alsof het feiten zijn en ik post een realistische post over de toekomst zonder glazen bol
Ik heb eerder in dit topic het volgende artikel geplaatst: "Netanyahu: No Lebanon will be on the map"quote:hier overdrijf je nogal. zolang we israel beschermen tegen het tuig dat ze van de kaart wil vegen denk ik dat we winnaars zijn
Ben je weer dronken?quote:ga janken krijg je een lollie
en nu niet meer van de papaverbollen snoepen ok?

welk volk werdt er ook alweer afgeslacht door de nazi`s?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef PKRChamp het volgende:
Je weet toch dat je niets slechts over Israël mag zeggen, iedereen weet dan gelijk dat je een Nazi bent.

De Russen?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
welk volk werdt er ook alweer afgeslacht door de nazi`s?

Dus het lijden van de Palestijnen is aan God te danken?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:58 schreef Billy-jazz het volgende:
Hij schrijft voor hoe lang een bepaald volk mag regeren voordat Hij afrekent met hen.

typo hersteldquote:Op zondag 11 maart 2012 19:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dus het lijden van de Palestijnen is aan God allah te danken?

Ja dat denk ik wel. Het is de schuld van alle 'moslims'. De Palestijnen die het Arabische nationalisme omarmen in plaats van de Islam bijvoorbeeld, dat zijn losers die zullen verliezen. God zal hen net zo lang vernederen totdat ze terugkeren naar hun religie, alleen dan zal Hij hen weer de overwinning schenken.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:12 schreef TitusPullo het volgende:
Dus het lijden van de Palestijnen is aan God te danken?

Amerikanen noemen inwoners van Iran Perzen, ongeacht echte etniciteit.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:48 schreef Billy-jazz het volgende:
"Give Iran back to Persians"
Wat vind jij van deze uitspraak CaptainObvious?

God is toch Allah? Of andersom, net wat je wilt.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
En dat is dan bijna 40 jaar. Ga je schamen

Ja kinderen gaan altijd naar de hemel, je wordt niet met zonde geboren in de Islam.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:17 schreef TitusPullo het volgende:
Maar staat God toe dat er Palestijnse kinderen omkomen bij Israelische beschietingen omdat Hij de slechte moslims wil vernederen? Die kinderen hebben maar een leven en dat wordt dan zo beeindigd. Komen ze in de hemel?

Dat doet nog steeds niets af aan het gedrag van het Zionistische regime die constant oorlog willen voeren met andere landen en de USA aan het manipuleren is zodat ze het vuile werk vooral zelf niet hoeven te doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef GewoneMan het volgende:
mein kampf was niet voor niets een best seller in het middenoosten

Ja de enige echte God heet Allah.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:17 schreef Xa1pt het volgende:
God is toch Allah? Of andersom, net wat je wilt.

Maar hoezo wil hij dan Iran teruggeven aan de 'Perzen', terwijl het land al geregeerd wordt door 'Perzen'.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:17 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Amerikanen noemen inwoners van Iran Perzen, ongeacht echte etniciteit.

Oorspronkelijke woord? Het woord 'god' komt overigens van het Perzische 'khoda'.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ja de enige echte God heet Allah.
In het Arabisch: Allah
In het Aramees: Allaha
In het Hebreeuws: Eloh
Zoals je ziet staat Allah dichterbij het oorspronkelijke woord dan het woord 'god'.

god bestaat nietquote:Op zondag 11 maart 2012 19:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
God is toch Allah? Of andersom, net wat je wilt.

je kan rekenen wat goed!quote:Op zondag 11 maart 2012 19:16 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
En dat is dan bijna 40 jaar. Ga je schamen

Oorspronkelijke woord?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ja de enige echte God heet Allah.
In het Arabisch: Allah
In het Aramees: Allaha
In het Hebreeuws: Eloh
Zoals je ziet staat Allah dichterbij het oorspronkelijke woord dan het woord 'god'.

Van de monotheïstische geloven bedoel ik, "Allah" lijkt meer op het oorspronkelijke Hebreeuwse woord "Eloh" dan "God".... die wijsneus denkt dat de bijbel in het Nederlands is geopenbaard.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef AryaMehr het volgende:
Oorspronkelijke woord? Het woord 'god' komt overigens van het Perzische 'khoda'.

Daarmee refereert hij naar het volk, dat niet de macht heeft in Iran.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:21 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Maar hoezo wil hij dan Iran teruggeven aan de 'Perzen', terwijl het land al geregeerd wordt door 'Perzen'.

ik denk dat god en allah beiden verzinsels zijn van mensen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:26 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Van de monotheïstische geloven bedoel ik, "Allah" lijkt meer op het oorspronkelijke Hebreeuwse woord "Eloh" dan "God".... die wijsneus denkt dat de bijbel in het Nederlands is geopenbaard.
Het Perzische woord wordt door sommigen van mijn familieleden gebruikt, khodahafiz.

Dat doet hij dan verkeerd zoals het een echte Amerikaan betaamt. Iran wordt al geregeerd door "Perzen", maar Santorum ziet de machthebbers waarschijnlijk als Arabieren die Perzië bezetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Daarmee refereert hij naar het volk, dat niet de macht heeft in Iran.

Ik denk dat het andersom is, daarom ben ik ook een moslim.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:30 schreef GewoneMan het volgende:
ik denk dat god en allah beiden verzinsels zijn van mensen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |