quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
19 Douglas (NED) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
Ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet deze TT?
Alsof we Schalke al niet genoeg hebben toegejuicht
Hoelang staat hij nog onder contract?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vraag me af hoe ajax Douglas gaat weten te krijgen. Denk dat Douglas liever naar het buitenland gaat en hij zal niet goedkoop zijn.
Eind dit seizoen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:30 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hoelang staat hij nog onder contract?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eind dit seizoen.
edit: twente heeft nog de eenzijdige optie het een seizoen te verlengen blijkbaar.![]()
De meeste Ajacieden willen 'm niet eens...quote:Ajax ziet in Douglas opvolger van Vertonghen
Ajax wil de concurrentie zwakker maken als één van de Europese topploegen komende zomer Jan Vertonghen wegplukt. De Amsterdammers zien in FC Twente-verdediger Douglas Franco Teixeira de ideale opvolger.
Frank de Boer is een groot fan van de 24-jarige Douglas. De oefenmeester beschouwt de Zuid-Amerikaan, die maandag nog voor drie duels werd geschorst, als een vrij complete verdediger met een goede uitstraling. "Een echte centrumverdediger, een moordenaar", aldus De Boer in het Algemeen Dagblad.
"Hij heeft bovendien al een en ander gewonnen. Hij is zeker een optie voor ons. Alles hangt af van het prijskaartje. En iedereen weet: als Ajax zich bij een club meldt voor een speler, dan gaat onmiddellijk de prijs omhoog", aldus De Boer.
Douglas is bij FC Twente in het bezit van een contract tot medio 2012. De Tukkers hebben echter de mogelijkheid om de verbintenis van de Braziliaan eenzijdig met één jaar te verlengen. Douglas zei eerder al toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Daarbij sprak hij echter ook over een grotere competitie.
Ajax rekent inmiddels op het vertrek van Vertonghen, die in de concrete belangstelling staat van Tottenham Hotspur. Nick Viergever en Niklas Moisander, beiden in dienst van AZ, zouden naast Douglas ook op het lijstje van de regerend landskampioen staan.
http://www.voetbalprimeur(...)_van_Vertonghen.html
Vertonghen is beter.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
De meeste Ajacieden willen 'm niet eens...![]()
De beste verdediger van de Benelux.
Hap 1.quote:
Fuck.quote:
Als hij een échte man wordt, i.p.v. een boze jongen -- dan heb je een gouden verdediger. Het zou niet verkeerd zijn als hij dat nog anderhalf seizoen in Enschede oefent, maar als hij weg wil, wil hij weg -- en misschien is dát wel waarom hij zo onrustig speelt de laatste tijd: alles overal altijd willen oplossen, en dan ook nog voetballend.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck.
Maar Douglas is een prima speler ja, ik heb alleen een hekel aan dat opvliegende karakter. Vooral Bij een verdediger is dat gewoon kut. Als hij daar nou eens mee ophoudt, en hij kost niet teveel dan mag hij wat mij betreft bij Ajax komen voetballen.
Mja, ik zag laatst nog dat fragment tijdens AZ vorig jaar. Dat opvliegende is niet iets van de laatste tijd. Het kan naar mate hij ouder wordt nog veranderen natuurlijk, maar ik ben bang dat het gewoon in z'n karakter zit.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als hij een échte man wordt, i.p.v. een boze jongen -- dan heb je een gouden verdediger. Het zou niet verkeerd zijn als hij dat nog anderhalf seizoen in Enschede oefent, maar als hij weg wil, wil hij weg -- en misschien is dát wel waarom hij zo onrustig speelt de laatste tijd: alles overal altijd willen oplossen, en dan ook nog voetballend.
Douglas geforceerd op zoek naar transfer. Zoiets...
Hij is teveel gaan nadenken, niet zijn sterkste punt. Als hij het gewoon simpel houdt - ballen én spitsen wegtrappen - dan komt het allemaal wel goed. Douglas is niet zoals Vertonghen een mislukte middenvelder die vooral wil voetallen, Douglas is een éckte verdaidiger.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ik zag laatst nog dat fragment tijdens AZ vorig jaar. Dat opvliegende is niet iets van de laatste tijd. Het kan naar mate hij ouder wordt nog veranderen natuurlijk, maar ik ben bang dat het gewoon in z'n karakter zit.
Champions League zal een grote factor zijn bij een mogelijk vertrek. Als Twente kampioen wordt, zie ik Luuk, Douglas en Chadli nog wel een jaar blijven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:58 schreef 3M1N3M het volgende:
Alsof hij naar Ajax gaat, al helemaal niet na dit seizoen, waar ajax zeer wss onder Twente eindigt..
Het is niet heel constant hè?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:16 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is dit nou weer. Dan speel je zo tegen PSV en dan krijg je dit soort amateurisme
OP Bajrami na hebben ze allemaal de kwaliteiten, maar het komt gewoon te vaak niet.quote:
Ze doen het maar gewoon. NEC zou niets moeten zijn, maar we worden gewoon gedold rond de 16quote:Op zondag 11 maart 2012 15:17 schreef ShevaJB het volgende:
De wedstrijd duurt nog even, het kan nog.
"Ik kijk alleen als ze winnen!!!"quote:Op zondag 11 maart 2012 15:18 schreef June. het volgende:
[..]
Want ze gaan beter spelen als ik blijf kijken?
Naar Plet ben ik ook wel benieuwd ja.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"Ik kijk alleen als ze winnen!!!"
In het stadion loop je ook weg als ze achterstaan?
2e helft Bajrami eruit, Plet erin please
komt goed
Nee, ik blijf kijken als het een leuke wedstrijd is, ook als ze achterstaan. Er zijn nauwelijks kansen, gewoon niks aan om naar te kijken.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"Ik kijk alleen als ze winnen!!!"
2e helft Bajrami eruit, Plet erin please
komt goed
quote:
Orly?quote:
Op dagen als deze mis ik Berghuisquote:
Ja idd. Dan moeten we het maar laten zien tegen de toppers. Doen we dat óók niet, dat worden we verdiend geen kampioenquote:
salto?over het doel?quote:Op zondag 11 maart 2012 15:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hee, dit is niet goed voor de doelsalto!
Complete offday van heel Twente. Bij NEC wil alles. Precies het omgekeerde van vorige week. Godsamme, zit ik verdmme de helft van het jaar in het buitenland en kan ik eindelijk eens een keer een wedstrijd op eredivisielive kijken, en dan gewoon keihard de bende verknallen. Alsof ze het erom doen.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Twente speelt inderdaad niet echt goed.
Alles beter dan ajax en PSVquote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als wij geen kampioen worden dan zie ik de schaal liever naar Alkmaar of Heerenveen gaan...
Beetje het Twente van vroeger hé. Goed spelen of winnen tegen de groten, gelijk of verlies tegen de kleintjes.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:53 schreef starla het volgende:
[..]
Ja idd. Dan moeten we het maar laten zien tegen de toppers. Doen we dat óók niet, dat worden we verdiend geen kampioen
AZ verdiend het wel vind ik.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als wij geen kampioen worden dan zie ik de schaal liever naar Alkmaar of Heerenveen gaan...
Janssen mist ook. Maar het zal ook wel het te makkelijk denken zijn. PSV en Schalke verslagen, dan is NEC een lachertje. Schande dit.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:59 schreef Outlined het volgende:
is dit nou allemaal omdat Douglas er niet bij is?
Ik geloof dat schaal inmiddels al richting Amsterdam is.quote:Op zondag 11 maart 2012 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag hem nog uitvallen in het stadion. Vlak voor m'n neus, tegen Ado was dat.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:49 schreef Ties02 het volgende:
Kuiper inderdaad lichtpuntje deze middag, voor het eerst weer op het veld sinds okt 2010 holy shit
Er moet vastheid komen in de ploeg om dat aan te kunnen. Waar het ook niet uitmaakt wie op het middenveld staat bijvoorbeeld. Maar door eerst Adriaanse is dat moeilijk. Tevens zullen we van de zomer wel weer half leeggekocht worden en dat helpt ook niet mee.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:35 schreef Outlined het volgende:
als ik mclaren was zou ik me volledig op de competitie richten en de EL opgeven
het belast anders gewoon de ploeg te zwaar
Of met John en de Jong vol in de aanval en zorgen op een snelle voorsprong.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:06 schreef Stienn het volgende:
Ola donderdag maar een keer rust geven, misschien de jong ook wel. Zondag moeten ze er weer staan!!
quote:Belangstelling Ajax voor Douglas geen toeval
Ajax heeft bij monde van coach Frank de Boer kenbaar gemaakt dat het belangstelling heeft voor Douglas van FC Twente. Zien de Amsterdammers Douglas daadwerkelijk als een serieuze optie of zit er wat anders achter?
We gaan even terug in de tijd, om precies te zijn: twee jaar. Ajax en FC Twente zijn verwikkeld in de titelstrijd. Ajax laat ‘toevallig’ uitlekken dat het belangstelling heeft voor vleugelaanvaller Miroslav Stoch. Gevolg: onrust bij Twente, temeer omdat Stoch zelf aangeeft gevleid te zijn door de belangstelling. Van een transfer komt het echter niet.
Een jaar later. Opnieuw gaat de titelstrijd tussen FC Twente en Ajax. Ongeveer een maand voor de laatste en beslissende competitiewedstrijd, laat Ajax opnieuw ‘toevallig’ lekken dat het verregaande interesse heeft in een speler van FC Twente. Ditmaal betreft het Luuk de Jong. Ook dit zorgt voor onrust binnen FC Twente en de club laakt de handelswijze van de Amsterdammers. Opnieuw komt het niet tot een transfer en Luuk de Jong speelt gewoon nog in Enschede.
Ook dit jaar doen beide clubs weer mee om het kampioenschap en ook dit jaar toont Ajax weer belangstelling voor Twente-speler: Douglas. De kans dat het daadwerkelijk tot een transfer komt lijkt klein, maar het is inmiddels wel duidelijk waar het Ajax om te doen is.
quote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach ik zie die amsterammers er wel voor aan
Blijkbaar ziet de schrijver Ajax nog steeds als een grotere club voor Douglas.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach ik zie die amsterammers er wel voor aan
Ajax betaald nog net iets meer loon dan Twente.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet de schrijver Ajax nog steeds als een grotere club voor Douglas.
Dat is het ook.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Is een verwaarloosbare stap geworden voor spelers, vanuit Twente ben je ook inzicht bij de clubs in het buitenland. En ik denk niet dat het een grote droom is voor Twente spelers om ooit uit te komen voor Ajax en daar te blijven zitten voor de rest van hun leven.quote:
Ajax is en blijft een grotere club dan FC Twente. Staan niet voor niets 3 sterren op hun borst.quote:Op maandag 12 maart 2012 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Dankzij de groei van FC Twente de laatste jaren nog slechts qua naam.quote:
x2quote:
ja, dat van Castillion had ik ook gelezen; zie dat ook wel een beetje als psychologische oorlogsvoering inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
http://www.fctwente.nu/fo(...)las-geen-toeval.html
Dit artikel is inderdaad een beetje calimero, maar Ajax kreeg vorige week ook kritiek omdat de club - in de week voor de wedstrijd tegen RKC - huurspeler Castillion evalueerde. Ik sluit psychologische oorlogsvoering dus ook zeker niet uit.
Helemaal netjes is het allemaal niet, maar in tijden van oorlog zijn alle middelen geoorloofd. Daarom het advies aan Twente om een bod van 10 miljoen uit te brengen op Jan Vertonghen, gecombineerd met een Engelstalig telefoonbombardement van McClaren naar Jan. "I want you..."
Dat is het inderdaad. Niet over zeuren. Het is calimero dat Ajax het nodig denkt te hebben, het is calimero om je er boos over te maken. Aan het eind van de rit gaat het om het voetbal dat je speelt met de spelers die je hebt, niet met de spelers die je wilt gaan halen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, dat van Castillion had ik ook gelezen; zie dat ook wel een beetje als psychologische oorlogsvoering inderdaad
hahaquote:Op maandag 12 maart 2012 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dankzij de groei van FC Twente de laatste jaren nog slechts qua naam.
Ja watquote:
In before "Hoeveel sterren hebben jullie danquote:Op maandag 12 maart 2012 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja watTwente presteert net zo goed, en soms zelfs beter dan Ajax, gezien de positie op de ranglijsten van de afgelopen jaren.
Kijk nog eens goed, het is alweer genoemd hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In before "Hoeveel sterren hebben jullie dan"
Terwijl het mij er meer omgaat hoeveel titels Twente de komende 10 jaar gaat pakken.
50m2, betere kijkhoek en HDquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:16 schreef Stienn het volgende:
Nieuwe schermen worden deze week ook opgehangen. Groter en een betere kwaliteit.
Ik ga erheen, om 12:00 alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
na de training maar snel douchen en de kantine in voor de tweede helft
collega gaat morgenavond al richtig Gelsenkirchen, verblijft 2 nachten in Essenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ga erheen, om 12:00 al
Wel beetje vroeg zegmaar.
Nog beterquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
collega gaat morgenavond al richtig Gelsenkirchen, verblijft 2 nachten in Essen
wellichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De spelers zijn dus real-life formaat of groter?
En als ik ze in mijn huis wil hangen, hoe groot moet mijn huis dan zijn?quote:
je moet een muurtje hebben van 2 meter hoog en 25 meter breed; al zie van FCT wel een ander formaat hebben om tot 50m2 te komenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En als ik ze in mijn huis wil hangen, hoe groot moet mijn huis dan zijn?
Dan laat ik het rond lopen, zoals deze:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet een muurtje hebben van 2 meter hoog en 25 meter breed; al zie van FCT wel een ander formaat hebben om tot 50m2 te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door HuffTheTalbot op 13-03-2012 22:43:18 ]Look behind you! It's your ass!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat laat ik het rond lopen, zoals deze:wel lastig wedstrijd kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Rondjes joggen. Prima work-out.
quote:Chadli: 'Niet weg zonder prijs'
ENSCHEDE - Voor Nacer Chadli moet ‘alles wijken’ voor een echte prijs. Met FC Twente won hij al de Johan Cruijff Schaal en de KNVB-beker. Maar nu moet daar, wat de aanvaller betreft, een landstitel of de Europa League-bokaal bij komen.
Dat hij nu geregeld op de rechterflank geposteerd wordt, terwijl hij zijn beste duels vanaf links speelde, maakt Chadli niet uit, zegt hij in het NUsport-magazine van deze week.
“Het is voor mij makkelijker om vanaf links te spelen. Maar ik ga daarover niet met de trainer in discussie. Het gaat nu niet aan mij, het gaat, met nog negen wedstrijden voor de boeg, om het team.''
''McClaren mag me zelfs linksback zetten. Wil ik een stap vooruit maken dan moet ik kampioen worden met FC Twente.”
Fulham
De zevenvoudig Belgisch international is blij dat hij nog steeds in De Grolsch Veste speelt ondanks de belangstelling van onder andere Fulham. “Ooit wil ik in een grote buitenlandse competitie te spelen. Maar ik zou niet weg kunnen gaan zonder echt iets gewonnen te hebben. Lukt dat, dan zou het mooi zijn om een volgende stap te zetten.”
“Nee, ik heb geen afspraak met de voorzitter dat als ik een prijs win, hij zich soepeler opstelt als er zich een club meldt. Ik leid ook niets af uit de komst van al die buitenspelers. De komst van Dusan Tadic is bovendien nog niet zeker. Maar van mij mag hij komen. Hoe meer spelers, hoe hoger de kwaliteit wordt.”
http://www.nusport.nl/ere(...)eg-zonder-prijs.html
Tjah , dat snap ik ook niet helemaal. Met Chadli, John en Tadic heb je teveel kwaliteit voor de flanken. Terwijl je ook nog Verhoek en bak bami hebt. Teveel bankzitters op die positie als er niets weg gaat.quote:
Twente gaat met vier vleugels spelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tjah , dat snap ik ook niet helemaal. Met Chadli, John en Tadic heb je teveel kwaliteit voor de flanken. Terwijl je ook nog Verhoek en bak bami hebt. Teveel bankzitters op die positie als er niets weg gaat.
Zou wel kunnenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Twente gaat met vier vleugels spelen.
En dan Fer in de punt van de verdediging? Adriaanse zou het gedaan hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Zou wel kunnen
John links voor
Chadli links mid
De jong spits
Verhoek rechts mid
Tadic Rechts voor
Janssen midden met brama
3 verdedigers
Moet kunnen
Heb trouwens echt zin aan morgen.
Zit in het vak naast twente1e ring
Geen Douglas, Bakkal, El Ahmadi. Verder iedereen erbij?quote:Feyenoord mist El Ahmadi tegen FC Twente
Laatste update: 15 maart 2012 16:47 info
ROTTERDAM - Karim El Ahmadi mist zondag mogelijk de uitwedstrijd van Feyenoord bij FC Twente.
De middenvelder was donderdag nog niet hersteld van de enkelblessure, die hij afgelopen zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht opliep.
Feyenoord traint nog twee keer in de aanloop van het duel met de titelkandidaat uit Enschede.
Trainer Ronald Koeman kan de Marokkaan goed gebruiken. Hij mist in de Veste ook al de geschorste middenvelder Otman Bakkal.
http://www.nu.nl/sport/27(...)hmadi-fc-twente.html
Zullen gespaard worden voor Feyenoord denk ik.quote:
bewust Bajrami en Leugers laten spelen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zullen gespaard worden voor Feyenoord denk ik.
Engelse coaches en Europa League. Goede combiquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zullen gespaard worden voor Feyenoord denk ik.
Ik zal nooit die terugspeelbal van Leugers vergetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bewust Bajrami en Leugers laten spelen?
was tegen NAC ofniet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik zal nooit die terugspeelbal van Leugers vergeten
Volgens mij wel jaquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ik mag toch hopen dat Steve niet alles op de competitie heeft gezet...
Ik zou als ik moest kiezen ook voor de competitie (en mogelijk het kampioenschap) gaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Competitie is wel belangrijker, pak liever punten tegen Feyenoord,Ajax, Herenveen en AZ dan tegen Schalke als ik had moeten kiezen.
Liefste alles natuurlijk
scherpquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Mama_Mia het volgende:
gelukkig Rosales weer rechtsback, niet linksback en Tiendalli op rechts zoals RTL7 aangeeft
uiteraard is competitie ook erg belangrijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Competitie is wel belangrijker, pak liever punten tegen Feyenoord,Ajax, Herenveen en AZ dan tegen Schalke als ik had moeten kiezen.
Liefste alles natuurlijk
check Janssen die bal bruut met binnenkant links binnen schuivenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef Mama_Mia het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
die heb ik ff gemist, wat zei hij?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Driessen geeft een sneer naar Derksen.
Iets in de trant dat je wel kunt filosoferen over de opstelling, maar dat Twente wel met 1-0 voorstaat. Dit was een reactie op Derksen die klaagde dat Fer niet in de basis stond.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iets in de trant dat je wel kunt filosoferen over de opstelling, maar dat Twente wel met 1-0 voorstaat. Dit was een reactie op Derksen die klaagde dat Fer niet in de basis stond.
Nja ik was het ook niet eens met Derksen dat Fer de beste man van Twente is, en die sneer dat het een Co Adriaanse opstelling was is natuurlijk ook onnodigquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iets in de trant dat je wel kunt filosoferen over de opstelling, maar dat Twente wel met 1-0 voorstaat. Dit was een reactie op Derksen die klaagde dat Fer niet in de basis stond.
dan was het echt gedaan geweestquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Chadli wilde het iets te mooi afmaken.
Amateuristisch zelfs.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef ReMcOrE het volgende:
Douglas stapt naar voren, terwijl Bengtsson daar z'n man al heeft
Klopt, of zorgen voor wat extra scherpte voor de goal, zoals net.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1/2 van die kleine overtredingen erbij en hij kan douchen...
Bajrami kan er gewoon niks van...quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Bajrami ook weer een te korte pass, dat is toch iets waar je op kan oefenen lijkt mij
ja, maar het is niet alleen Bajrami die het doet, er komen vaak passes net niet aan of ze zijn net te langzaam.quote:
Het is een beschaafde wedstrijd. Hopen dat Douglas zich weet te beheersen en dat de scheids geen rare fratsen uit gaat halenquote:
ik ben er ook bang voor.quote:
Hunter gaat eraf.quote:
mag van mij wel, mag m nietquote:
rosales maakt ook nog wel kans idd..quote:
Hopelijk blijft hij achter in de rust.quote:
Ik zou Fer erbij zetten op het middenveld inderdaad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:56 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij achter in de rust.
Die komt er ook nog wel in vermoed ik. Steve zal 'm wel in de 70ste minuut in gaan brengen ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik zou Fer erbij zetten op het middenveld inderdaad.
Ontnam de Jong zelfs een kansquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Bajrami is ook weer zoals gewoonlijk, voegt niks toe...
Mja van mij mag ie nu erinquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:58 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die komt er ook nog wel in vermoed ik. Steve zal 'm wel in de 70ste minuut in gaan brengen ofzo.
quote:
een echte heldquote:
Daar heb je 'mquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:10 schreef Mama_Mia het volgende:
ze brengen zichzelf ook wel weer aardig in de problemengraag een links en rechtsback kopen deze zomer aub
moet blij zijn dat ie überhaupt mocht opdraven bedoel jequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:
met 5 minuten gewisseld worden in de 2e helft, dan baal je
uiteraardquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
moet blij zijn dat ie überhaupt mocht opdraven bedoel je
Chadli was aan de bal toch? en Bajrami liep weg, maar kreeg de bal niet...quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef ShevaJB het volgende:
Ik dacht al, Janssen had dat overzicht wel gehouden.
dit dus.quote:
gouden wisselquote:
onbekend gezicht? wellicht Röseler?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Wie liep er nou warm naast Cornelisse?
zou logisch zijn aangezien beide backs geel hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
onbekend gezicht? wellicht Röseler?
Ik vrees ervoor dat Schalke nog een keer gaat scoren jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef ReMcOrE het volgende:
nu moet je eigenlijk nog een keer scoren als FCT zijnde, want als die bal er in de laatste seconde nog inrolt ben je de sjaak
Ze moeten gewoon een keer een perfecte counter uit de hoed toveren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:22 schreef ReMcOrE het volgende:
nu moet je eigenlijk nog een keer scoren als FCT zijnde, want als die bal er in de laatste seconde nog inrolt ben je de sjaak
deed die dat maar....quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef ShevaJB het volgende:
Dat die scheids zich verslikt in z'n fluitje.
en dan bij elke ademhaling een fluitsignaal?quote:
juistquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Rosales op vechtlust, kijk, en zo hoort het, gaan ervoor!!!
terecht, die Schalke speler staat ook zonder hem wel op, ze moeten zich nergens door laten afleiden, strak verdedigen en dan proberen een doelpunt te maken. Lukt dat niet, jammer, maar dan hebben ze er in ieder geval voor gevochtenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
juist
die commentator net dat tiendalli zich maar moest concentreren op z'n eigen taken
nee, knullig balverlies netquote:
er kan nu geen verlenging meer komenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef Sala-adin het volgende:
Er komt een verlenging toch als er niet word gescoord? Want hoorde eerder tijdens de uitzending dat in ergste geval niet tot een verlenging zou komen
Als de totale stand 3-2 is komt er geen verlenging neequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef Sala-adin het volgende:
Er komt een verlenging toch als er niet word gescoord? Want hoorde eerder tijdens de uitzending dat in ergste geval niet tot een verlenging zou komen
adem inhouden en hopen dat het goed blijft gaan totdat er een betere speler isquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Waaghals het volgende:
Wat moet twente eigenlijk met tiendalli
veldvullingquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef Waaghals het volgende:
Wat moet twente eigenlijk met tiendalli
nepfanquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:50 schreef ReMcOrE het volgende:
als je na NEC, vanavond weer zonder vechtlust en spirit speelt, ga ik zondag niet eens de moeite nemen om te kijken
was figuurlijk gesproken, omdat ik er nu weinig fiducie in heb dat ze het a.s. zondag beter gaan doen!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
nepfan
achter je team staan, ook in slechte tijden
snap ik. Maar goed, nu kunnen ze zich op de competitie focusen, daar gebeuren nog genoeg rare dingen. Trots zijn dat je zover bent gekomen en zondag erop en erover net zoals tegen PSV.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was figuurlijk gesproken, omdat ik er nu weinig fiducie in heb dat ze het a.s. zondag beter gaan doen!!
ik zal morgen wel iets rustiger zijn en beseffen dat competitie eigenlijk het belangrijkste is, maar eerst maar zien of ze daar meer voor op kunnen brengen
als je zo blijft spelen hoef je je straks ook niet meer op de competitie te richtenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
snap ik. Maar goed, nu kunnen ze zich op de competitie focusen, daar gebeuren nog genoeg rare dingen. Trots zijn dat je zover bent gekomen en zondag erop en erover net zoals tegen PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |