Sterkte voor jullie beiden (denk ik dan maar)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:34 schreef grrrbeer het volgende:
Gaat niet zo goed met haar... Is me nu pas een beetje duidelijk geworden hoe haar leven er nu uitziet en waar ze nu mee worstelt.
Heb 'r een kaartje voor een festival cadeau gegeven, met de toevoeging liefst met mij, maar hij is geheel van jou.
Dus nu zijn we op een punt aanbeland van "als je echt van d'r houdt, dan...". Ik gun 'r het beste, en als dat straks echt zonder mij blijkt te zijn dan is dat maar zo.
Niks aan te doen, maar ik vind het nog steeds heel erg.
Life goes on.
quote:
Het enige wat ik jammer vind is dat ik gewoon niet weet hoe het zit met haar gevoel. Maar geloof zij ook niet zo heel goed. Maar die is nu ook met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Sterkte voor jullie beiden (denk ik dan maar)
Heel herkenbaar dat je je afvraagt hoe zij zich voelt... Volgens mij probeert mijn ex zich een beetje als een ijskoningin te gedragen naar mij toe, maar ik denk (en hoop) dat ze stiekem toch nog wel aan mij denkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:41 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Het enige wat ik jammer vind is dat ik gewoon niet weet hoe het zit met haar gevoel. Maar geloof zij ook niet zo heel goed. Maar die is nu ook met andere dingen bezig.
Ik laat het er voorlopig gewoon effe bij. Heb ik me al 1000 keer voorgenomen, en ik probeer het ook echt
Dat hopen moet je kwijt zien te raken, als je hoop blijft hebben duurt de verwerking véél langer (spreek uit ervaring helaas).quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:32 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dat je je afvraagt hoe zij zich voelt... Volgens mij probeert mijn ex zich een beetje als een ijskoningin te gedragen naar mij toe, maar ik denk (en hoop) dat ze stiekem toch nog wel aan mij denkt.
Tsja ik probeer idd veel afleiding te zoeken, ga naar feestjes, de kroeg, weer begonnen met sporten. Helaas mocht het allemaal nog niet baten, gister zelfs eerder naar huis gegaan nadat ik een bekende tegenkwam die over de breakup begon.. normaal gesprek gehad daarna voelde ik me zo kut dat ik maar naar huis ben gegaanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Herkenbaar. Gevoelsmatig denk ik; had ik het maar niet gedaan
Verstandsmatig weet ik dat het de juiste beslissing is geweest. Kost gewoon tijd om alles te verwerken.
Afleiding zoeken helpt vrij goed daarin.
Niemand verplicht je toch om met elkaar te praten?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:13 schreef Tjik het volgende:
Ik haat dat ook altijd met de gesprekken met me ex. Zoveel meegemaakt samen en dan moet je kennisje gaan spelen. Van die: hallo alles goed gesprekken. Echt niet leuk. Dan zeg ik liever niks
Dan is het nog te vers imo. Of het was een klootzakquote:Op zondag 11 maart 2012 00:13 schreef Tjik het volgende:
Ik haat dat ook altijd met de gesprekken met me ex. Zoveel meegemaakt samen en dan moet je kennisje gaan spelen. Van die: hallo alles goed gesprekken. Echt niet leuk. Dan zeg ik liever niks
Geen zin om weg te gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 01:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Waarom ben je thuis op een zaterdagavond?
Why?quote:Op maandag 12 maart 2012 01:05 schreef Skv het volgende:
Zo. Date gehad, kop weer vol nieuwe dilemma's.![]()
FML.
Zoiets heb ik vandaag. Niet dat ik hem heb gebeld, maar heb een onwijs super leuk weekend gehad en vandaag ineens mis ik het oude vertrouwde, voel ik me eenzaam terwijl ik daar niet echt een reden toe heb.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:48 schreef t3rrorbot het volgende:
Zaterdag nacht in me stomme dronken kop me ex gebeld en toen snel opgehangen.. ja dan belt ze terug.. en dan -.-
Gelijk afgeleerd om weer zo te drinken
En nu weer een week ertegen aan...
Ben nu al 4 maanden verder en nog steeds voelt alles leeg en saai
Ach ja wat maakt het uit, als het je wat afleiding en plezier geeft is het toch niet zo'n probleem.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:11 schreef Skv het volgende:
Ik vind 'r erg leuk, maar moet nu geen relatie aangaan, dat kan bijna niet goed gaan. Plus dat we erg ver uit elkaar wonen.
Ja, maar ik vind dr wel erg leuk.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ach ja wat maakt het uit, als het je wat afleiding en plezier geeft is het toch niet zo'n probleem.
Hoeft niet meteen een vaste relatie te worden, beetje scharrelen kan geen kwaad...
En geen seconde langerquote:Op maandag 12 maart 2012 18:32 schreef over_hedge het volgende:
Lange afstand doe ik niet meer aanwil er nog maar hoog uit 1 uur en 37 min overdoen.
Met welke reden haar gezien? Per toeval of hadden jullie afgesproken?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:47 schreef MrManuel het volgende:
Gister me ex gezien..
Het zet je wel even aan het denken, en zorgt ervoor dat je je even alleen voelt..
Omdat zij het 'wel' heeft nog met een ander.. Nouja..
Komt wel weer goed hoor
En zo is het!quote:
Haar gezien ivm een zelfde vereniging, die met verschillende groepen tegelijk een activiteit had.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:48 schreef STING het volgende:
[..]
Met welke reden haar gezien? Per toeval of hadden jullie afgesproken?
Ik ben nu 4 maanden nadat ze het uit heeft gemaakt, en ik kan nog steeds niet eens normaal praten tegen haar zonder dat ik hem flip ofzo.. half stotterenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:51 schreef Maharbal het volgende:
Nu 6 maanden na dato spreek ik haar weer regelmatig op WA, en 't gaat allemaal weer prima.
Ik vind 't nog steeds jammer, maar ik heb 't volledig geaccepteerd. De gesprekken gaan weer langzaam richting de gesprekken van vroeger, in plaats van alsof je weer tegen een vreemde aan het praten bent.
Ze zegt nog steeds wel 's dingen als ik heb over je gedroomd, maar dat doet me eigenlijk op emotioneel niveau niet zo heel veel. Ja, ik vind 't vleiend, maar verder weinig.
Ik geloof dat 't nu wel grotendeels verwerkt is.
Iedereen verwerkt het op zijn/haar eigen manier en in zijn/haar eigen tempo. Bij mij is het nu iets sneller gegaan omdat dit de tweede breuk in korte tijd is. M'n eerste vriendin kostte me 1 jaar om te verwerken, toen ontmoette ik deze ex, en een tijdje later was ik haar alweer aan het verwerkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:37 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ik ben nu 4 maanden nadat ze het uit heeft gemaakt, en ik kan nog steeds niet eens normaal praten tegen haar zonder dat ik hem flip ofzo.. half stotteren
Ik en mijn ex wonen ruim 200km van elkaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:54 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ach ja, bij mij is het bijna 2 jaar uit, en ik kan ook nog steeds niet normaal met haar omgaan hoor...
Niet dat ik er ook maar een minuut minder om slaap oid..
Komt denk ik omdat ik mijn ex sinds het uitging nog maar heel sporadisch tegen ben gekomen... Ben daarom niet gewend om buiten de relatie met haar te spreken... Best vreemd want we wonen ca. 2 kilometer bij elkaar vandaan, maar de laatste keer dat ik haar zag was afgelopen mei...
Maar als ik haar tegen kom, dan voel ik me nog steeds wat ongemakkelijk... Vooral als haar vriend erbij is
Idem.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef MrManuel het volgende:
Ik denk dat ik me uit mag schrijven in deze topic..
Maar blijf nog wel lurken..
Nummerherkenning tijdelijk uitzetten misschien een optie?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef pukvandepetteflet het volgende:
Vandaag ff mn ex geprobeerd te bellen (na 2,5 week) voor wat praktische dingetjes (spulletjes die ik nog heb/zij nog heeft) Ook deze keer weer geen enkele reactie![]()
Jep, ook dan neemt ze niet op... terwijl ze wel gewoon op fb online is..(en daar negeert ze me ook)quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef pukvandepetteflet het volgende:
[..]
Jep, ook dan neemt ze niet op... terwijl ze wel gewoon op fb online is..(waar ze me overigens ook op negeert)
Leuk! Scheelt weer een week wachten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:22 schreef Tjik het volgende:
Mijn date gaat zaterdag ook uit in mijn stadje! Dus dan zie ik hem al! Ipv de 24e pas... Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |