Ja. En kerst is voor unbangratie ook nog te ver weg.quote:
Ja, ik zit ze ook alleen maar een beetje te stangenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:42 schreef Staal het volgende:
Nu je het zegt. In TTK kan ze er ook wat van.
Daniel1976 heeft iig niks te klagen schat ik zo in.
Het heeft wel wat publiekelijk roddelen maar mag ze geen unban? Of worden de moderators dan radeloos? Ik vind haar wel geestig eigenlijk.
Als ik dat vraag in naam van iemand die alle users hier toch maar 'matteklop' vindt, en niet veel constructiefs post, dan weet ik niet of dat wel geloofwaardig overkomt en ook niet of dat veel goeds voorspelt..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Nu je het zegt. In TTK kan ze er ook wat van.
Daniel1976 heeft iig niks te klagen schat ik zo in.
Het heeft wel wat publiekelijk roddelen maar mag ze geen unban? Of worden de moderators dan radeloos? Ik vind haar wel geestig eigenlijk.
Dat is dan wel weer de keerzijde ja ...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als ik dat vraag in naam van iemand die alle users hier toch maar 'matteklop' vindt, en niet veel constructiefs post, dan weet ik niet of dat wel geloofwaardig overkomt en ook niet of dat veel goeds voorspelt..
Ik dacht er eigenlijk over na om zoiets te vragen, hoewel ik dat plan nu maar weer in de ijskast zet. Vooropgesteld dat ik zoiets voor elkaar zou kunnen krijgen bij Yvonne, natuurlijk.
Je zit me nu gewoon te bashen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als ik dat vraag in naam van iemand die alle users hier toch maar 'matteklop' vindt, en niet veel constructiefs post, dan weet ik niet of dat wel geloofwaardig overkomt en ook niet of dat veel goeds voorspelt..
Ik dacht er eigenlijk over na om zoiets te vragen, hoewel ik dat plan nu maar weer in de ijskast zet. Vooropgesteld dat ik zoiets voor elkaar zou kunnen krijgen bij Yvonne, natuurlijk.
Volgens mij ging het over JP ?quote:
quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Zeker wel fijn om nu zwart te zijn he
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef Bastard het volgende:
Hoezo?zwart bevalt prima, ben met pensioen.
Dear God, hier voelt het precies hetzelfdequote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo?zwart bevalt prima, ben met pensioen.
Dank je. Was ook leuk om te doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dear God, hier voelt het precies hetzelfde
Al vond ik jou altijd wel een goede mod voor dit forum.
Leuk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er komt wat leven in de brouwerij, geloof ik..
Je bent erg negatief en kort van stof de laatste tijd.quote:
Forum moe zei hij toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je bent erg negatief en kort van stof de laatste tijd.
Hoe komt dat ?
Wrs door die zonnestorm ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Forum moe zei hij toch?
Alleen lijkt hij de laatste week wat mij betreft juist vaker te posten dan anders.
Vandaag mijn achtertuin gesnoeid onkruid vrij gemaakt en ingezaaid.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:47 schreef Bastard het volgende:
Volgende week 20 Graden zeggen ze
Ik moet toch eerdaags die zonnebril eens gaan bestellen!
Ik heb de olijfbomen en de lavendel gesnoeidquote:Op zondag 11 maart 2012 16:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vandaag mijn achtertuin gesnoeid onkruid vrij gemaakt en ingezaaid.
Op naar de eerste aardbeienen de eerste bbq!
Olijfbomen, ben jaloers.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb de olijfbomen en de lavendel gesnoeid
Ik heb aan beide bomen vorig jaar olijven gehad, maar ik hou er zelf niet van.. vind alleen de boom mooi.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Olijfbomen, ben jaloers.
Maar het is in NL wel heel moeilijk om daar olijven van te krijgen die lekker zijn, is dat je weleens gelukt?
Tsja de bramen, druiven frambozen etc had ik in de herfst al gesnoeid.
Nou, als je zo gaat beginnen ...quote:
Werkenquote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef summer2bird het volgende:
Iemand nog leuke dingen van plan volgende week?
Ze vroeg of je nog leuke dingen ging doen ...quote:
Haha, wel gelukt met kleding enzoquote:Op zondag 11 maart 2012 19:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ze vroeg of je nog leuke dingen ging doen ...![]()
BTW: @summer2bird ... Hoe was je date ?
Nog gelukt met de kleding & lingerie enzo ?
Ga naar een signeersessie/meet&greet van m'n favo auteur.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:46 schreef summer2bird het volgende:
Iemand nog leuke dingen van plan volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |