Ze zijn erg moeilijk te vinden en ik moet eerst nog een nieuw pak halen.quote:
Ga je Spandau Ballet nummers spelen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn erg moeilijk te vinden en ik moet eerst nog een nieuw pak halen.
Ja, mijn bassisten hebben besloten dit jaar te gaan trouwen (nee, niet met elkaar...) en het pak wat in mijn kast hangt past me niet meer.quote:
Als het ooit zover mag komen dan hoop ik toch van harte dat iemand me meteen een nekschot geeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ga je Spandau Ballet nummers spelen dan?
Ik zou de volgende keer je plectrum recht houden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie van zo'n soort akoestische cover (Wicked Game)
Nu nog niet zo goed opgenomen en ook niet helemaal zuiver maar gaat om het idee (Braddie modus)
http://picosong.com/wFeZ/
goeie tip.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer je plectrum recht houden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer je plectrum recht houden.
Jij speelt dit?!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef Push. het volgende:
Zijn er hier ook mensen die akoestisch spelen?Ik speel zelf nu bijna 10 jaar akoestisch. Vooral de Spaanse gitaar spreekt mij aan. Nog tips qua goede/leuke nummers et cetera? Ik heb laatst Tango en skai van Roland Dyens gespeeld en ben momenteel bezig met het nummer Pulsar van Vincent Lindsey-Clark, wat bijna af is!
nou, je schijnt een gitaar te moeten stemmen hoorde ik laatst. Dat ga ik eerst maar eens oefenen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Okay genoeg gegrapt, ik ben benieuwd naar opnames van Ulx
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
nou, je schijnt een gitaar te moeten stemmen hoorde ik laatst. Dat ga ik eerst maar eens oefenen.
De resultaten daarvan post ik morgen wel.
Gewoon punk gaan spelen. Dan kun je dat stemmen overslaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
nou, je schijnt een gitaar te moeten stemmen hoorde ik laatst. Dat ga ik eerst maar eens oefenen.
De resultaten daarvan post ik morgen wel.
Ligt er compleet aan hoe je met het commentaar dat je krijgt omgaat, en of je er wat mee doet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:24 schreef Ulx het volgende:
De vaste posters hier hebben er trouwens geen probleem mee als ik elke dag mijn vorderingen hier post, toch?
Het cleane geluid klinkt wel lekker. De rest zou ik nog gaan tweaken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Deze week even kort een test vocal trackopgenomen zodat ik alvast grof een mix kan maken voor een nieuwe opname. Wat vinden jullie grofweg van het geluid zo.
Wrong mixdown test by martijnbosma100
Ik vind het weer eens erg tof! Ik zou alleen het eerste clean gitaar riffje laten doorlopen tot de chorus en na de chorus het andere cleane riffje gebruiken. Dan heb je volgens mij nog net iets meer opbouw erin zitten. Tof nummer verder!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Deze week even kort een test vocal trackopgenomen zodat ik alvast grof een mix kan maken voor een nieuwe opname. Wat vinden jullie grofweg van het geluid zo.
Wrong mixdown test by martijnbosma100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |