quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:40 schreef Cynic het volgende:
Oef, computer is gerepareerd, opnames zijn gered. Dit weekend maar even backups maken voordat ik er iets verder mee ga doen.
Di-Rect wel eens gezien... Met die nieuwe zanger vind ik 't niet zoveel meer aan eigenlijkquote:Op maandag 12 maart 2012 10:21 schreef Braddie het volgende:
Net terug van Di-Rect
Hartstikke gaaf concertje.. Spike had een ènorm vette U2 sound te pakken, ze klonken trouwens allemaal ènorm als U2 om de een of andere reden, de drums/bas/gitaar alleen de toetsen/zang niet.
Tijdens de soundcheck werd nog een stukje Desire gespeeld ♥ en het gaafste was natuurlijk SPIKE! met de Gretsch CountryMen
En achteraf nog een schouderklopje gekregen van Jamie
[ afbeelding ]
Het is een totaal andere stijl, dus niet echt te vergelijken, wel jammer aan de ene kant, ze zijn qua sound veel meer U2 achterna gegaan, terwijl ik hun eigen sound veel toffer vond.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:24 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Di-Rect wel eens gezien... Met die nieuwe zanger vind ik 't niet zoveel meer aan eigenlijk
Dat moeten ze ook van hun management en daar luisteren ze graag naar want eigen initiatief en creativiteit is ze vreemd.quote:Op maandag 12 maart 2012 10:29 schreef The_Dean het volgende:
Ze doen ook wel hun best om zo te klinken als de andere grote bands op de radio.
quote:
"waar heb je em voor het laatst gezien?"quote:Op maandag 12 maart 2012 11:00 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Welkom terug. We waren je al kwijt!
Ergens in deze reeksquote:Op maandag 12 maart 2012 11:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
"waar heb je em voor het laatst gezien?"
Ach ja, blijft altijd een dilemma.. Geld kunnen verdienen met muziek maken vs eigen creativiteitquote:Op maandag 12 maart 2012 10:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook van hun management en daar luisteren ze graag naar want eigen initiatief en creativiteit is ze vreemd.
quote:Op maandag 12 maart 2012 11:09 schreef Braddie het volgende:
Aha... reden dat ik zo ongelovelijk slordig ben is me duidelijk, ik hield mijn plectrum *fout* vast.
Ik hield hem in een hoek van een aantal graden
Ik meld het alleen, doe verder niks, toch ?quote:
Dat kan ook op twitterquote:Op maandag 12 maart 2012 11:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik meld het alleen, doe verder niks, toch ?:D
Een combinatie daarvan is natuurlijk het mooistquote:Op maandag 12 maart 2012 11:10 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ach ja, blijft altijd een dilemma.. Geld kunnen verdienen met muziek maken vs eigen creativiteit
Okayquote:Op maandag 12 maart 2012 11:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik meld het alleen, doe verder niks, toch ?:D
Maar tegenwoordig haast onmogelijkquote:Op maandag 12 maart 2012 11:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een combinatie daarvan is natuurlijk het mooist
Zal er op letten inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2012 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okaymaar je ziet zelf toch ook wel dat het 'uitlokkende' mededeling is. Zeg gewoon "hey ik heb nu pas door dat ik mijn plectrum verkeerd vast houd" en zeg niet dat het daarom is dat je slordig speelt. Verder prima dat je erachter gekomen bent, hoe houden anderen hier hun plectrum vast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |