Die Ibanez Les Paul in de verkoop? Nais. Ik heb nog wel een Indie als ruil. ;Dquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
De humbuckers in die Ibanez klinken heel fijn, maar ze piepen ènorm.
Zit er trouwens ook al over na te denken hem in de verkoop te gooien, weet niet of er iemand geintresseerd is?
Want TBH, zelfs die 150euro nieuw starters pakket crafter is prettiger(Humbuckert piept niet/singlecoils piepen niet, blijft prima op stemming tijdens een gig)
Wat voor `n?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
Die Ibanez Les Paul in de verkoop? Nais. Ik heb nog wel een Indie als ruil. ;D
Je inbox zit vol....quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat moet hij dan kosten? Ik neem aan dat je de gitaar bedoeld, en niet alleen de elementen?
Dat wilde ik al net zeggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je weet mij te vinden. Ik ben te lui om met je idee weg te lopen.
Of het is wel nieuw en gibson, fender en ibanezz zitten als dolle honden tegen elkaar op te bieden als je het patent in de verkoop zetquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef The_Dean het volgende:
Nja, denk niet dat het idee nieuw is ofzo, er zullen vast al in de omloop zijn
Die 3 kunnen dan bieden wat ze willen. Hij verkoopt het toch alleen maar aan Dean.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Of het is wel nieuw en gibson, fender en ibanezz zitten als dolle honden tegen elkaar op te bieden als je het patent in de verkoop zet
Had je die van Dean gekocht? Potver wat mis ik weer veel in dit topic altijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Black Beauty Pre-Lawsuit uit `74
met Maxon Hi-Gain pick-ups.
Nee, deze heb ik niet van Dean gekocht, maar van een muziek school leraar die hem nieuw in `74 kocht, hij is ook altijd perfect onderhouden, en heeft alleen een beschadiging op de nek, maar verder zit er niks op !quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Had je die van Dean gekocht? Potver wat mis ik weer veel in dit topic altijd
Ssst, laat ze nou eerst de prijs opdrijvenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die 3 kunnen dan bieden wat ze willen. Hij verkoopt het toch alleen maar aan Dean.
okquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, deze heb ik niet van Dean gekocht, maar van een muziek school leraar die hem nieuw in `74 kocht, hij is ook altijd perfect onderhouden, en heeft alleen een beschadiging op de nek, maar verder zit er niks op !
Dus datquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ssst, laat ze nou eerst de prijs opdrijven
Toen ik hem op m`n mobiel keek zag ik m`n rechterhand ook gewoon hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |