Zitten we al achteraanquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Voor The_Dean:
http://www.festivalinfo.n(...)zoeken_openingsacts/
Ja, als het goed is is er wat crew van daar die hun diensten aangeboden hebben aan Dokk'emquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:50 schreef brother52 het volgende:
Dokk'em Open Air is bijna thuiswedstrijd en hun line-up is dit jaar behoorlijk sterk.
Zou zomaar de fakkel van Wâldrock over kunnen nemen.
(zou me niets verbazen dat de mensen van Wâldrock achter de schermen heel veel doen sinds mojo ze heel erg stijlvol de nek om heeft gedraaid)
Voor hoeveel procent moet de band eigenlijk Fries zijn?quote:
Bolt throwerquote:
quote:
Hmmm, punt 2 gaat al lastig worden. Of zouden ze er in trappen als we alles een keer zo snel gaan spelen met wat extra distortion er overheen.quote:En niet te vergeten:
* Kom jij, een ander bandlid of de hele band uit Friesland?
* Maak je metal, hardcore, hardrock of iets wat daar op lijkt?
* Spelen jullie eigen werk (max. 1 cover toegestaan)?
* Ben je beschikbaar voor shows op 25 mei, 29 juni én 11 augustus?
Eerder jazzmetal. Iedereen begint tegelijk en voor de rest zien we dan welquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:06 schreef The_Dean het volgende:
Ja, net deathmetal. Kan mooi, niemand die het hoort.
pff tegelijk beginnen is zo 1967quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eerder jazzmetal. Iedereen begint tegelijk en voor de rest zien we dan wel
Er is altijd wel iemand die niet goed op zit te letten en een halve tel later invalt.quote:
De humbuckers in die Ibanez klinken heel fijn, maar ze piepen ènorm.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:38 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die ik heb had de vorige eigenaar [TeleluvR] ook de stemmechanieken vervangen.
Moet even opzoeken welke dat waren, ze liggen nog wel ergens. Ik heb er inmiddels ook weer andere opgezet, puur voor de looks
En die humbuckers niet wegdoen, als je ze wel swapt wil ik ze wel overnemen van je.
Heb nu de stock pickups van mijn Dean V erin, ook gouden humbuckers en die klinken ook erg lekker. Ik ga binnenkort wel terug naar de originele.
Ik heb nog wel een set seymour duncans voor jequote:Op woensdag 14 maart 2012 19:27 schreef Braddie het volgende:
Iemand toevallig een goed setje stemmechanieken liggen en humbuckers?
Die Les Paul is een fijne gitaar hoor, maar die elementen piepen als de pest op 1 kwart van m`n versterker(Terwijl die strat dat niet heeft) en ik ben MET TUNER zeker 5 minuten bezig geweest om hem te stemmen...
Wat voor Seynour Duncans?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een set seymour duncans voor je
Eerst patent/octrooi aanvragen (kost een boel en ben je wel even zoet mee)quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit met een dilemma. Wil het jullie vragen, maar wil niet dat mensen weglopen met 'mijn' geniale idee.
Wat moet hij dan kosten? Ik neem aan dat je de gitaar bedoeld, en niet alleen de elementen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
De humbuckers in die Ibanez klinken heel fijn, maar ze piepen ènorm.
Zit er trouwens ook al over na te denken hem in de verkoop te gooien, weet niet of er iemand geintresseerd is?
Want TBH, zelfs die 150euro nieuw starters pakket crafter is prettiger(Humbuckert piept niet/singlecoils piepen niet, blijft prima op stemming tijdens een gig)
PM je toch wat mensen die je vertrouwd?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:42 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit met een dilemma. Wil het jullie vragen, maar wil niet dat mensen weglopen met 'mijn' geniale idee.
Bied wat raak zal ik zeggen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat moet hij dan kosten? Ik neem aan dat je de gitaar bedoeld, en niet alleen de elementen?
Je weet mij te vinden. Ik ben te lui om met je idee weg te lopenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:42 schreef The_Dean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |