Je kan ook met de keyword tool van Google kijken op welke zoektermen een zoekvolume zit. Als je een zoekterm(en) hebt gevonden kan je hieruit je domeinnaam samenstellen. Dit scheelt weer bij de ranking van de pagina in Google!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Een personal trainer van mijn gym hier is op zoek naar een sterke domeinnaam die er iets mee te maken heeft, iets met afvallen bijvoorbeeld, iemand hier die nog wat heeft? pm me maar dan
Streepje zijn wel vrij.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan ook ja, hij heeft wel al wat op het oog maar da's meteen de hoofdprijs (is van een grote handelaar) dus was benieuwd of hier iemand toevallig nog wat had. En streepjes zijn kut
Dat varieert van nog geen tientje voor iets als xkqz.com tot enkele duizenden dollars voor een goede CVCV (Consonant-Vowel-Consonant-Vowel, oftewel medeklinker-klinker-medeklinker-klinker. Voor Engelstalige vierletterwoorden of namen is de sky de limit.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:03 schreef Skiet het volgende:
Wat is een vierletter .com domein ongeveer waard trouwens? Doet dat nog iets?
afvallenblog.netquote:Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Een personal trainer van mijn gym hier is op zoek naar een sterke domeinnaam die er iets mee te maken heeft, iets met afvallen bijvoorbeeld, iemand hier die nog wat heeft? pm me maar dan
Wat wil je ermee verdienen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:26 schreef drumstickNL het volgende:
Pfoo, ik moet vandaag mijn websites updaten maar daar heb ik vrij weinig zin in; iemand hier bekend mee?
- .. ik moet het elke dag doen maar een keer in de week heb ik een wat grotere update ook voor mijn wat kleinere sites, op zich als ik er niks mee doe vandaag dan merk ik dat niet zo heel erg maar dan moet ik het wel een keer inhalen anders verlies ik geld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat wil je ermee verdienen?
Als je je nu trouwens pas druk gaat maken over updaten en het nog niet eerder gedaan hebt zou ik me wel zorgen maken trouwens
Maar al te goed..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:26 schreef drumstickNL het volgende:
Pfoo, ik moet vandaag mijn websites updaten maar daar heb ik vrij weinig zin in; iemand hier bekend mee?
Long tail keywords targetten met Adwords.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:06 schreef JDx het volgende:
Ik heb een site met super weinig bezoekers (soms niets, soms 3 of 4 per dag), maar wel 1 op de 10 klikt op een Ad met een gemiddelde van iets van 75 cent per klik.
Zou mooi zijn om hier op 1 of andere manier meer bezoekers op te krijgen. Iemand een idee behalve hoger in Google krijgen?
dat mag dus niet he, adwords inzetten om uiteindelijk klikken op je adsense te genererenquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Long tail keywords targetten met Adwords.
Als je echt aan arbitrage doet (goedkoop traffic inkopen met als voornaamste doel het weer duurder weg te sturen) dan kun je problemen verwachten, maar je mag best ads inkopen om traffic naar je site te verhogen. Als je dan alleen nauwelijks content hebt maar wel ads kun je wachten op een ban.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat mag dus niet he, adwords inzetten om uiteindelijk klikken op je adsense te genereren
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien is Dutchleaders wat voor je.
Werkt hier prima.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:26 schreef Frith het volgende:
is er iets met de adsense site op dit moment? Want ik probeer een nieuwe aanvraag te doen, maar de pagina wordt niet geladen.
Cedric, heb je weer gedronken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef bobbernaut het volgende:
Hey ik vroeg me af of jullie me misschien kunnen helpen, ik heb youtube video's enzo, maar audio wordt soms geblockt, ook al heb ik dit bij: I do NOT own this music. All the rights goes to ... (artiest).
maar dan wordt t soms toch geblockt.. Kan iemand me misschien helpen?
owh en hoe zit het met gameplay? als je een tut hebt van een spelletje bijvoorbeeld?
Ik drink niet!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Cedric, heb je weer gedronken?
*14, maar kan er nu iemand reageren op mijn vraag?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heel goed; 12-jarigen horen ook nog niet te drinken jongen.
Afhankelijk van de doelgroep die je via social media scoort hè.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:12 schreef JDx het volgende:
Bron - Bezoeken - Pagina's/bezoek - Gem. bezoekduur - % nieuwe bezoeken - Bouncepercentage
Facebook.com - 9 - 1,00 - 00:00:00 - 88,89% - 100,00%
Google / organic - 7 - 2,43 - 00:05:22 - 71,43% - 57,14%
Vraag me af hoe belangrijk Social Media bezoek is, volgens mij kijken die ff wat je gepost hebt en zijn daarna weer weg.
je moet het inderdaad aangeven. Als je je geregistreerd hebt bij de kvk , dan kun je via de belastingdienst regelen dat je in aanmerking komt voor een klein ondernemings kenmerk (heet iets anders) Voordeel daarvan is dat je onder de 1821 euro btw afdracht vrijstelling kunt krijgen. Uitgaande van 19% btw en geen uitgaven waardoor je btw kunt verrekenen is dat een omzet van ruim 9K in het meest ideale geval. Nadeel voor jou is dat je dat direct goed had moeten regelen en waarschijnlijk kan dat niet achteraf.. Dus misschien iets voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:44 schreef Skiet het volgende:
Afgelopen jaar 4500 euro aan internet inkomsten met advertenties/affiliates binnen geharkt. Moet ik dit nu als overige inkomsten bij mijn belasting aangifte invoeren?
Veel domeinen en andere tools heb ik via paypal gekocht. Moet ik nu door al die transacties heen worstelen en terugberekenen hoeveel euro's dat geweest zijn om er vanaf te trekken?
Ik ben benieuwd of jullie allemaal jullie inkomsten aangeven of dat het niet hoeft onder de 5000 euro bijvoorbeeld
Ik gooi gewoon alles in overige inkomsten en in het tweede veld, de aftrekbare kosten zet ik alle domeinnaam en hosting kosten. Is het mogelijk mijn laptop daar dan ook deels in te voeren? Deze heb ik in 2011 gekocht.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je moet het inderdaad aangeven. Als je je geregistreerd hebt bij de kvk , dan kun je via de belastingdienst regelen dat je in aanmerking komt voor een klein ondernemings kenmerk (heet iets anders) Voordeel daarvan is dat je onder de 1821 euro btw afdracht vrijstelling kunt krijgen. Uitgaande van 19% btw en geen uitgaven waardoor je btw kunt verrekenen is dat een omzet van ruim 9K in het meest ideale geval. Nadeel voor jou is dat je dat direct goed had moeten regelen en waarschijnlijk kan dat niet achteraf.. Dus misschien iets voor volgend jaar.
Een deel daarvan verreken je alsnog met je inkomstenbelasting, maar als je pech hebt moet je nu beide afdragen![]()
Dat doen ze echt niet...quote:Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef RPG het volgende:
Paar mogelijkheden hoe google je leeftijd zou kunnen weten zijn: ingevuld op je facebook/twitter/eerdere adsense account/andere google accounts/andere sociale media dingen of wat voor site dan ook waar analytics op draait.
Mijn inkomsten zijn de laatste dagen zo'n 80% tot 100% gestegen, maar dat heeft wel een duidelijke reden (meer bezoekers)quote:Op maandag 2 april 2012 08:49 schreef JDx het volgende:
Nog meer mensen trouwens waar de inkomsten aanzienlijk zijn gestegen de laatste dagen? Ik ben van gemiddeld 1 euro per dag naar gemiddeld 2 euro gegaan over de afgelopen 8/9 dagen.
Kliks zijn ongeveer evenveel waard, maar wel meer kliks heb ik het idee, meer opvallende banners ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |