quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:22 schreef Morphisor het volgende:
Hij heeft tenminste iets, jij typt er een topic over vanaf je zolderkamer.
Het gaat over TS zelf snap je dat niet. Hij probeert face te saven jwtzquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:22 schreef Morphisor het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:18 schreef ikjijallebei het volgende:
Mocht ik die bitch morgenavond in de lokale dancing tegenkomen
Maar het blijft een kuttopic.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:32 schreef luckass het volgende:
Kuttopic maar het woord dancing gesignaleerd.
Haha, goed onthouden wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:42 schreef Aliana het volgende:
[..]
DOMME DEL?! Eerst was je nog een gematigde fan! Godverdomme kutkind.
Ja, hoe kan ik jou (mijn eerste gematigde fan) nou vergeten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:44 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Haha, goed onthouden wel.
Heb je snel verprutst dan met je reacie in dit topic!
Dat tweede allicht, tevens tvp (ik heb al twee keer gepost hierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:53 schreef Arcadia het volgende:
Hoe bedoel je "ik ga eens goed los als ik haar tegenkom", je gaat haar de waarheid vertellen van wat je haar vindt, of ga je haar ruw verkrachten? Wat kan ik verwachten.
Is dat die jongen in die rolstoel?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:49 schreef JulesWinnfield het volgende:
Geen tips aannemenen van hosselbaas ikjijallebei
Timmeh!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:55 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Is dat die jongen in die rolstoel?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Alborz het volgende:
TS, omschrijf dat meisje een beetje, ken haar misschien.
Je knuffelt al 2 maanden met haar?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Alborz het volgende:
Haha nee, maar ik ken iemand in de buurt die zulke tafarelen uithaalt, dus ben aardig benieuwd of het haar isquote:
Kleine kans. Vrouwen zijn allemaal hoeren, dus dit is niks unieksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:10 schreef Alborz het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik ken iemand in de buurt die zulke tafarelen uithaalt, dus ben aardig benieuwd of het haar is
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kleine kans. Vrouwen zijn allemaal hoeren, dus dit is niks unieks
Ik zei godverredomme toch al dat je een dom wicht bent. Hoor je het eens van een anderquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:42 schreef Aliana het volgende:
[..]
DOMME DEL?! Eerst was je nog een gematigde fan! Godverdomme kutkind.
Het probleem is juist dat ze dat niet isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef ABombali het volgende:
[..]
typische ik-faal-bij-smatjes uitspraakquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef ABombali het volgende:
[..]
Mij ook nog eens via de PB benaderenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Alborz het volgende:
ja er woont maar 1 zo'n meisje in heel nederlandquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:10 schreef Alborz het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik ken iemand in de buurt die zulke tafarelen uithaalt, dus ben aardig benieuwd of het haar is
TS klinkt Vlaams?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er woont maar 1 zo'n meisje in heel nederland
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:22 schreef Morphisor het volgende:
Echt een bullshit opmerking van jullie sukkeltjes.quote:
Alleen als ze er zelf nog zo eigenwijs over zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:11 schreef SoraAoi het volgende:
Mensen die gefriendzoned worden verdienen dat ook.
Zo praat je niet over vrouwenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:18 schreef ikjijallebei het volgende:
Zo irritant heh, ik probeer het 'm al enige tijd duideiljk te maken dat die domme kuthoer, want dat is het, hem neit hoeft.
Ze chillt al een maandje of 2 met hem.. Beetje poolen, filmpjes kijken, stadje in enz enz.. Dus af en toe kusje op de mond ()
Echter heeft dat grietje een vrienden ik verbaas me over het feit dat die vriend van me zo achterlijk is dat ie nog steeds niet snapt dat ze niks van 'm wil.
Laatst heb ik 'm gecommandeerd om die tong naar binnen te torpederen en als ze meedoet meteen z'n hand in dr blousje te steken, hosselbaasje hier jwt..
HIj faalde, wederom.
"jaa ik werk eraan, ik doe rustig aan, ze is perfect" .. Please
Soberso neit perfect ten eerste.
Hij luistert niet naar me terwilj ik het beste met 'm voor heb.
Structureel gefriendzoned wordt ie, tips neemt ie neit aan, altijd maar de lieve jongen uithangen.
Alsof ik aan een dood paard aan het trekken bent, hij presteert werkelijk niets.
Hij wordt gewoon hard geflasht. Hij betaalt alles voor dr.. maar neit neuken. Alleen kusjes op de mond en knuffelen, al 2 maanden lang.
Schaam me diep voor 'm. Mocht ik die bitch morgenavond in de lokale dancing tegenkomen ga ik eens goed los, wel als ik dronken ben want alleen dan durf ik natuurlijk.
Nou tot zo ver dit bijzonder onsamenhangende stukje tekst over een vriend van me die nooit chicks hosselt en tevens geen tips van me aanneemt maar steeds z'n eigen weg kiest (die altijd uitkomt op status 'friendzone').
Wel als je ze zelf niet krijgen kunt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:46 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Zo praat je niet over vrouwen
Wat een misvatting.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:16 schreef Kamergezocht het volgende:
Duidelijk gevalletje van 'de beste stuurmaagd staat aan wal'..
In utopieën geloven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien prefereert de vriend van ts slechts een platonische relatie.
sorry hoor, maar ik denk dat dit gewoon gelul is, ik bedoel je hebt al 9347873685765x gezegd dat je een vriendin hebt en een keer de punani hebt aangeraakt, lekker boeiend wat andere denken op een forumquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:41 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat een misvatting.
Snap best dat dit voor de maagdelijke fokkers zo overkomt ja.
De realiteit daarentegen, zoals die is buiten het o zo vertrouwde zolderkamertje, is heel anders.
Ik bewijs me graag tegenover internet-mensen, leek me wel duidelijk toch.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik denk dat dit gewoon gelul is, ik bedoel je hebt al 9347873685765x gezegd dat je een vriendin hebt en een keer de punani hebt aangeraakt, lekker boeiend wat andere denken op een forum
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:46 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hey Meloewa ik smachtte naar een reactie van jou in mijn topic.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:56 schreef Meloewa het volgende:
Hij laat zich waarschijnlijk gebruiken.
Helaas TS kun jij je er niet mee bemoeien verder
quote:Op zondag 11 maart 2012 03:40 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hey Meloewa ik smachtte naar een reactie van jou in mijn topic.
Zit nu fuckign hard aan m'n slappe tokus te trekken die niet stijf wil worden door de alcohol.
Verder wil ik even melden dat de boii in kwestie er 'al' achter is sinds vandaag en mij nu bedankt voor de welbedoelde adviezen etc waar hij keer op keer maling aan had. Voortaan zal hij luisteren.
Boerenmeiden zoals jij willen er natuurlijk niet aan herinnerd worden wat de stad is.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
Kuttopic. Stopte met lezen bij "stadje in"
Waar is dit op gebaseerd?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Boerenmeiden zoals jij willen er natuurlijk niet aan herinnerd worden wat de stad is.
Heb de afgelopen 2-3 dagen heel veel "kuttopic, stopte met lezen bij woord x", gelezen van jou, watsup? Nu heb je vast ook geen zin om hierop in te gaan, maar jouw humor verslechterd de laatste dagen. Gewoon een kritische noot tussendoor.quote:
Gast, serieus?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 2-3 dagen heel veel "kuttopic, stopte met lezen bij woord x", gelezen van jou, watsup? Nu heb je vast ook geen zin om hierop in te gaan, maar jouw humor verslechterd de laatste dagen. Gewoon een kritische noot tussendoor.
Heb ik een gevoelige snaar geraakt? En nee, inderdaad niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gast, serieus?
Gelukkig post ik hier niet om jou te vermaken
het zijn gewoon allemaal hoeren, zo te zien jij nog meer dan haarquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:46 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Correctquote:Op zondag 11 maart 2012 21:15 schreef Pussymeister het volgende:
Terechte klacht, maar laat me raden, hij heeft zeker niet veel ervaring met vrouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |