quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:22 schreef Morphisor het volgende:
Hij heeft tenminste iets, jij typt er een topic over vanaf je zolderkamer.
Het gaat over TS zelf snap je dat niet. Hij probeert face te saven jwtzquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:22 schreef Morphisor het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:18 schreef ikjijallebei het volgende:
Mocht ik die bitch morgenavond in de lokale dancing tegenkomen
Maar het blijft een kuttopic.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:32 schreef luckass het volgende:
Kuttopic maar het woord dancing gesignaleerd.
Haha, goed onthouden wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:42 schreef Aliana het volgende:
[..]
DOMME DEL?! Eerst was je nog een gematigde fan! Godverdomme kutkind.
Ja, hoe kan ik jou (mijn eerste gematigde fan) nou vergeten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:44 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Haha, goed onthouden wel.
Heb je snel verprutst dan met je reacie in dit topic!
Dat tweede allicht, tevens tvp (ik heb al twee keer gepost hierquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:53 schreef Arcadia het volgende:
Hoe bedoel je "ik ga eens goed los als ik haar tegenkom", je gaat haar de waarheid vertellen van wat je haar vindt, of ga je haar ruw verkrachten? Wat kan ik verwachten.
Is dat die jongen in die rolstoel?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:49 schreef JulesWinnfield het volgende:
Geen tips aannemenen van hosselbaas ikjijallebei
Timmeh!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:55 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Is dat die jongen in die rolstoel?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Alborz het volgende:
TS, omschrijf dat meisje een beetje, ken haar misschien.
Je knuffelt al 2 maanden met haar?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Alborz het volgende:
Haha nee, maar ik ken iemand in de buurt die zulke tafarelen uithaalt, dus ben aardig benieuwd of het haar isquote:
Kleine kans. Vrouwen zijn allemaal hoeren, dus dit is niks unieksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:10 schreef Alborz het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik ken iemand in de buurt die zulke tafarelen uithaalt, dus ben aardig benieuwd of het haar is
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kleine kans. Vrouwen zijn allemaal hoeren, dus dit is niks unieks
Ik zei godverredomme toch al dat je een dom wicht bent. Hoor je het eens van een anderquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:42 schreef Aliana het volgende:
[..]
DOMME DEL?! Eerst was je nog een gematigde fan! Godverdomme kutkind.
Het probleem is juist dat ze dat niet isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef ABombali het volgende:
[..]
typische ik-faal-bij-smatjes uitspraakquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef ABombali het volgende:
[..]
Mij ook nog eens via de PB benaderenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Alborz het volgende:
ja er woont maar 1 zo'n meisje in heel nederlandquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:10 schreef Alborz het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik ken iemand in de buurt die zulke tafarelen uithaalt, dus ben aardig benieuwd of het haar is
TS klinkt Vlaams?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er woont maar 1 zo'n meisje in heel nederland
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:22 schreef Morphisor het volgende:
Echt een bullshit opmerking van jullie sukkeltjes.quote:
Alleen als ze er zelf nog zo eigenwijs over zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:11 schreef SoraAoi het volgende:
Mensen die gefriendzoned worden verdienen dat ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |