quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Alborz het volgende:
TS, omschrijf dat meisje een beetje, ken haar misschien.
Je knuffelt al 2 maanden met haar?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Alborz het volgende:
Haha nee, maar ik ken iemand in de buurt die zulke tafarelen uithaalt, dus ben aardig benieuwd of het haar isquote:
Kleine kans. Vrouwen zijn allemaal hoeren, dus dit is niks unieksquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:10 schreef Alborz het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik ken iemand in de buurt die zulke tafarelen uithaalt, dus ben aardig benieuwd of het haar is
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kleine kans. Vrouwen zijn allemaal hoeren, dus dit is niks unieks
Ik zei godverredomme toch al dat je een dom wicht bent. Hoor je het eens van een anderquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:42 schreef Aliana het volgende:
[..]
DOMME DEL?! Eerst was je nog een gematigde fan! Godverdomme kutkind.
Het probleem is juist dat ze dat niet isquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef ABombali het volgende:
[..]
typische ik-faal-bij-smatjes uitspraakquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:37 schreef ABombali het volgende:
[..]
Mij ook nog eens via de PB benaderenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:59 schreef Alborz het volgende:
ja er woont maar 1 zo'n meisje in heel nederlandquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:10 schreef Alborz het volgende:
[..]
Haha nee, maar ik ken iemand in de buurt die zulke tafarelen uithaalt, dus ben aardig benieuwd of het haar is
TS klinkt Vlaams?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er woont maar 1 zo'n meisje in heel nederland
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:22 schreef Morphisor het volgende:
Hij heeft tenminste iets, jij typt er een topic over vanaf je zolderkamer.
Echt een bullshit opmerking van jullie sukkeltjes.quote:
Alleen als ze er zelf nog zo eigenwijs over zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:11 schreef SoraAoi het volgende:
Mensen die gefriendzoned worden verdienen dat ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |